Μια φορά κι έναν καιρό, οι διακοπές σήμαιναν σχεδόν πάντα διαμονή σε ξενοδοχείο.
Πλατφόρμες όπως η Airbnb, η VRBO και η HometoGo δεν υπήρχαν και τα all-inclusive θέρετρα δεν ήταν τόσο άφθονα και προσιτά όσο είναι τώρα.
Τα social media αλλάζουν το τοπίο
Όταν εμφανίστηκαν τα social media, οι ταξιδιώτες άρχισαν να δημοσιεύουν τις εμπειρίες τους σε πραγματικό χρόνο στο διαδίκτυο, ασκώντας ακόμη μεγαλύτερη πίεση στα ξενοδοχεία να ξεχωρίζουν.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιούργησαν τους influencers, οι οποίοι μπορούσαν να δώσουν σε άλλους ταξιδιώτες μια προσωπική ματιά στο εσωτερικό των ξενοδοχείων στα οποία δεν έχουν μείνει ακόμη. Αυτό τους επιτρέπει να συγκρίνουν ευκολότερα πριν επιλέξουν.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεχωρίζουν τα ξενοδοχεία στις μέρες μας είναι η επανεκτίμηση των παροχών τους. Έχουν περάσει οι μέρες που ένα σοκολατάκι στο μαξιλάρι και μια δωρεάν λοσιόν χεριών είναι αρκετά.
Οι σημερινοί ταξιδιώτες θέλουν, μεταξύ άλλων, πιο επεκτατικές επιλογές υπηρεσίας δωματίου, κορυφαίο εξοπλισμό γυμναστηρίου και υπηρεσίες ομορφιάς στο δωμάτιο.
Αυτό αποκαλύπτει η λίστα του Hotel Engine με τις 10 ξενοδοχειακές παροχές που αυξάνουν τη δημοτικότητα σε ξενοδοχεία.
Ποιες παροχές σε ξενοδοχεία γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς
- Αυτόματο check-in.
- Γυμναστήριο και προπονήσεις.
- Οικολογικά είδη υγιεινής φροντίδας.
- Συνεργατικοί χώροι.
- Room service σε συνεργασία με τοπικά εστιατόρια ή με εφαρμογές παράδοσης γευμάτων σε προσιτή τιμή.
- Φιλικά προς τα κατοικίδια καταλύματα.
- Προσφορά ενοικίασης ποδηλάτων.
- Υπηρεσία ομορφιάς και ευεξίας στο δωμάτιο.
- Μηχανή espresso στο δωμάτιο.
- Ψηφιακό θυρωρείο.