Η παγκόσμια εμβληματική εκδήλωση για το ILTM Portfolio συγκέντρωσε πάνω από 3.600 επαγγελματίες ταξιδιών πολυτελείας από 77 χώρες για μια εβδομάδα αποκλειστικών συναντήσεων ένας προς έναν καθώς και ένα εκτενές πρόγραμμα εκδηλώσεων δικτύωσης.
Η φετινή εκδήλωση αντιμετωπίστηκε με νέα επίπεδα πάθους και ενθουσιασμού, με τον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών να ανανεώνεται πλήρως και ένα πνεύμα αληθινής αισιοδοξίας να πηγάζει όλη την εβδομάδα.
Η εκδήλωση ήταν μια επιτυχημένη ζωντανή επανένωση για επαγγελματίες του κλάδου από όλο τον κόσμο, καθώς οι συμμετέχοντες ήταν ενωμένοι για μια θετική προοπτική για το μέλλον των πολυτελών ταξιδιών.
Η διευθύντρια χαρτοφυλακίου ILTM, Alison Gilmore , σχολίασε την επιτυχία των εκδηλώσεων της εβδομάδας: «Με την ILTM, συγκεντρώνουμε μια διεθνή κοινότητα, γεμίζοντας τις Κάννες με μια γιορτή για την πολυτελή ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι δουλειές συνεχίζονταν μέρα και νύχτα όλη την εβδομάδα καθώς ταξιδιωτικοί προμηθευτές και αγοραστές συνδέθηκαν και σφυρηλάτησαν νέες σχέσεις, τόσο εντός όσο και εκτός του Palais des Festivals.»
Σε συνεργασία με την American Express και τους ειδικούς της έρευνας πολυτελείας Altiant , η ILTM δημοσίευσε μια παγκόσμια έκθεση βιομηχανίας με τίτλο «BUZZ vs. REALITY – Αποκωδικοποίηση της νοοτροπίας των καταναλωτών στα ταξίδια πολυτελείας» .
Υπογραμμίζοντας αυτή την έρευνα, η Alison Gilmore σχολίασε:«Ξεκινήσαμε το πρώτο μέρος αυτής της έρευνας στο ILTM Asia Pacific νωρίτερα αυτό το έτος και αυτό σε αυτήν την παγκόσμια έκδοση, ήταν ενδιαφέρον να δούμε ότι όχι μόνο οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών είναι υψηλότερες από ποτέ, αλλά ότι οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι αναμένεται τώρα συχνά να ασχολούνται με διάφορα νέες ευθύνες που μπορεί να μην είχαν στο παρελθόν. Η τεχνογνωσία τους αναγνωρίζεται και οι σύμβουλοι γίνονται ακόμη πιο αναπόσπαστοι για τους εύπορους παγκοσμίως, με το 59% να σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τους Travel Advisors για τις μισές ή περισσότερες από τις κρατήσεις διακοπών του τον επόμενο χρόνο».
Η Alison Gilmore σχολίασε επιπλέον τις τάσεις και τις γνώσεις του κλάδου που επισημαίνονται στην έκθεση, «Στο ILTM, σίγουρα έχουμε δει τον μετασχηματισμό της βιομηχανίας ταξιδιών ευεξίας, ωστόσο ήταν παρήγορο να μάθουμε ότι η ευεξία συνεχίζει να ανεβαίνει στη λίστα των προτεραιοτήτων ότι οι πλούσιοι ταξιδιώτες συνυπολογίζουν στις κρατήσεις των διακοπών τους, με την ψυχική ευεξία να αποτελεί τομέα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για πολλούς».
Επωνυμίες, εμπειρίες, προορισμοί και προμηθευτές πολυτελών ταξιδιών απόλαυσαν για άλλη μια φορά μια εβδομάδα δημιουργίας και ανανέωσης συνδέσεων με διεθνείς ταξιδιωτικούς σχεδιαστές, επιμελητές και πρακτορεία. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 70.000 προκαθορισμένες, κατ’ ιδίαν συναντήσεις εκτός από αμέτρητες συναντήσεις σε εκδηλώσεις δικτύωσης εκτός τοποθεσίας, καθώς η ILTM κατέλαβε την πόλη των Καννών για την εβδομάδα.
Το ILTM Cannes φιλοξένησε επίσης περισσότερους από 60 από τους πιο σημαντικούς ταξιδιωτικούς συντάκτες στον κόσμο από εκδόσεις που αποτελούν τη φωνή των πολυτελών ταξιδιών στους αναγνώστες τους με υψηλή αξία σε όλο τον κόσμο. Δίνεται στους εκθέτες η ευκαιρία να τους γνωρίσουν μέσω δικτύωσης ταχύτητας και συνεντεύξεων τύπου, εκτός από κατ’ ιδίαν συναντήσεις που διοργανώνονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.