Τις 250 εταιρίες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κλάδο αναδεικνύει μέσα από έρευνά της η Skift, σε μια προσπάθεια να παρουσιάσει την εικόνα του κλάδου όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα.
Για την ανάδειξη αυτών των επιχειρήσεων η εταιρία αρχικά κατάρτισε έναν κατάλογο με ~430 εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Καθώς αυτές οι εταιρίες βραχυχρόνιας μίσθωσης κυμαίνονται από μεγάλες, πολυεθνικές, εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρίες μέχρι και μονομελείς, νεοφυείς επιχειρήσεις, έπρεπε να βρεθούν κάποιοι κοινοί παρονομαστές για να γίνει η σύγκριση των εταιριών.
“Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το LinkedIn για την παρακολούθηση των ακολούθων και των εργαζομένων ως έναν τρόπο για να βρούμε τις 250 πιο εξέχουσες εταιρίες. Καθώς η πλειονότητα αυτών των εταιρειών συνεργάζεται με άλλες επιχειρήσεις και όχι με καταναλωτές, το LinkedIn είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την παρακολούθηση της αναγνωρισιμότητας. Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι σε θέση κάθε εταιρία να είναι ενεργή στο LinkedIn, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών είναι στην πλατφόρμα και το LinkedIn μας επιτρέπει να παρακολουθούμε δύο ενδιαφέρουσες μετρήσεις: τους ακολούθους και τους εργαζόμενους”, αναφέρει η Skift.
Σύμφωνα με την ίδια, ένας μεγαλύτερος αριθμός ακολούθων μπορεί να θεωρηθεί ως “σφραγίδα” έγκρισης από τους επιχειρηματικούς εταίρους και τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τον χώρο. Ο αριθμός των εργαζομένων παρέχει μια ένδειξη του μεγέθους αυτών των εταιριών, και ενώ και πάλι δεν πρόκειται για απόλυτα συγκρίσιμο μέτρο, οι μεγαλύτερες εταιρείες είναι πιθανό να έχουν περισσότερους πελάτες και, επομένως, μεγαλύτερο αντίκτυπο.
“Για να διασφαλίσουμε ότι δεν συγκρίνουμε μια πολυεθνική εταιρία που απευθύνεται στον καταναλωτή, όπως η Airbnb, με έναν εξειδικευμένο πωλητή τεχνολογίας που απευθύνεται σε επιχειρήσεις, συγκρίναμε τις εταιρείες στους δικούς τους τομείς και επιλέξαμε τις κορυφαίες επιδόσεις από κάθε τομέα”, τονίζει η Skift.
“Κάθε πάροχος αντιπροσωπεύεται από μια “φούσκα”, και το μέγεθος της φούσκας αποτελεί ένδειξη των ακολούθων και των εργαζομένων του. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι το μέγεθος των φυσαλίδων δεν αποτελεί ένδειξη των εσόδων ή του επιχειρησιακού μεγέθους. Οι φυσαλίδες είναι συγκρίσιμες εντός κάθε τομέα, αλλά όχι μεταξύ τους”, προσθέτει.
Η Skift προσδιόρισε πόσοι “παίκτες” από κάθε τομέα θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στον κατάλογο των 250, με βάση τον αριθμό των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον χώρο και τη δική της εκτίμηση για την επίδραση που έχει κάθε τομέας στον συνολικό τομέα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατανομή στον παρακάτω πίνακα:
Οι Top 250 ανά τομέα
Τομέας | Κατηγορία | Κορυφαίοι 250 προμηθευτές |
---|---|---|
B2C Platforms | Listing Sites | 30 |
Metasearch | 8 | |
Property Management | Host Service Providers | 19 |
Vacation Home Managers | 23 | |
Urban Rental Managers | 15 | |
B2B Vendors | Property Management and Distribution Tech | 40 |
Revenue Management and Market Intelligence | 19 | |
Marketing Tech and Website Builders | 16 | |
Accounting and Fin Tech | 18 | |
Property Operations | 18 | |
Property Hardware and Automation Tech | 20 | |
Guest Communications | 16 | |
Procurement, Ancillaries and Support Services | 8 |
Η Airbnb αυξάνει την απόσταση με τον ανταγωνισμό
Η Airbnb είναι ίσως η πιο επιτυχημένη ταξιδιωτική εταιρία της τελευταίας δεκαετίας. Μια startup που από τρελή ιδέα έγινε ρήμα. Ένα από τα “κλειδιά” της επιτυχίας της Airbnb είναι το χρυσοποίκιλτο εμπορικό της σήμα. Η εικόνα και η πλατφόρμα της Airbnb συμβάλλουν στην κίνηση ενός ισχυρού φυγόκεντρου που είναι δύσκολο να αναπαραχθεί.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός και ότι υπάρχει χώρος για πιο εξειδικευμένες πλατφόρμες που θα προσελκύσουν ταξιδιώτες με συγκεκριμένες ανάγκες. Αυτό φαίνεται στη λίστα των 250 εταιριών, με πολυτελείς ή υπερπολυτελείς πλατφόρμες όπως οι Le Collectionist, Plum Guide και LaCure, πλατφόρμες προσανατολισμένες στα επαγγελματικά ταξίδια όπως οι AltoVita, 2nd Address και MagicStay, πλατφόρμες ανταλλαγής κατοικιών όπως οι Kindred και ThirdHome ή μια ιστοσελίδα κρατήσεων της τελευταίας στιγμής όπως η Whimstay.
Η παντοδύναμη δύναμη της Google (ή όχι)
Μια έκθεση της Skift Research σχετικά με την Google, χρησιμοποιώντας στοιχεία από την Similarweb, έδειξε ότι τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2020, το Google Travel (μόνο οι ενότητες μετα-αναζήτησης, όχι τα αποτελέσματα αναζήτησης) κατείχε το 52% της διαδικτυακής κίνησης μεταξύ της ίδιας και τεσσάρων άλλων σημαντικών ιστότοπων μετα-αναζήτησης. Αυτό θεωρείται μας ένα καλό σημείο αναφοράς για τις τάσεις πριν από την πανδημία. Διαπιστώθηκε ότι ο ιστότοπος Google Travel σημείωσε θεαματική αύξηση του μεριδίου διαδικτυακής κίνησης ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Επανεξετάζοντας τους αριθμούς για την ίδια χρονική περίοδο το 2022, η Google είχε κερδίσει 11 μονάδες μεριδίου και είχε φτάσει κατά μέσο όρο στο 62% της συνολικής επισκεψιμότητας.
Τώρα, η ιστορία είναι ελαφρώς διαφορετική στον χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η μετα-αναζήτηση της Google στην ενοικίαση διακοπών δεν έχει τα καλύτερα αποτελέσματα όσο οι προσπάθειές της στα ξενοδοχεία και τις πτήσεις, παρά τις πολλές ομοιότητες μεταξύ αυτών των δύο τμημάτων.
Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, έχοντας “καεί” από την Google, αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στη μετα-αναζήτηση της Google για αυτή την κατηγορία. Οι πιο αξιοσημείωτες είναι η Airbnb και η Vrbo. Και σε αντίθεση με τα ξενοδοχεία, τα καταλύματα ενοικίασης διακοπών είναι πλήρως ενσωματωμένα στις αντίστοιχες πλατφόρμες OTA για ημερολόγια, κρατήσεις και διανομή. Αυτό καθιστά αυτό το μποϊκοτάζ πιο αποτελεσματικό από ό,τι θα μπορούσε να είναι σε άλλο τομέα.
Καθώς ο χώρος STR αναπτύσσει περαιτέρω τα δικά του εμπορικά σήματα (π.χ. Sonder) που θέλουν να επιδιώξουν τη διανομή πρώτου μέρους, βλέπουμε την πιθανότητα να δημιουργηθούν ρωγμές στο μποϊκοτάζ των OTA για τις ενοικιάσεις διακοπών της Google. Αλλά προς το παρόν, οι μάρκες ενοικίασης διακοπών παραμένουν ένα μικρό μέρος της αγοράς- οι εναλλακτικές ιστοσελίδες κρατήσεων κατέχουν τα περισσότερα χαρτιά και δεν τα… παίζουν στην Google.
Πλατφόρμες | Μερίδιο αγοράς Ιαν. – Φεβρ. 2020 | Μερίδιο αγοράς Ιαν. – Φεβρ. 2022 | Μεταβολή |
---|---|---|---|
Google Travel | 52% | 62% | 11% |
Kayak | 20% | 18% | -2% |
Tripadvisor | 18% | 14% | -4% |
Skyscanner | 6% | 4% | -2% |
Trivago | 5% | 2% |
Η “μακρά ουρά” στον χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης
Ο χώρος της βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι εξαιρετικά κατακερματισμένος. Η έρευνας της Skift χρησιμοποιώντας στοιχεία από την STR και την AirDNA, εκτιμά ότι μόλις πάνω από τα μισά ξενοδοχεία παγκοσμίως συνδέονται με ένα παγκόσμιο ή περιφερειακό εμπορικό σήμα. Στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης υπολογίζεται ότι το ποσοστό αυτό είναι μικρότερο από 5%. Ένα άλλο 10% περίπου λειτουργεί από μεγάλους διαχειριστές ακινήτων. Η “μακριά ουρά” των μικρών, ανεξάρτητων φορέων εκμετάλλευσης αποτελεί το υπόλοιπο 85%.
Αυτό έχει αντίκτυπο στον τρόπο λειτουργίας αυτών των ακινήτων, ιδίως όσον αφορά τη χρήση τρίτων προμηθευτών. Πολλοί από τους μικρούς φορείς εκμετάλλευσης και τους μεμονωμένους οικοδεσπότες που απαρτίζουν τη μακρά ουρά “βλέπουν την Airbnb και τη Vrbo ως το σύστημα διαχείρισης των ακινήτων τους, είναι ουσιαστικά το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων”, δήλωσε ο Jeremy Gall της Breezeway στην Skift. Επιπλέον, πολλοί θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις πλατφόρμες ως το πρωταρχικό ή μοναδικό κανάλι διανομής τους και θα χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία τιμολόγησης που παρέχονται από την Airbnb και τη Vrbo ως τα de facto συστήματα διαχείρισης εσόδων τους.
Οι πωλητές δυσκολεύονται να πείσουν αυτούς τους οικοδεσπότες να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πρόσθετο λογισμικό. Αλλά δεν λείπουν οι προσπάθειες. Εταιρίες όπως η Futurestay, η Lodgify, η Smily by BookingSync ή η Guesty for Hosts επικεντρώνονται σε αυτούς τους μικρούς ιδιοκτήτες ακινήτων.
Η εξειδίκευση αυξάνεται, αλλά η διαφοροποίηση συρρικνώνεται
Τα δεδομένα από το Key Data Dashboard δείχνουν ότι οι μεγάλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων (με χαρτοφυλάκιο άνω των 1.000 διαχειριζόμενων ακινήτων) αυξάνουν τα χαρτοφυλάκιά τους με τον ταχύτερο ρυθμό.
Ένας άλλος πάροχος δεδομένων, η AirDNA, δείχνει ότι οι συνολικές διαθέσιμες καταχωρίσεις στις ΗΠΑ που ανήκουν σε αυτές τις μεγάλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων έχουν στην πραγματικότητα μειωθεί σε ιστότοπους όπως η Airbnb, αλλά είναι σαφές ότι όλο και περισσότερα ακίνητα διαχειρίζονται από επαγγελματίες διαχειριστές.
Σύμφωνα με την AirDNA, τον Απρίλιο του 2019, το 79% των διαθέσιμων καταχωρίσεων στις ΗΠΑ διαχειρίζονταν από παρόχους με λιγότερα από 20 ακίνητα, αλλά αυτό μειώθηκε στο 73% μέχρι τον Απρίλιο του 2023. Οι μεσαίου μεγέθους διαχειριστές με 20 έως 100 ακίνητα αυξήθηκαν περισσότερο, από μερίδιο 8% σε 11% των συνολικών καταχωρίσεων.
Στο χώρο της διαχείρισης ακινήτων υπάρχουν ορισμένες ενδιαφέρουσες διαφορές στα επιχειρηματικά μοντέλα που πρέπει να επισημάνουμε. Δίπλα στους ανεξάρτητους οικοδεσπότες εντοπίζουμε τρεις διαφορετικούς τύπους διαχειριστών ακινήτων:
1.Πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας: Διαχειριστές που παρέχουν υπηρεσίες “λευκής ετικέτας” για τους οικοδεσπότες, φροντίζοντας για τη διαχείριση της διανομής και των εσόδων, τις λειτουργίες και την επικοινωνία με τους επισκέπτες. Πολλοί προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες ως τμήματα που μπορούν να αγοραστούν ως πακέτο ή μεμονωμένα. Αυτοί οι πάροχοι υπηρεσιών διανέμουν την ενοικίαση σε πλατφόρμες τρίτων, με τον οικοδεσπότη να παραμένει συχνά το “πρόσωπο” της ενοικίασης. Παραδείγματα περιλαμβάνουν το GuestReady και το Houst.
2.Διαχειριστές εξοχικών κατοικιών: Διαχειρίζονται δεύτερες κατοικίες- πιο διαδεδομένοι σε παραδοσιακούς προορισμούς ενοικίασης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Αυτοί οι διαχειριστές χρησιμοποιούσαν ιστορικά ιδιόκτητη τεχνολογία, αλλά μετακινούνται όλο και περισσότερο σε τεχνολογία τρίτων. Εξαιρετικά κατακερματισμένοι σε τοπικό επίπεδο, αν και υπάρχουν ορισμένοι μεγάλοι παίκτες όπως η Vacasa στις ΗΠΑ και οι Awaze, OYO Homes και TUI Villas στην Ευρώπη.
3. Διαχειριστές αστικών μισθώσεων: Νεότερες εταιρείες διαχείρισης που επικεντρώνονται στις αστικές ενοικιάσεις, με αφορμή την επιτυχία της Airbnb. Διαφοροποιούνται μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογίας ή της βέλτιστης χρήσης συστημάτων τρίτων. Πολλές προωθούν το εμπορικό σήμα τους μέσω του δικού τους ιστότοπου κρατήσεων, και του branding σε πλατφόρμες τρίτων. Έλαβαν σημαντικές επενδύσεις VC πριν από την πανδημία, αλλά ορισμένες χρεοκόπησαν.
Δυσδιάκριτα τα όρια
Το τοπίο στον τομέα business-to-business είναι ένα πολύ ποικίλο μείγμα τεχνολογικών και λειτουργικών προμηθευτών, και τα τελευταία χρόνια η ποικιλομορφία αυτή έχει αυξηθεί. Καθώς τα όρια μεταξύ των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης και άλλων καταλυμάτων, όπως τα ξενοδοχεία, έχουν χαθεί, ο χώρος των προμηθευτών βραχυχρόνιας μίσθωσης έχει επίσης συγκλίνει με τον χώρο των προμηθευτών τεχνολογίας των ξενοδοχείων.
Οι πωλητές ξενοδοχείων αρχίζουν να προσφέρουν λύσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης, ενώ οι πωλητές βραχυχρόνιας μίσθωσης βλέπουν όλο και περισσότερο ζήτηση από τους φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων που επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα πιο ποικιλόμορφο και μικτό χαρτοφυλάκιο. Δεν είναι πλέον εύκολη η διάκριση μεταξύ ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων, γεγονός που προσφέρει πολλές ευκαιρίες για τους πωλητές b2b.
Η εξαγορά του φορέα συγκέντρωσης δεδομένων βραχυχρόνιας μίσθωσης Transparent από τον φορέα συγκέντρωσης ξενοδοχειακών δεδομένων OTA Insight τον Μάρτιο του 2022 αποτελεί σαφή ένδειξη αυτής της αυξανόμενης αλληλοεπικάλυψης. Αναδεικνύει επίσης ότι μετά από μια μικρή ανάπαυλα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές είναι και πάλι στο τραπέζι.
Οι 250 κορυφαίες εταιρείες
Πλατφόρμες Business-to-Consumer
-Ιστοσελίδες καταχώρησης
Διαδικτυακές πλατφόρμες για τους οικοδεσπότες να καταχωρούν τα ακίνητά τους και τους επισκέπτες να κάνουν κρατήσεις για βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες διαμονές.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Airbnb | U.S. |
Expedia Group (Vrbo, Expedia.com) | U.S. |
Booking Holdings (Booking.com, Agoda Homes) | U.S. |
Hopper | Canada |
Trip.com | Singapore |
Tujia | China |
Tripadvisor | U.S. |
Le Collectionist | France |
Plum Guide | UK |
Forenom | Finland |
Couchsurfing | U.S. |
AltoVita | UK |
ThirdHome | U.S. |
Kindred | U.S. |
LaCure Villas | Canada |
Flipkey | U.S. |
Misterbnb | France |
HouseStay | U.S. |
GlampingHub | Vietnam |
Whimstay | U.S. |
StayOne | Hong Kong |
BringFido | U.S. |
Edge Retreats | UK |
Homes & Villas by Marriott | U.S. |
MagicStay | France |
2nd Address | U.S. |
HomeEscape | U.S. |
Tripvillas | Singapore |
BestFeWo.de | Germany |
Clickstay | UK |
-Metasearch
Συγκεντρωτές βραχυχρόνιων μισθώσεων από πολλαπλές ιστοσελίδες καταχώρησης.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
U.S. | |
Trivago | Germany |
Kayak | U.S. |
Holidu | Germany |
HomeToGo | Germany |
VacationRenter | U.S. |
Cozycozy.com | France |
9Flats.com | Singapore |
Διαχείριση ακινήτων
-Πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας
Διαχειριστές που παρέχουν υπηρεσίες “λευκής ετικέτας” για τους οικοδεσπότες, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της διανομής και των εσόδων, τις λειτουργίες και την επικοινωνία με τους επισκέπτες. Πολλοί προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες ως μονάδες που μπορούν να αγοραστούν ως πακέτο ή μεμονωμένα. Αυτοί οι πάροχοι υπηρεσιών διανέμουν την ενοικίαση σε πλατφόρμες τρίτων, με τον οικοδεσπότη να παραμένει συχνά το “πρόσωπο” της ενοικίασης για τις εταιρίες βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Guestready | UK |
Houst | UK |
Bungalow | U.S. |
iTrip | U.S. |
Pass the Keys | UK |
City Relay | UK |
HostnFly | France |
Made Comfy | Australia |
Nestify | UK |
Cocoonr | France |
Luckey by Airbnb | France |
Hosteeva | U.S. |
Opago | UK |
Renters.pl | Poland |
Guestable | U.S. |
Keybee | U.S. |
easyBNB | Czech Republic |
HelloGuest | UK |
Italianway Puglia | Italy |
-Διαχειριστές εξοχικών κατοικιών
Λειτουργούν δεύτερες κατοικίες- πιο διαδεδομένες σε παραδοσιακούς προορισμούς ενοικίασης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Αυτοί οι διαχειριστές χρησιμοποιούσαν ιστορικά ιδιόκτητη τεχνολογία, αλλά μεταβαίνουν όλο και περισσότερο σε τεχνολογία τρίτων. Εξαιρετικά κατακερματισμένοι σε τοπικό επίπεδο, αν και υπάρχουν ορισμένοι μεγάλοι “παίκτες”.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Vacasa | U.S. |
TUI (TUI Villas, Atraveo) | Germany |
Awaze (Novasol, HoSeasons, Cottages.com) | UK |
Evolve | U.S. |
Avantstay | U.S. |
Sykes Cottages | UK |
Interhome (Interhome, Interchalet, Vacando) | Switzerland |
Kinlin Grover Vacation Rentals | U.S. |
Onefinestay | UK |
OYO Vacation Homes (BelVilla, DanCenter, Traum-Ferienwohnungen) | Switzerland |
Happy.Rentals | Switzerland |
Brett-Robinson | U.S. |
Village Realty | U.S. |
Sol og Strand | Denmark |
VTrips | U.S. |
Feriepartner Danmark | Denmark |
Esmark Feriehusudlejning | Denmark |
Casago | U.S. |
Original Cottages | UK |
SkyRun | U.S. |
BungalowNet | Netherlands |
Direct Booker | Croatia |
Meredith Lodging | U.S. |
-Διαχειριστές αστικών μισθώσεων
Νεότερες εταιρείες διαχείρισης που επικεντρώνονται στις αστικές ενοικιάσεις, με αφορμή την επιτυχία της Airbnb. Διαφοροποιούνται μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογίας. Πολλές προωθούν το εμπορικό σήμα τους μέσω του δικού τους ιστότοπου κρατήσεων και του branding σε πλατφόρμες τρίτων.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Sonder | U.S. |
Blueground | U.S. |
Kasa | U.S. |
Be Mate | Spain |
Placemakr | U.S. |
Sweet Inn | UK |
Zeus Living | U.S. |
Bob W | Finland |
Altido | UK |
Frontdesk | U.S. |
Alterhome | Spain |
The Guild | U.S. |
Veeve | UK |
Alloggio | Australia |
UnderTheDoormat | UK |
Διαχείριση ακινήτων
-Διαχείριση ακινήτων και διανομή τεχνολογίας
Τεχνολογία που βοηθά τους οικοδεσπότες και τους διαχειριστές να διαχειρίζονται και να διανέμουν τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Guesty (MyVR, Kigo) | U.S. |
Lodgify | Spain |
Buildium | U.S. |
Eviivo | UK |
Amenitiz | Spain |
Rentals United | Spain |
Avantio | Spain |
Cloudbeds | U.S. |
Travelnet Solutions | U.S. |
Streamline | U.S. |
Hostaway | U.S. |
Hometime | Australia |
Lavanda | UK |
Maxxton | Netherlands |
AvaiBook | Spain |
Hostfully | U.S. |
iGMS | Canada |
Jurny | U.S. |
Red Awning | U.S. |
Octorate | Italy |
NextPax | Netherlands |
Your.Rentals | Sweden |
Travelnest | UK |
Smoobu | Germany |
Hostify | U.S. |
Hospitable | U.S. |
Lightmaker PM (LMPM) | Canada |
LiveRez | U.S. |
BookingPal | U.S. |
Smily by BookingSync | France |
DS Destination Solutions | Germany |
Mr Alfred | UAE |
Ciirus | U.S. |
VacayHome Connect | U.S. |
Escapia | U.S. |
Icnea | Spain |
FutureStay | U.S. |
SuperControl | Ireland |
Hosthub | Greece |
Direct | U.S. |
-Διαχείριση εσόδων και πληροφόρηση αγοράς
Τεχνολογία που βοηθά τους οικοδεσπότες και τους διαχειριστές να κατανοήσουν τη ζήτηση και να τιμολογήσουν τα ακίνητά τους για βραχυχρόνια μίσθωση.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Beyond | U.S. |
AirDNA | U.S. |
RateGain | India |
STR | U.S. |
Pricelabs | U.S. |
Keydata | U.S. |
Rented – A TravelNet Solution | U.S. |
Transparent | Spain |
Mashvisor | U.S. |
Wheelhouse | U.S. |
Turbosuite | Spain |
Rabbu | U.S. |
Alltherooms | U.S. |
Quibble | U.S. |
Res:harmonics | UK |
RevMax | U.S. |
Buoy | U.S. |
Moving Lake | U.S. |
STR Insights | U.S. |
Τεχνολογία μάρκετινγκ και κατασκευαστές ιστοτόπων
Τεχνολογία για την εμπορία ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης και την κατασκευή εργαλείων άμεσων κρατήσεων και ιστότοπων.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Duda | U.S. |
Jimdo | Germany |
15000 Cubits | U.S. |
Bluetent | U.S. |
Vintory | U.S. |
Wall-Market | France |
Angel Host | Canada |
Navistone | U.S. |
Aidaptive | U.S. |
Flying Cat Marketing | Spain |
InterCoastal Net Designs | U.S. |
Flip.to | U.S. |
Laasie | U.S. |
Jetstream Hospitality Solutions | Canada |
Q4 Launch | U.S. |
DTravel |
Λογιστική και Fin Tech
Τεχνολογία για την υποστήριξη οποιωνδήποτε λογιστικών, οικονομικών και πληρωμών από οικοδεσπότες και διαχειριστές ακινήτων.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Avalara | U.S. |
Uplift | U.S. |
Yapstone | U.S. |
i-Prac | UK |
Nexio | U.S. |
Proper Insurance | U.S. |
Safely | U.S. |
Pikl Insurance | UK |
Swikly | France |
Ximplifi | U.S. |
Guardhog | UK |
Ascent Payment Solutions | U.S. |
Lynnbrook | U.S. |
Nectar | U.S. |
Rental Guardian | U.S. |
Insuraguest | U.S. |
Rental Ninja | Spain |
Red Sky Travel Insurance | U.S. |
Διαχείριση ιδιοκτησίας
Προμηθευτές που βοηθούν να γίνει πιο αποτελεσματική η λειτουργική πλευρά της λειτουργίας των επιχειρήσεων βραχυχρόνιας μίσθωσης, προσφέροντας υπηρεσίες καθαρισμού και λευκών ειδών.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Spruce | U.S. |
Turno | U.S. |
ExtenTeam | U.S. |
Breezeway | U.S. |
Tidy | U.S. |
Properly | U.S. |
Better Talent | U.S. |
Doinn | Portugal |
HKeeper | U.S. |
Key Ninja | Australia |
Turnify | U.S. |
Sweeply | Iceland |
Washbnb | U.S. |
Airlinen | UK |
Checkfirst | Portugal |
EZInspections | U.S. |
Can Monkey | U.S. |
ResortCleaning | U.S. |
Hardware ιδιοκτησίας και τεχνολογία αυτοματισμού
Προμηθευτές που παρέχουν υλικό όπως κλειδαριές θυρών και σχετική τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών κλειδιών, συστημάτων παρακολούθησης θορύβου, συστημάτων παρακολούθησης ενέργειας κ.λπ..
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Salto Systems | Spain |
Assa Abloy (Global Solutions, Hospitality) | Sweden |
Rently | U.S. |
Dormakaba | Switzerland |
Brivo | U.S. |
Schlage Locks | India |
Operto | Canada |
Nuki Home Solutions | Austria |
Minut | Sweden |
RemoteLock | U.S. |
Hotek | Netherlands |
Alfred Smart | Spain |
Messerschmitt Systems | Germany |
Vikey | Italy |
Kwikset | U.S. |
NoiseAware | U.S. |
Superhog | UK |
Tedee | Poland |
Lynx Automation | U.S. |
Danalock | Denmark |
Επικοινωνία επισκεπτών
Τεχνολογία που επιτρέπει την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ οικοδεσποτών και επισκεπτών, ειδικά για διαχειριστές μεγάλων ακινήτων με πολλές καταχωρήσεις.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Nonius | Portugal |
Duve | Israel |
Brisa | Brazil |
Xplorie | U.S. |
Glympse | U.S. |
Guestview Guide | U.S. |
Bookboost | Sweden |
Akia | U.S. |
Dack | U.S. |
Minoan | U.S. |
Mount | U.S. |
Enso Connect | Canada |
YourWelcome | UK |
Autohost | Canada |
Touch Stay | UK |
The Host Co | U.S. |
Προμήθειες, βοηθητικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες
Γενική κατηγορία που περιλαμβάνει εταιρίες που παρέχουν προμήθειες σε οικοδεσπότες και διαχειριστές βραχυχρόνιων μισθώσεων, καθώς και βοηθητικές ή περιφερειακές υπηρεσίες, όπως η αποθήκευση αποσκευών. Εδώ περιλαμβάνονται επίσης τα γραφεία ενοικίασης επίπλων και σχεδιασμού.
Προμηθευτής | Χώρα |
---|---|
Cort | U.S. |
Baby Quip | U.S. |
Bounce | U.S. |
Fulhaus | Canada |
Sojo | U.S. |
Keycafe | Canada |
KeyNest | UK |
Stasher | UK |