Η Abta ξεκίνησε την πρώτη φάση της τελευταίας της διαφημιστικής καμπάνιας «Ταξιδέψτε με αυτοπεποίθηση», σε έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς του Ηνωμένου Βασιλείου, τον Heart Digital.
Η ένωση είπε ότι η ετήσια καμπάνια αποτελεί «βασικό μέρος» της δραστηριότητας μάρκετινγκ της, με στόχο να δημιουργήσει επιχειρηματικές δραστηριότητες για τα μέλη και να διατηρήσει «υψηλή δημόσια αναγνωρισημότητα» για τη μάρκα Abta.
Οι διαφημίσεις στο ραδιόφωνο θα προβάλλονται για τέσσερις εβδομάδες, υπογραμμίζοντας τη σημασία των διακοπών για τη δημιουργία αναμνήσεων και τον ποιοτικό χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά τους, ενθαρρύνοντας παράλληλα τους καταναλωτές να αναζητήσουν το λογότυπο Abta «για να υπάρχει ηρεμία κατά την κράτηση».
Το Heart επιλέχθηκε λόγω της απήχησής του στο οικογενειακό κοινό, κάτι που σύμφωνα με την έρευνα της Abta είναι ένα από τα δημογραφικά στοιχεία που είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να κάνουν διακοπές παρά την κρίση κόστους ζωής.
Η δεύτερη φάση της εκστρατείας θα μεταδοθεί ζωντανά την Boxing Day και θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου μέσω ενός βίντεο στα social media.
Το βίντεο δείχνει ένα μοντάζ των πελατών των μελών της Abta που εξηγούν γιατί είναι πιστοί που κάνουν κράτηση και γιατί οι διακοπές τους είναι σημαντικές για αυτούς.
Η περσινή καμπάνια έφτασε τα 12,5 εκατομμύρια άτομα στο ραδιόφωνο και περισσότερα από 16 εκατομμύρια άτομα στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της Abta. Αναμένεται ότι και φέτος θα φτάσει σε παρόμοια μεγέθη.
Έχει προγραμματιστεί για να υποστηρίξει την παραδοσιακή περίοδο αιχμής κρατήσεων για διακοπές και όταν πολλά μέλη της Abta πραγματοποιούν επίσης τις δικές τους διαφημιστικές καμπάνιες.
Ταυτόχρονα, η Abta προτρέπει τα μέλη να υποστηρίξουν την καμπάνια με το hashtag #WeAreABTAMembers.