Για το δυστύχημα στα Τέμπη

1η Μάρτη ματωμένη.

Προέχει τούτη τη στιγμή η περισυλλογή των νεκρών και η διάσωση, περίθαλψη και ανακούφιση των τραυματιών.

Κι έπειτα ας αναρωτηθούμε: Για τα δίκτυα και τις υποδομές αυτού του τόπου, για τα οποία μία συντεταγμένη πολιτεία έχει υποχρέωση να μεριμνά ως κοινόχρηστο αγαθό: Δίκτυα & υποδομές μεταφορών, ενέργειας, τηλεπικοινωνιών, λιμένων και αερολιμένων.

Το μνημόνιο συνεργασίας του 2019 και η σύμβαση του 2020 με υπογραφές Κώστα Αχ. Καραμανλή και Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), προέβλεπαν επενδύσεις ύψους από 650 ως 750 εκατ. ευρώ από μέρους της εταιρείας. Ωστόσο η σύμβαση που ήρθε τελικά στη Βουλή μείωσε τις υποχρεώσεις της Hellenic Train κατά 600 εκατ. ευρώ περίπου αφήνοντας μόνο 150 εκατ. απ’ την αρχική υποχρέωση του ιδιώτη.

Γιατί; Γιάτί έκαναν «φτερά» 600 εκατ. επενδύσεις;

Τώρα προέχει ο θρήνος. Και κατόπιν μια οφειλόμενη απάντηση.

Νικόλας Φαραντούρης
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Κεφαλονιάς & Ιθάκης

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις