Το φαγητό που σερβίρεται στις πτήσεις δεν φημίζεται για τη γεύση και την ποιότητά του. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία Which? πραγματοποίησε έρευνα σε περισσότερα από 6.500 μέλη της για να βρει την χειρότερη αεροπορική εταιρεία όσον αφορά στο φαγητό που προσφέρει.
Ειδικότερα, τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν τη γκάμα και την ποιότητα των τροφίμων και ποτών κατά την πτήση με βάση τις πρόσφατες εμπειρίες τους.
Πολύ λίγες αεροπορικές εταιρείες μικρών αποστάσεων παρείχαν καλό φαγητό στην πιο πρόσφατη έρευνά τους, αλλά οι πέντε χαμηλότερες είχαν όλες δύο αστέρια από τα πέντε ή λιγότερα , μαζί με ως επί το πλείστον θλιβερές συνολικές βαθμολογίες πελατών.
Το χειρότερο φαγητό αεροπορικής εταιρείας σύμφωνα με τη μελέτη ήταν η Ryanair, η οποία ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία που έλαβε μόνο ένα αστέρι.
Η οικονομική αεροπορική εταιρεία έλαβε συνολική βαθμολογία 44%, ενώ για τη σχέση ποιότητας/τιμής έλαβε τρία στα πέντε αστέρια. Οι λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν για να το περιγράψουν περιελάμβαναν «φτωχό», «ακριβό» και «περιορισμένη επιλογή».
Το δεύτερο χειρότερο φαγητό αεροπορικής εταιρείας ψηφίστηκε ως British Airways. Η αεροπορική εταιρεία έλαβε συνολική βαθμολογία 55% και μόλις δύο από τις πέντε εκκινήσεις μας για φαγητό. Για σχέση ποιότητας-τιμής, ταίριαξε με τη Ryanair με τρία στα πέντε αστέρια.
Η μελέτη αποκάλυψε ότι το επαναλαμβανόμενο σχόλιο που είχαν δει τα τελευταία χρόνια είναι ότι «η πτήση είχε τελειώσει από σάντουιτς και επιλογές ζεστού φαγητού μέχρι να φτάσουν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου».
Η Wizz Air μόλις είχε καλύτερη απόδοση από την British Airways με συνολική βαθμολογία 56%. Η αεροπορική εταιρεία έλαβε επίσης δύο αστέρια για το φαγητό και το ποτό της, αλλά πέτυχε τέσσερις στις πέντε εκκινήσεις για σχέση ποιότητας-τιμής. Οι επιβάτες σημείωσαν ότι οι επιλογές φαγητού ήταν «περιορισμένες» στις πτήσεις.
Η τέταρτη χειρότερη αεροπορική εταιρεία για φαγητό ήταν η Tui, ενώ η πέμπτη χειρότερη ήταν η Flybe, η οποία τέθηκε σε διαχείριση από τότε που κυκλοφόρησε η έρευνα.
Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες έλαβαν δύο στα πέντε αστέρια για φαγητό. Η Flybe ήταν μόλις 1% καλύτερη σύμφωνα με τους επιβάτες, καθώς έλαβε συνολική βαθμολογία 60% ενώ η Tui έλαβε 59%.
Οι πέντε αεροπορικές εταιρείες με το φαγητό με τη χειρότερη βαθμολογία είναι οι εξής :
- Ryanair – βαθμολογία πελατών 44%.
- British Airways – βαθμολογία πελατών 55%.
- Wizz – βαθμολογία πελατών 56%
- Tui – βαθμολογία πελατών 59%.