Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών (34%) νιώθουν εξαντλημένοι από τις διακοπές τους και σχεδόν όλοι (96%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν μέρος των επόμενων διακοπών τους στο να μην κάνουν απολύτως τίποτα.
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της Expedia που διενεργήθηκε το Δεκέμβριο σε δείγμα 4.000 Αμερικανών πολιτών, και που οδήγησε στη δημιουργία του νέου όρου «nothing-cation», ο οποίος χαρακτηρίζει το νέο κύμα ταξιδιωτών που προτιμούν την απραξία στις διακοπές τους.
Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Expedia, ο Ιανουάριος είναι ένας από τους κορυφαίους μήνες αναζήτησης και κράτησης καλοκαιρινών διακοπών παραλίας, που αποτελεί το αγαπημένο είδος διακοπών για τους ανθρώπους που επιθυμούν την αδράνεια και την ξεκούραση στις διακοπές τους.
Κατά μέσο όρο, το ένα τέταρτο των αποδράσεων που σχεδιάζεται κατά τον πρώτο μήνα της χρονιάς αφορά προορισμούς παραλίας, με τα Κανκούν, Riviera Maya, Punta Cana και Oahu να καταγράφουν ήδη διψήφια ποσοστά αύξησης της ζήτησης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες (47%) αναφέρουν ότι θέλουν να ξεκινούν την νέα χρονιά τοποθετώντας ένα ταξίδι στο ημερολόγιό τους για το οποίο θα ανυπομονούν ως θεραπεία για το άγχος (31%) ή για την κούραση από τον κρύο και βροχερό καιρό (34%) του Ιανουαρίου. Το 62% συμφωνούν ότι το να μην κάνεις τίποτα είναι το αγαπημένο στοιχείο των διακοπών τους και το θεωρούν ως την καλύτερη δαπάνη χρόνου στις διακοπές (61%).
Οι γονείς μικρών σε ηλικία παιδιών (έως 4 ετών) χρειάζονται ιδιαίτερα τις διακοπές «nothing-cation», καθώς αναφέρουν υψηλότερο βαθμό εξάντλησης μετά τις διακοπές από το μέσο όρο (49% έναντι 34% του μέσου όρου). Για αυτούς τους ταξιδιώτες, οι επιτυχημένες διακοπές συντίθενται από την παρακολούθηση ταινιών στο κρεβάτι, το διάβασμα βιβλίων και την παραγγελία room-service.