Με αφορμή τα πολλά και δυσάρεστα γεγονότα τα οποία συμβαίνουν στην χώρα και αναφέρομαι στα τεράστια μέτωπα φωτιάς που υπάρχουν σε διάφορα σημεία ανά την χώρα, αποφάσισα να αφιερώσω το άρθρο αυτό στην διαχείριση κρίσεων και πως μπορούν τα social media να συνεισφέρουν σε αυτή.
Καταρχήν θα πρέπει να κάνουμε ξεκάθαρο πως κάθε κρίση είναι διαφορετική και βέβαια θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση των πυρκαγιών, με πλήρη σεβασμό προς τους επιχειρηματίες και τους κατοίκους που πλήττονται, προχώρησα σε μια μικρή ανάλυση του τρόπου διαχείρισης της συγκεκριμένης κρίσης. Για την έρευνα μου επισκέφτηκα Facebook και Instagram λογαριασμών από ξενοδοχεία που βρίσκονταν στην περιοχή όπου έγιναν εκκενώσεις.
Τα social media πέραν του διαφημιστικού χαρακτήρα αποκτούν και έναν διαφορετικό χαρακτήρα σε στιγμές κρίσης. Από την στιγμή που παρουσιάζεται μια κρίση αναλαμβάνουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Οφείλουν με σχετικές αναρτήσεις να ενημερώνουν σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι επισκέπτες της επιχείρησης προκειμένου να έχουν μια εικόνα της κατάστασης οι συγγενείς και οι φίλοι των επισκεπτών. Η ενημέρωση αυτή θα λειτουργήσει επικουρικά με όποια ενημέρωση (εάν υπάρξει) από τις αρμόδιες αρχές.
Δεν κοστίζει τίποτα η επιχείρηση να ενημερώσει για την κατάσταση, μόνο καλό θα κάνει για την εικόνα της και δεν ξεχνάμε ότι τα social media δεν είναι μόνο για τα καλά άλλα και για τις δύσκολες καταστάσεις.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων.