Στο διαδίκτυο ολοκληρώνουν το μεγαλύτερο μέρος της έρευνάς τους και τις ταξιδιωτικές κρατήσεις τους οι περισσότεροι Αμερικανοί.
Ειδικότερα, το 85% εξ αυτών σχεδιάζει να ταξιδέψει αυτό το καλοκαίρι, αυξημένο κατά 5% από το ποσοστό μετά την πανδημία του περασμένου έτους.
Η ψηφιακή αναζήτηση κυριαρχεί στον προγραμματισμό ταξιδίων, αλλά όχι απαραίτητα με τους τρόπους που μπορεί να περιμένουν οι επωνυμίες. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα έρευνα από την FullStory που εξέτασε τις ψηφιακές προτιμήσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών των ΗΠΑ.
Σχεδόν 8 στους 10 (78%) Αμερικανούς πάντα ή συχνά ερευνούν και κάνουν κράτηση τουλάχιστον για ένα μέρος των ταξιδίων τους στο Διαδίκτυο.
Το 44% ερευνά και κάνει κράτηση για το σύνολο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων στο διαδίκτυο, από αεροπορικές εταιρείες έως ξενοδοχεία και δραστηριότητες.
Στα ταξίδια τους, οι μισοί (48%) των Αμερικανών λένε ότι βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις ταξιδιωτικές εφαρμογές για κινητά.
Τα άτομα με υψηλά εισοδήματα που βγάζουν περισσότερα από 150.000 δολάρια ετησίως είναι ακόμη πιο πιθανό να βασίζονται σε ψηφιακά κανάλια για προγραμματισμό.
Το 83% να κάνει πάντα ή συχνά έρευνα και να κάνει κρατήσεις μέσω Διαδικτύου.
Σχεδόν οι μισοί (49%) κλειδώνουν κάθε κομμάτι του ταξιδιού τους online πριν από την αναχώρηση.
Η ψηφιακή εμπειρία βελτιώνει ή μειώνει τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία;
Τα τρία τέταρτα (75%) των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα λένε ότι η ψηφιακή τεχνολογία κάνει καλύτερη την ταξιδιωτική εμπειρία. Αλλά ορισμένοι ταξιδιωτικοί ιστότοποι τα πηγαίνουν καλύτερα από άλλους.
Οι ιστότοποι ξενοδοχείων κατατάσσονται στην υψηλότερη θέση όσον αφορά στην ψηφιακή εμπειρία. Οι ιστότοποι ενοικίασης αυτοκινήτων έχουν τη χαμηλότερη βαθμολογία μεταξύ των ταξιδιωτών.