Για το δυστύχημα στα Τέμπη
1η Μάρτη ματωμένη.
Προέχει τούτη τη στιγμή η περισυλλογή των νεκρών και η διάσωση, περίθαλψη και ανακούφιση των τραυματιών.
Κι έπειτα ας αναρωτηθούμε: Για τα δίκτυα και τις υποδομές αυτού του τόπου, για τα οποία μία συντεταγμένη πολιτεία έχει υποχρέωση να μεριμνά ως κοινόχρηστο αγαθό: Δίκτυα & υποδομές μεταφορών, ενέργειας, τηλεπικοινωνιών, λιμένων και αερολιμένων.
Το μνημόνιο συνεργασίας του 2019 και η σύμβαση του 2020 με υπογραφές Κώστα Αχ. Καραμανλή και Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), προέβλεπαν επενδύσεις ύψους από 650 ως 750 εκατ. ευρώ από μέρους της εταιρείας. Ωστόσο η σύμβαση που ήρθε τελικά στη Βουλή μείωσε τις υποχρεώσεις της Hellenic Train κατά 600 εκατ. ευρώ περίπου αφήνοντας μόνο 150 εκατ. απ’ την αρχική υποχρέωση του ιδιώτη.
Γιατί; Γιάτί έκαναν «φτερά» 600 εκατ. επενδύσεις;
Τώρα προέχει ο θρήνος. Και κατόπιν μια οφειλόμενη απάντηση.
Νικόλας Φαραντούρης
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Κεφαλονιάς & Ιθάκης