Γράφει Οδυσσέας Δροπολίτης
Ένας δήμος έκανε έναν πολίτη να πει το νερό… νεράκι.
Ειδικότερα, στα πρόθυρα εγκεφαλικού βρέθηκε πολίτης όταν του ήρθε λογαριασμός ύδρευσης 103.000 ευρώ από το Δήμο για το τρίτο 4μηνο του 2020 κι ενώ μάλιστα αυτός βρισκόταν στο εξωτερικό και η κατοικία του ήταν σε στάδιο ανοικοδόμησης.
Μετά το πρώτο σοκ, προσέφυγε στον Συνήγορο του Πολίτη ο οποίος κλήθηκε να διαμεσολαβήσει κατόπιν της αναφοράς του με αίτημα την διαγραφή της οφειλής του υπέρογκου ποσού των 102.986,16 ευρώ βάσει ειδοποιητηρίου λογαριασμού ύδρευσης από τον αρμόδιο Δήμο.
Η Ανεξάρτητη Αρχή απευθύνθηκε προς το Δήμο προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενοι έλεγχοι και ενέργειες. Το Τμήμα Ύδρευσης του Δήμου συμπέρανε ότι η οφειλή οφείλεται σε βλάβη του υδρομέτρου για το οποίο ο καταναλωτής δε έφερε ευθύνη.
Κατόπιν της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Πολίτη και έπειτα από εισήγηση του Τμήματος Εσόδων & Περιουσίας και με Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου πραγματοποιήθηκε η διαγραφή της χρέωσης του ποσού των 102.966,32 ευρώ που αφορά την ύδρευση και η οφειλή περιορίστηκε στο υπόλοιπο της οφειλής, ήτοι στο πάγιο των 19,84 ευρώ.