Οι ανησυχίες για το κόστος ζωής δεν έχουν αντίκτυπο στον προϋπολογισμό για ταξιδιώτες μέσης ηλικίας. Μόνο ένα μικρό ποσοστό (12%) εξετάζει οικονομικές περιηγήσεις και διακοπές, αποκαλύπτει νέα έρευνα που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Ο μέσος προϋπολογισμός ταξιδιού για ταξιδιώτες άνω των 50 ετών είναι 3.357 λίρες ανά άτομο. Αυτό διαπιστώνει μελέτη από τις Travel Corporation (TTC) Contiki, Costsaver, Trafalgar Insight Vacations και Luxury Gold.
Οι ταξιδιώτες μέσης ηλικίας προτιμούν επίσης τις εκδρομές premium. Πάνω από τους μισούς σκέφτονται μια περιοδεία με πολλές επιλογές και ξενοδοχεία τεσσάρων πέντε αστέρων.
- Το 65% είπε ότι οι ξεναγήσεις με συνοδεία απαλλάσσουν την ταλαιπωρία του προγραμματισμού των διακοπών. Περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν ότι τους βοήθησαν να κάνουν τον προϋπολογισμό τους αποτελεσματικά.
- Το 46% θεωρεί τους διοργανωτές της περιοδείας ως ειδικούς. Αυτή η επιθυμία για ευκολία και εξακολουθεί να είναι ένας βασικός παράγοντας πώλησης για περιηγήσεις και διακοπές.
- Οι διακοπές all inclusive είναι η επόμενη κορυφαία επιλογή (46%).
Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι δύο διαφορετικοί τύποι διακοπών μπορούν να εξακολουθήσουν να είναι ελκυστικοί στον ίδιο πελάτη.
Αυτό λειτουργεί ως όφελος για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που μπορούν να προσφέρουν τις δύο επιλογές, γνωρίζοντας ότι περισσότερο από το μισό αυτού του κοινού (52%) είναι πιθανό να επηρεαστεί στην αγορά διακοπών από την ανάγνωση ενός ταξιδιωτικού φυλλαδίου.
- Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) δίνουν προτεραιότητα στις περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή στη λίστα με τις ξεναγήσεις τους επόμενους 12 μήνες.
- Περισσότεροι από τους μισούς (59%) ταξιδιώτες αναζητούν να εξερευνήσουν μέρη στα οποία συνήθως δεν θα ταξίδευαν μόνοι τους.
- Το 51% είναι «σημαντικά πιο πιθανό» να εξετάσει το ενδεχόμενο ειδικών περιηγήσεων σε σχέση με νεότερους περιηγητές.
Πάνω από πενήντα ταξιδιώτες εξετάζουν επίσης περισσότερες από πέντε τοποθεσίες κατά μέσο όρο ανά περιήγηση, με την Ευρώπη ως την προτιμώμενη περιοχή τους.
- Το 65% των ατόμων άνω των 50 ετών προγραμματίζουν τα ταξίδια τους με τον σύντροφο τους.
- Μόνο ένας μικρός αριθμός (16%) σκέφτεται να ταξιδέψει μόνος του.
- Σχεδιάζουν κυρίως διαδικτυακά μέσω των ιστοσελίδων του tour operator (63%).
Ωστόσο, η προσωπική τεχνογνωσία εξακολουθεί να εκτιμάται ιδιαίτερα. Το 28% να λέει ότι οι επισκέψεις σε ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν επηρεάσει τις αποφάσεις κράτησης.
Η ευρύτερη μελέτη που περιλαμβάνει όλες τις ηλικιακές ομάδες από 18 και άνω βρήκε επίσης ότι οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κράτηση για την περιήγηση τους σύντομα.
Το 61% να θέλει να το κάνει τους επόμενους έξι μήνες πριν από το ταξίδι ή νωρίτερα, με το 55% να θέλει να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες.
Το 70% να προτιμά να πληρώσει για να κάνει κράτηση και να πληρώσει το υπόλοιπο ποσό αργότερα.