Το ίδιο σκέφτεται να κάνει και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ – «Έχει γίνει “της μόδας” στο Χόλιγουντ να έχεις τη δική σου μάρκα ποτού» αναφέρεται σε δημοσίευμα
Μετά από πολλές διακρίσεις στον χώρο της υποκριτικής, ο Νίκολας Κέιτζ αποφάσισε να επενδύσει σε έναν κλάδο, που δεν έχει σχέση με τον χώρο του θεάματος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, ο 59χρονος ηθοποιός φέρεται ότι θα λανσάρει τη δική του αλκοολούχα μάρκα, έχοντας κατοχυρώσει το όνομά του ως εμπορικό σήμα για ένα νέο μπέρμπον.
Την είδηση επιβεβαίωσε η Sun, επικαλούμενη πηγή από το περιβάλλον του Κέιτζ, που είπε: «Έχει γίνει “της μόδας” στο Χόλιγουντ να έχεις τη δική σου μάρκα ποτού. Μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο.
Ο Νικ είναι λάτρης του ουίσκι και του μπέρμπον και επεκτείνεται σε αυτά. Έχει εξαιρετικό γούστο, οπότε αυτό θα είναι καλό πράγμα».
Nicolas Cage 'gearing up to make surprise career move away from the big screen' https://t.co/03KcpvOkKx
— Daily Mail Celebrity (@DailyMailCeleb) March 16, 2023
Ακολουθεί και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ
Την ίδια ώρα, τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ θέλει να αφήσει το δικό του στίγμα στη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών, λανσάροντας μια δική του μάρκα.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής, φέρεται να ελπίζει ότι με τη νέα μάρκα θα δημιουργήσει αποστάγματα όπως τεκίλα και ουίσκι, παράλληλα με μπύρες.
Θα μπορούσε να είναι ο δρόμος για μια μεγάλη αμοιβή για τον αθλητή, καθώς ακολουθεί τα βήματα αστέρων όπως ο Ράιαν Ρείνολτς και Κάιλι Μινόνγκ.