Σε ποσοστό 81% οι ξενοδόχοι έχουν δει αύξηση στα έσοδά τους εφαρμόζοντας στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται στα δεδομένα.
Αυτό προέκυψε από τα ευρήματα της εταιρείας Sojerc σχετικά με το “Πώς οι επωνυμίες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν δεδομένα για να αυξήσουν τα έσοδα και να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις”.
Η μελέτη, που διεξήχθη από την Benchmark Research Partners με διεθνή στελέχη ξενοδοχείων, προσπάθησε να κατανοήσει πώς σκέφτονται οι έμποροι ξενοδοχείων και πώς χρησιμοποιούν δεδομένα στην ξενοδοχειακή αγορά.
Στελέχη ξενοδοχείων από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μάρκες ερωτήθηκαν με το 57%να έχει δει μια αύξηση στην ικανοποίηση των επισκεπτών στα ακίνητά τους.
Τα ευρήματα διαπίστωσαν ότι το 59% των ξενοδόχων έχει ήδη εφαρμόσει μια στρατηγική δεδομένων και το 62% είπε ότι είναι «πολύ σημαντική» για το ψηφιακό μάρκετινγκ, ενώ το 75% όσων δεν έχουν δημιουργήσει ακόμη μια στρατηγική δεδομένων θέλουν να τη δημιουργήσουν.
Από εκείνους που έχουν δημιουργήσει μια στρατηγική δεδομένων, πρώτη ήταν κυρίως η μεγιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας (73%), η δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες (67%) και η μεγιστοποίηση της συνολικής αύξησης των εσόδων (67%).
Περαιτέρω ευρήματα δείχνουν ότι οι ξενοδόχοι έχουν υιοθετήσει στρατηγικές δεδομένων όχι μόνο επειδή είδαν τα χρηματικά οφέλη, αλλά και τον θετικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών.
Από τους ερωτηθέντες, το 86% θεώρησε ότι η στρατηγική δεδομένων είναι αποτελεσματική στη μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων, το 76% στην αύξηση της απόδοσης της καμπάνιας, το 68% στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες και το 64% στην αύξηση της αξίας της επωνυμίας.