Πάνω από τα τρία τέταρτα των ενηλίκων στις ΗΠΑ σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, με σχεδόν τους μισούς (48%) να ταξιδεύουν το καλοκαίρι.
Οι περισσότεροι Αμερικανοί θεωρούν τις διακοπές έναν άμεσο αντικατοπτρισμό της ταυτότητά τους, με το 51% να συμφωνούν με την ιδέα ότι μέρη που έχουν επισκεφθεί λένε πολλά για το ποιοι είναι.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της πιο πρόσφατης έρευνας MMGY Travel Intelligence’s Portrait of American Travelers, η οποία διερεύνησε τις συμπεριφορές και προτιμήσεις 4.500 Αμερικανών.
Ωστόσο, όλο και περισσότεροι Αμερικανοί αποφασίζουν να μην ταξιδέψουν και δεν θα το κάνουν λόγω πληθωρισμού και αύξησης του κόστους ταξιδιών. Ένας στους πέντε δεν έχει ταξιδιωτικά σχέδια, έναντι αντίστοιχου ποσοστού μόλις 5% το 2021.
Ταυτόχρονα, η πρόθεση των Αμερικανών για διεθνή ταξίδια παραμένει ισχυρή με το 76% των ενεργών ταξιδιωτών να εκφράζουν ενδιαφέρον για ταξίδια στο εξωτερικό μέσα στην ερχόμενη διετία. Οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Ζ (89%) και οι Millennials (84%) ηγούνται της τάσης αυτής. Σε επίπεδο προορισμών, η Ευρώπη διατηρεί την πρώτη θέση τις προτιμήσεις τους, και ακολουθεί η Καραϊβική, ο Καναδάς και το Μεξικό.
Τα εξατομικευμένα ταξίδια γίνονται τα νέα πολυτελή ταξίδια, καθώς μόλις το ένα τρίτο των Αμερικανών με ετήσιο εισόδημα 100.000 δολαρίων αυτοχαρακτηρίζονται ως «ταξιδιώτες πολυτελείας», ενώ τα τρία τέταρτα αναφέρουν ότι οι αναμνήσεις από τις διακοπές είναι πιο πολύτιμες από οποιοδήποτε υλικό αγαθό που αγόρασαν την περασμένη χρονιά.
Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι το ενδιαφέρον τους για τουρισμό κάνναβης είναι υψηλό, με πάνω από το ένα τρίτο να εκδηλώνει ενδιαφέρον να συμμετάσχει σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την κάνναβη κατά τη διάρκεια των διακοπών. Το 31% δε εξέφρασε ενδιαφέρον για ιδιότητες της κάνναβης που συμπληρώνουν ή αναβαθμίζουν τις γαστρονομικές τους εμπειρίες.