Ο αντίκτυπος των social media στις αποφάσεις των καταναλωτών συνεχίζει να αυξάνεται, σύμφωνα με μελέτη του Expedia Group.
Τα ταξίδια είναι μια κοινωνική δραστηριότητα και η επιρροή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Όλο και αυξάνεται ο αριθμός από ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες του κόσμου, που είδαν στα social media.
Όπως αποκαλύπτει το Expedia Group για να συνδεθείτε με νεότερους ταξιδιώτες που βρίσκουν έμπνευση μέσω των κοινωνικών καναλιών, όπως το 53% των Gen Z είναι απαραίτητο να:
Είστε αυθεντικοί.
Ασχολείστε με το ψηφιακό σας περιεχόμενο μάρκετινγκ.
Το ανέβασμα μιας φωτογραφίας ενός προορισμού ή ενός ξενοδοχείου μαζί με μια μικρή περιγραφή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον όσων σχεδιάζουν διακοπές.
Εάν μάλιστα η φωτογραφία δημοσιευθεί από έναν influencer με χιλιάδες ακολούθους, τότε θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση.
Οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν την επωνυμία να έρθει σε επαφή με το δυναμικό κοινό τους νεότερους ταξιδιώτες. Αυτοί οι τουρίστες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μοναδικές εμπειρίες.
Παράλληλα μία καινοτόμος και διαφοροποιημένη στρατηγική social media θα βοηθήσει την επωνυμίας σας να ξεχωρίσει με τρόπο που θα μείνει αξέχαστο.