Όταν πρόκειται για κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή καταλύματος γενικά, οι καταναλωτές βασίζονται ιδιαίτερα στις πληροφορίες που τους δίνονται στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με το Statista, περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές δήλωσαν ότι επηρεάζονται από τις διαδικτυακές κριτικές πελατών και τις αξιολογήσεις κατά την κράτηση καταλύματος.
Μόνο το ένα πέμπτο των καταναλωτών θεωρεί τον εαυτό του μη δεκτικό σε τέτοιες κριτικές και αξιολογήσεις.
Δύο στους πέντε καταναλωτές θεωρούν επίσης τις αξιολογήσεις με αστέρια ως παράγοντα που επηρεάζει κατά την κράτηση δωματίων σε ξενοδοχεία, ενώ για περίπου ένα στα τρία αστέρια οι αξιολογήσεις δεν παίζουν ρόλο.