Πώς οι influencers πυροδοτούν την κλιματική κρίση από τα ταξίδια των Βρετανών

59

Το ένα τρίτο των Βρετανών ακολουθεί τα βήματα των influencers και κατευθύνεται σε προορισμούς που εμπνεύστηκαν από τις πολυτελείς αναρτήσεις τους. Αυτό αποκάλυψε νέα δημοσκόπηση από το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα myclimate.

Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των Βρετανών παραδέχονται ότι θα ταξίδευαν σε άλλους προορισμούς αν το προωθούσαν οι αγαπημένοι τους influencers.

Ο πιο δημοφιλής προορισμός ήταν το Ντουμπάι, με έναν στους πέντε  (22%) να λέει ότι είχε κλείσει ένα ταξίδι στην πόλη αφού είδαν έναν influencer να ταξιδεύει εκεί.

Σύμφωνα με τον υπολογιστή άνθρακα του myclimate, αυτό αντιστοιχεί σε 1,8 τόνους εκπομπών CO2 ανά άτομο για κάθε μετ’ επιστροφής σε οικονομικές θέσεις από το Χίθροου του Λονδίνου.

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, ο μέσος Βρετανός παράγει οκτώ τόνους CO2 ετησίως – μια ποσότητα που είναι πολύ υψηλότερη από το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού και που πρέπει να μειωθεί για να επιτευχθούν οι στόχοι των μηδενικών εκπομπών.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των ανθρώπων (36%) λένε ότι θα ταξίδευαν περαιτέρω για να μείνουν σε ένα θέρετρο που προτείνει ένας influencer που τους αρέσει, και το ίδιο ποσοστό ανθρώπων είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για να μείνουν σε ένα θέρετρο, εάν κάποιος influencer το είχε συστήσει.

Ο Kai Landwehr, διευθυντής εταιρικού μάρκετινγκ στο myclimate κάλεσε τους ταξιδιώτες να βάλουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα όταν κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους. Είπε: “Το να πετάς είναι μια από τις επιλογές με μεγαλύτερη ένταση άνθρακα που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος. Για να σταματήσει η κλιματική αλλαγή, οι άνθρωποι μπορούν να παράγουν μόνο 0,600 τόνους CO2 ετησίως, αλλά αυτό σπαταλάται εύκολα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης μετ’ επιστροφής”.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις