Αν δεν ταξιδεύετε σε business class ή first class, τα αεροπορικά ταξίδια σπάνια αποτελούν απόλαυση. Είναι μια εμπειρία σωματικής και ψυχικής πολλές φορές καταπόνησης, σύμφωνα με έρευνα της Ipsos.
Τα δεδομένα υπογραμμίζουν την παντελή έλλειψη ενθουσιασμού μεταξύ των Αμερικανών όσον αφορά τα αεροπορικά ταξίδια. Η εμπειρία των αεροπορικών ταξιδιών είναι κατώτερη για σχεδόν τους μισούς Αμερικανούς.
Μόνο ένας στους 10 Αμερικανούς που έχουν πετάξει αεροπορικώς (13%) αξιολογεί τη συνολική ταξιδιωτική του εμπειρία ως εξαιρετική.
Σχεδόν οι μισοί (45%) αξιολογούν τα αεροπορικά ταξίδια σε μεσαία κλίμακα ή κάτω από το μέσο όρο.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιβατών
Τα μεγαλύτερα προβλήματα των αεροπορικών επιβατών, έχουν να κάνουν με την διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος του ταξιδιού.
Οι κύριοι παράγοντες για μια λιγότερο από εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία, σύμφωνα με το Ipsos, είναι:
Πλήθος και κυκλοφοριακή συμφόρηση (58%).
Καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων (44%).
Διαδικασία ασφαλείας αεροδρομίου (31%).
Δυσκίνητη ταξιδιωτική εφοδιαστική αλυσίδα (31%).
Οι παράγοντες εμπειρίας αεροπορικού ταξιδιού με τους χειρότερους βαθμούς
Χρονικό διάστημα που πέρασαν από την ασφάλεια (58% βαθμολογία ως μέση ή χαμηλότερη).
Άνεση κατά την πτήση (68% βαθμολογία ως μέσος όρος ή χαμηλότερη).
Εμπειρία εντός αεροδρόμιο μία φορά μέσω της ασφάλειας (50% βαθμολογία ως μέσος όρος ή χαμηλότερη).
Διαδικασία ελέγχου μιας αποσκευής (50% βαθμολογία ως μέση ή χαμηλότερη).
Ενθαρρυντικοί παράγοντες για ταξίδια
Οι τρεις κύριοι παράγοντες που λένε οι Αμερικανοί θα τους ενθάρρυνε να ταξιδεύουν περισσότερο αεροπορικώς τους επόμενους έξι μήνες είναι:
Οι αυξημένες διαθεσιμότητες πτήσεων και οι επιλογές απευθείας πτήσεων (31%).
Οι ταξιδιωτικές εκπτώσεις ή τα προγράμματα επιβράβευσης (29%).
«Τα τελευταία δεδομένα είναι σαφές σημάδι ότι απαιτούνται σημαντικές αναβαθμίσεις για να ξεκινήσει μια επανασχεδιασμένη εμπειρία αεροπορικών ταξιδιών που λειτουργεί για όλους τους Αμερικανούς», δήλωσε ο Geoff Freeman, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Ταξιδίων ΗΠΑ (U.S. Travel Association).
Στόχος της έρευνας που διεξήχθη από την Ipsos μεταξύ 13 Ιανουαρίου και 22 Ιανουαρίου, είναι να βοηθήσουν τα ευρήματα της στην ενημέρωση του έργου της U.S. Travel Association για τον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του ταξιδιωτικού συστήματος.