Τι την έκανε να πει το «ναι» μετά από 14 χρόνια αποχής στην εκπομπή ευεξίας που έχει ήδη μεγάλη απήχηση σε γυναικεία και νεανικά κοινά
Η Σοφία Αλιμπέρτη επέστρεψε τηλεοπτικά μετά από 14 χρόνια και μίλησε εκτενώς γι’ αυτό σε πρόσφατη συνέντευξή της, εξηγώντας πως είχε αφήσει την τηλεόραση μετά από δική της απόφαση. «Είχα κουραστεί, πώς να σ’ το πω; Ήθελα το διάλειμμά μου. Η ψυχή μου είχε περισσότερη ανάγκη. Στην αρχή νόμιζα ότι θα μου τελειώσει και οριστικά όλο αυτό. Ότι θα πάω στην Πάρο και θα μείνω εκεί για πάντα. Πάντως έτσι κι αλλιώς το νησί μου είναι η βάση μου και εδώ, στην Αθήνα, θα πηγαινοέρχομαι. Ξέρεις, σε αυτό που άρχισε να με γαργαλάει πάλι με έναν τρόπο να νιώσω την ανάγκη να επικοινωνήσω νομίζω ότι έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο αυτή η διετία του COVID. Θεωρώ ότι πολλά πράγματα δεν τα ακούσαμε τότε που θα έπρεπε, πολλά δεν μας τα είπε κανείς κι αυτό το κόνσεπτ μού δίνει μια φόρμα επικοινωνίας. Και κάπως έτσι ξανασυστήνεσαι στους τηλεθεατές από άλλη αφετηρία», είπε στο περιοδικό ΟΚ! «Όταν ήρθαν από την Barking Well και μου είπαν «έχουμε αυτό για σένα», γιατί είχαν ξανάρθει στο παρελθόν, ενθουσιάστηκα.
Ίσως και να είναι λίγο αυτό που λέω. Είπα «οπ, να κάτι καινούριο!». Οι προτάσεις που είχα κατά καιρούς όλα αυτά τα χρόνια ήταν λίγο-πολύ γύρω από το ίδιο. Η εκπομπή κατά βάση έχει πρόληψη, χιούμορ και μια άλλη οπτική γωνία πώς πρέπει να βλέπεις τον εαυτό σου, να τον διαβάζεις, να τον ακούς, να τον αναγνωρίζεις, να κάνεις την πρόληψή σου. Προσεγγίζουμε με χαρά και αισιοδοξία αυτά τα θέματα υγείας. Και δεν θα έπρεπε να μας φοβίζουν. Αυτό με ιντριγκάρει περισσότερο από όλα».
Η εκπομπή «Ζήσε Αλλιώς έκανε πρεμιέρα μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1 τη Δευτέρα του Πάσχα. Από τη δεύτερη κιόλας μέρα της μετάδοσης της, δείχνει να κερδίζει το δικό της κοινό σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική ζώνη. Η εκπομπή της Τρίτης 18 Απριλίου βρέθηκε στην πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης στις γυναίκες 25-44 ετών καταγράφοντας ποσοστό 13,9% και φτάνοντας σε τέταρτο το 16,9%. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και στα νεανικά κοινά 15-34 ετών σημειώνοντας μέσο όρο 17% και αγγίζοντας σε τέταρτο το 25,6%.
Το «Ζήσε Αλλιώς» βασίζεται στο επιτυχημένο format του εξωτερικού, «DR. OZ», που είναι από τις μακροβιότερες εκπομπές της τηλεόρασης με ζωντανό κοινό.