Προς αποκατάσταση της πραγματικότητας και απάντηση στο χθεσινό ανυπόγραφο δημοσίευμα της ιστοσελίδας kefalonia press.
Η ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ στα πλαίσια της αποστολής της και του ειδικού της ρόλου ως Νομικό Πρόσωπο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που διαχειρίζεται τον ευαίσθητο τομέα του νερού, επιδιώκει την εξυπηρέτηση όλων των περιοχών της Κεφαλονιάς, ειδικότερα, για την περιοχή της Ερίσου, η οποία περιλαμβάνει δεκάδες χωριά και οικισμούς, που κατά τη θερινή περίοδο με συντηρητικούς υπολογισμούς διαμένουν μόνιμα και ως επισκέπτες πάνω από 10.000 άτομα, σε καθημερινή βάση. Μέχρι πρόσφατα οι κάτοικοι της Ερίσου ακριβοπλήρωναν το νερό, ενώ την παρούσα στιγμή οι περισσότεροι από τους οικισμούς της περιοχής υδροδοτούνται από δίκτυα της ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ, ενώ και στους υπόλοιπους, οι οποίοι δε διαθέτουν δίκτυα, δίνεται λύση πραγματοποιώντας παροχή νερού ανά τακτά χρονικά διαστήματα από τις κατά τόπους δεξαμενές, σε συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων. Επισημαίνουμε, ότι εδώ και έναν περίπου χρόνο, εντάχθηκε στο υφιστάμενο δίκτυο ύδρευσης και η νέα γεώτρηση της Κουρνής, η οποία ενίσχυσε σημαντικά την υδροδότηση της περιοχής.
Σημειώνουμε ότι, πράγματι, η υπηρεσία μας λειτουργεί με ελλιπές διοικητικό και τεχνικό προσωπικό λόγω του περιορισμού προσλήψεων (π.χ η περιοχή Ερίσου λειτουργούσε με έναν μόνο τεχνικό), οπότε είναι εύλογο να υπάρχουν δυσχέρειες στην υλοποίηση του προγραμματισμού μας. Επιπλέον, μέρα με τη μέρα, το τεχνικό προσωπικό μειώνεται όλο και περισσότερο λόγω συνταξιοδότησης και μη δυνατότητας πρόσληψης νέου προσωπικού, η οποία έλλειψη δυνατότητας απασχολεί το σύνολο των ΔΕΥΑ σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας. Σε προηγούμενη ανακοίνωση, για τους ανωτέρω λόγους είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της ύπαρξης του κριτηρίου της εντοπιότητας όταν θα δοθεί η δυνατότητα πραγματοποίησης νέων προσλήψεων.
Παρόλη αυτή τη δυσχέρεια που προκαλεί η μη δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού, η υπηρεσία έδωσε λύση με τη σύναψη συνεργασίας με εξειδικευμένους τεχνικούς, οι οποίοι παρακολουθούν καθημερινά τις εγκαταστάσεις και τα δίκτυα ύδρευσης-αποχέτευσης, φροντίζουν για τη συντήρησή τους και την αποκατάσταση των βλαβών, προσπαθώντας να βρουν λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί και οποιαδήποτε ώρα παρουσιαστεί.
Στο συγκεκριμένο, επαναλαμβάνουμε, ανυπόγραφο δημοσίευμα, γίνεται λόγος για καταγγελίες στο kefalonia press (σαν να είναι η ιστοσελίδα αυτή ο αρμόδιος φορέας για την ύδρευση-αποχέτευση της Ερίσου), ότι είναι άδειες οι ομβροδεξαμενές καθώς και ότι τις χρησιμοποιούν ανεξέλεγκτα κάποια βυτία, χωρίς να υπάρχει καμία τέτοια καταγγελία στην υπηρεσία της ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ, που είναι ο επίσημος αρμόδιος φορέας για την ύδρευση-αποχέτευση σε όλη την Κεφαλονιά. Όπως, επίσης, δεν έχουμε λάβει καταγγελίες για το αναφερόμενο «πρόβλημα» στην αποχέτευση του Φισκάρδου, για το οποίο ο ανώνυμος αρθογράφος αναφέρει ότι το «πρόλαβαν» (ποιοι;). Ενημερώνουμε, πάραυτα, ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός για τις ομβροδεξαμενές δεν ισχύει και ότι η υπηρεσία δεν έχει δώσει άδεια σε κανένα βυτίο να παίρνει νερό από τις δεξαμενές.
Για τους δε πυροσβεστικούς κρουνούς, όπως όλοι οι νοήμονες άνθρωποι γνωρίζουν, δε γεμίζουν και αδειάζουν αυτόνομα. Είναι συνδεδεμένοι με το δίκτυο ύδρευσης το οποίο τροφοδοτείται συνεχώς με νερό και έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις του δικτύου, τέτοιες ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και να χρησιμοποιούνται όπως αυτή ορίζει.
Στο δε πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην υδροδότηση Μεσοβουνίων και Πλαγιάς, αντιμετωπίστηκε αμέσως μόλις εντοπίστηκε η ρίζα του προβλήματος, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουμε να τροφοδοτούμε με επιπλέον ποσότητες νερού τις δεξαμενές των Μεσοβουνίων στέλνοντας καθημερινά βυτία, έχοντας ήδη αποκαταστήσει την υδροδότηση στην Πλαγιά.
Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να μοιραστούμε την εύλογη απορία μας, αναφορικά με τις προβλέψεις της άγνωστης Κασσάνδρας, για το τι να περιμένουμε τον Αύγουστο εφόσον δίνει την εντύπωση πως γνωρίζει ήδη κάτι συγκεκριμένο!!!!!
Ο Πρόεδρος της ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ
Σπαθής Σταύρος