Το 60% των χρηστών της πλατφόρμας TikTok στις ΗΠΑ, απέκτησαν ενδιαφέρον να επισκεφθούν ταξιδιωτικό προορισμό αφού παρακολούθησαν κάποιο σχετικό βίντεο στο TikTok.
Το TikTok δεν προκαλεί απλώς το ενδιαφέρον για ταξίδια σε προορισμούς, αλλά ωθεί τους χρήστες του και σε ενέργειες για την πραγματοποίηση ταξιδιών. Περισσότεροι από το ένα τρίτο των Αμερικανών χρηστών της πλατφόρμας (περίπου 52,5 εκατ. άνθρωποι) έχουν ταξιδέψει σε προορισμό που ανακάλυψαν μέσα από το TikTok, ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η πλατφόρμα στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από νέα έρευνα της εταιρίας τουριστικού μάρκετινγκ MGH με έδρα στο Hunt Valley, σχετικά με το πώς τα social media επηρεάζουν την ανακάλυψη νέων προορισμών και προκαλούν ταξίδια.
Ενώ όλες οι γενιές χρηστών της πλατφόρμας εμπνέονται μέσα από αυτήν να ταξιδέψουν σε νέους προορισμούς, η γενιά millennial είναι εκείνη που επηρεάζεται πιο πολύ όσον αφορά τα σχέδια διακοπών, με το 45% των Αμερικανών millennials (25-44) να δηλώνουν ότι έχουν ταξιδέψει σε νέο προορισμό που ανακάλυψαν μέσα από το TikTok.
Το TikTok ταξιδεύει τους χρήστες του σε μέρη που δεν έχουν ξαναδεί ή δεν έχουν ξαναταξιδέψει, δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ social media της MGH, Ryan Goff, και, ενώ το μέλλον του είναι αβέβαιο, οι επικεφαλής μάρκετινγκ δεν θα πρέπει να αγνοήσουν τις βραχυπρόθεσμες δυνατότητές του δεδομένου ότι υπάρχουν ελάχιστα εργαλεία με τόσο μεγάλο αντίκτυπο σε όλες τις γενιές ανθρώπων.
Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι…
-Το 32% των ερωτηθέντων έχουν κάνει κράτηση διαμονής σε νέο ξενοδοχείο ή resort αφού το είδαν στο TikTok
-Το 28% έχουν επισκεφθεί κάποια ατραξιόν (waterpark, μουσείο, αρχαιολογικό χώρο, ενυδρείο κλπ.) έπειτα από βίντεο που είδαν στο TikTok
-Το 18% έχουν επισκεφθεί μια νέα πόλη που είδαν στο TikTok
-Το 18% ταξίδεψαν σε μια νέα παραλία που είδαν στο TikTok
-Το 15% επισκέφθηκαν ένα νέο εθνικό πάρκο, λίμνη που είδαν στο TikTok
-Το 12% παρακολούθησαν φεστιβάλ που είχαν στο TikTok
Τα αποτελέσματα βασίζονται σε εθνική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις 16-18 Ιουλίου του 2022 μέσω της SurveyMonkey Audience, σε δείγμα 1.139 χρηστών του TikTok στις ΗΠΑ.