Ενισχύεται η φήμη της Ελλάδας ως προορισμού | Ποιες χώρες κερδίζει

39

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Υψηλότερη επίδοση κατέγραψαν συνολικά η Ελλάδα και η Αθήνα μεμονωμένα ως προς τη συνολική φήμη τους το δ’ τρίμηνο του 2022, καθώς, σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία που συγκεντρώνει για λογαριασμό του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) η εταιρεία TCI Research, σημειώθηκε άνοδος σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Πού κερδίζει η Ελλάδα

Tο net sentiment score (NSI) της Ελλάδας ξεπέρασε το αντίστοιχο της Ιταλίας και της Ισπανίας για όλο το δ’ τρίμηνο, ενώ το net sentiment score της Αθήνας ήταν υψηλότερο από εκείνο των ανταγωνιστικών προορισμών.

Αναλύοντας το net sentiment score ανά αγορά, η φήμη της χώρας παρουσιάζει ανόδους σε όλες τις υπό εξέταση αγορές. Η συνολική φήμη της χώρας και της Αθήνας έχει ανακάμψει σημαντικά στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου (+53 μονάδες και +80 αντίστοιχα σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2022).

Άλλες αξιοσημείωτες αυξήσεις για την Ελλάδα σημειώνονται στην αγορά της Γαλλίας (+43 μονάδες) και στην αγορά της Γερμανίας (+38 μονάδες). Η Αθήνα επίσης, σημείωσε ανόδους στην γαλλική αγορά (+29 μονάδες) και στην ολλανδική (+27 μονάδες).

Ώθηση από τον εναλλακτικό τουρισμό

Ο όγκος των συζητήσεων στο διαδίκτυο αυξήθηκε για θέματα που σχετίζονται με τη γαστρονομία και τη φιλοξενία, ενώ έχουν μειωθεί οι συζητήσεις για την υγειονομική ασφάλεια, τον πολιτισμό και την καθαριότητα σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο. Οι βαθμολογίες του NSI είναι ιδιαίτερα υψηλές όσον αφορά τη φιλοξενία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία.

Οι θετικές συζητήσεις σχετικά με τα ταξίδια το φθινόπωρο και τον χειμώνα στην Ελλάδα, συνέβαλαν στην ενίσχυση της φήμης της χώρας ως «τουριστικού προορισμού για όλες τις εποχές».

Σύμφωνα με την αξιολόγηση της εμπειρίας με βάση την επίσκεψη, η Ελλάδα και οι επιμέρους προορισμοί διατήρησαν το δ’ τρίμηνο την ανταγωνιστικότητά τους ξεπερνώντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βαθμολόγηση πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στην μεταβλητή value for money για όλους τους υπό εξέταση προορισμούς.

Επιπλέον, η προσφορά της Ελλάδας σε πολιτιστικές και παραθαλάσσιες δραστηριότητες βαθμολογείται υψηλότερα το δ’ τρίμηνο.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις