Οι Βρετανοί δίνουν ακόμη μεγαλύτερη αξία στα ταξίδια στο εξωτερικό από ό,τι πριν, παρά την κρίση κόστους ζωής.
Περισσότεροι από τους μισούς από τους 2.000 άτομα που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της easyJet δηλώνουν ότι θα προστατεύουν πάντα τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
- Το 80% θα συνεχίσει να κάνει διακοπές αυτό το καλοκαίρι.
- Η Ευρώπη είναι η πρώτη θέση για τους Βρετανούς παραθεριστές με τα δύο τρίτα (74%) να σχεδιάζουν να πάνε εκεί, με την Ισπανία (23%), την Ελλάδα (9%) και τη Γαλλία (5%) τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.
Μεγαλύτερη αξία στα ταξίδια
- Η πλειονότητα των Βρετανών (87%) θα ξοδέψει περισσότερα ή περίπου τα ίδια στις διακοπές φέτος από ό,τι το 2022, παρά τον αντίκτυπο στο κόστος ζωής.
- Πολλοί δίνουν μεγάλη αξία στα ταξίδια (42%)
- Αρκετοί πιστεύουν ότι οι αναμνήσεις είναι σημαντικές από οτιδήποτε άλλο (37%).
- Πάνω από τους μισούς (56%) δηλώνουν ότι η πανδημία έχει αλλάξει τις απόψεις τους για τα ταξίδια.
- Παραπάνω από το ένα τρίτο (35%) δίνει πλεόν μεγαλύτερη αξία στην απόλαυση της ζωής.
- Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) λέει ότι συνήθιζε να θεωρεί δεδομένα τα ταξίδια, αλλά μετά από περιορισμούς πανδημίας τώρα θέλει να τα αξιοποιήσει στο έπακρο.
- Περίπου το ένα τέταρτο (23%) ταξιδεύει περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.
Το 48% πλέον εκτιμά την εμπειρία περισσότερο από τα αντικείμενα. - Σχεδόν οι μισοί (46%) λένε ότι χρειάζονται περισσότερα διαλείμματα από την καθημερινή ζωή.
- Ένας παρόμοιος αριθμός (39%) θέλει να αναπληρώσει τα χρόνια που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν.
Οικονομία για να ξοδέψουν σε ταξίδια
- Το 47% έκανε οικονομία κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για ταξίδια.
- Εν τω μεταξύ, τέσσερις στους πέντε (82%) μειώνουν τα γεύματα σε πακέτο (45%), τα δείπνα και τα ποτά έξω (42%) μαζί με ρούχα και αξεσουάρ (30%) για να βεβαιωθούν ότι μπορούν να προστατέψουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
- Αν είχαν επιλογή, θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματα τους στις καλοκαιρινές τους διακοπές (66%) έναντι ανακαίνισης σπιτιών (49%) ή σε νέο αυτοκίνητο (39%).
- Περισσότεροι από τα δύο τρίτα των παραθεριστών σκέφτονται πιο συνετά για τα ταξίδια φέτος (65%), κάνοντας κράτηση σε πιο οικονομικά ξενοδοχεία και θέρετρα (27%).
- Σχεδόν οι μισοί (45%) θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση πτήσεων με αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους από ό,τι πριν από την πανδημία.
«Οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν πάντα το αποκορύφωμα της χρονιάς για τόσους πολλούς.
Δίνουν την ευκαιρία σε ανθρώπους και οικογένειες να ξεφύγουν, να περάσουν χρόνο μαζί χαλαρώνοντας και να δημιουργήσουν αναμνήσεις ζωής, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren.
Η πανδημία σήμαινε ότι τα ταξίδια εκτιμώνται για άλλη μια φορά, καθώς είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα για τις προαιρετικές δαπάνες των νοικοκυριών.
Και αντί το κόστος ζωής να μειώνει τη ζήτηση, φαίνεται ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά από ποτέ».