Πώς θα έχουν οι ξενοδόχοι μία επιτυχημένη συνεργασία με influencers

Σύνταξη: tourismtoday.gr

27

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι influencers στα social media έχουν γίνει ισχυρές φωνές. Μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Για τα ξενοδοχεία, η συνεργασία με τους επηρεαστές παράγοντες επιρροής μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για τη:

  • Βελτίωση προβολής της επωνυμίας.
  • Αλληλεπίδραση με πιθανούς πελάτες.
  • Δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου.

Ωστόσο, οι ξενοδόχοι πριν ξεκινήσουν οποιαδήποτε συνεργασία, πρέπει να βεβαιωθούν ότι τα κανάλια τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σε άριστη κατάσταση. Έτσι θα  μεγιστοποιήσουν την επιτυχία των συνεργασιών με επηρεαστές.

Η Cogwheel Marketing, αναλύει βήμα βήμα πώς θα χτίσουν οι ξενοδόχοι μία επιτυχημένη συνεργασία με influencers.

Ευθυγράμμιση με τα πρότυπα επωνυμίας

Η διατήρηση της συνέπειας στα μηνύματα της επωνυμίας και στην οπτική ταυτότητα είναι πρωταρχικής σημασίας.

Όταν εργάζεστε με influencers, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο τους ευθυγραμμίζεται με τα πρότυπα της επωνυμίας σας. Ελέγξτε τις προηγούμενες συνεργασίες τους για να αξιολογήσετε εάν το στυλ και οι αξίες τους ευθυγραμμίζονται με την εικόνα του ξενοδοχείου σας.

Αναζητήστε παράγοντες επιρροής των οποίων το περιεχόμενο και οι αξίες έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο σας. Μια ισχυρή ευθυγράμμιση με την επωνυμία θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το σωστό κοινό και να διασφαλίσετε ότι η συνεργασία σας θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Κάντε τις σωστές ερωτήσεις

Όταν ένας παράγοντας επιρροής πλησιάζει το ξενοδοχείο σας για συνεργασία, είναι σημαντικό να συλλέγετε σχετικές πληροφορίες για να προσδιορίσετε εάν είναι κατάλληλοι. Ακολουθούν ορισμένες βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε:

  • Δημογραφικά στοιχεία: Ζητήστε πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού του επηρεαστή, συμπεριλαμβανομένης της γεωγραφικής τοποθεσίας, της ηλικιακής ομάδας και των ενδιαφερόντων τους.
    Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε εάν οι ακόλουθοι τους ευθυγραμμίζονται με την αγορά-στόχο σας.
  • Σύμπλεξη: Κατανοήστε το επίπεδο αφοσίωσης που δημιουργούν οι αναρτήσεις τους.
    Ζητήστε πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των likes, των σχολίων και των κοινοποιήσεων που λαμβάνουν συνήθως. Αυτό θα παρέχει μια ένδειξη του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής του κοινού τους.
  • Προηγούμενες συνεργασίες: Ρωτήστε για προηγούμενες συνεργασίες τους με ξενοδοχεία ή επωνυμίες φιλοξενίας.
    Ζητήστε ιστορίες επιτυχίας και αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν σε αυτές τις συνεργασίες. Αυτό θα σας βοηθήσει να μετρήσετε το επίπεδο επαγγελματισμού τους και την ικανότητα τους να προσφέρουν θετικά αποτελέσματα.

Καθορίστε στόχους συνεργασίας

Καθορίστε ξεκάθαρα τους στόχους σας για τη συνεργασία με επηρεαστές. Καθορίστε τι θέλετε να επιτύχετε, είτε πρόκειται για αυξημένη έκθεση επωνυμίας, υψηλότερη αφοσίωση ή δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναπτύξει ένα σαφές σχέδιο social media για το ξενοδοχείο σας για να το μοιραστείτε με τον επιρροή σας.

Για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους influencers είναι σύμφωνο με την επωνυμία σας, είναι σημαντικό να τους παρέχετε σαφείς οδηγίες και οδηγίες.
Μια αποτελεσματική πρακτική είναι να δημιουργήσετε έναν «πίνακα έμπνευσης» που να προβάλλει οπτικά την επιθυμητή διάθεση και τα στοιχεία αφήγησης που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας. Αυτό επιτρέπει στους παράγοντες επιρροής να κατανοήσουν καλύτερα την αισθητική και τα μηνύματα της επωνυμίας σας, με αποτέλεσμα περιεχόμενο που είναι σύμφωνο με την ταυτότητα της επωνυμίας σας .
Προσφέροντας συγκεκριμένες οδηγίες, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από επιρροές αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Κοινοποιήστε τις προσδοκίες και τους στόχους σας στον επηρεαστή για να βεβαιωθείτε ότι κατανοεί τα επιθυμητά σας αποτελέσματα.
Αυτό θα τους βοηθήσει να προσαρμόσουν ανάλογα το περιεχόμενο και τις στρατηγικές τους, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματική συνεργασία.

Αξιολογήστε τη συνάφεια

Πριν οριστικοποιήσετε οποιαδήποτε συνεργασία, ελέγξτε τα κανάλια των επιρροών διεξοδικά, ακόμα κι αν δεν τους αναθέτετε συμβάσεις για κάθε ενεργοποίηση.
Βεβαιωθείτε ότι οι λογαριασμοί τους στο Facebook, στο X, στο Instagram, στο YouTube και στο blog τους δεν περιέχουν προσβλητικό ή προκατειλημμένο περιεχόμενο τον περασμένο χρόνο.
Η αυθεντικότητα και η συνάφεια είναι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν σε μια επιτυχημένη συνεργασία με επηρεαστές.

Παρέχετε ένα σαφές πεδίο εργασίας

Για να αποφύγετε την κακή επικοινωνία και να εξασφαλίσετε μια ομαλή συνεργασία, παρέχετε στους influencers ένα σαφές εύρος εργασίας.

Περιγράψτε τα συγκεκριμένα παραδοτέα, τα χρονοδιαγράμματα και τυχόν οδηγίες που θα θέλατε να ακολουθήσουν.
Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες σχετικά με hashtags, προτιμώμενα θέματα ή θέματα και οποιεσδήποτε άλλες συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Ένα σαφές και ολοκληρωμένο εύρος εργασίας θα επιτρέψει στους παράγοντες επιρροής να δημιουργήσουν περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας.

Χρησιμοποιήστε ένα συμβόλαιο social influencer

Για την προστασία των συμφερόντων και των δύο μερών, είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιήσετε ένα καλά σχεδιασμένο συμβόλαιο κοινωνικών επιρροών.
Η σύμβαση θα πρέπει να υπογραφεί από τον υπεύθυνο επιρροής πριν από την εκτέλεση οποιασδήποτε υπηρεσίας.

Η σύμβαση θα πρέπει να περιγράφει το εύρος της εργασίας, τα παραδοτέα, την αποζημίωση, τα δικαιώματα χρήσης και οποιουσδήποτε άλλους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις. Αυτό διασφαλίζει μια σαφή κατανόηση των προσδοκιών και προστατεύει και τα δύο μέρη σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας. Ορισμένα βασικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριληφθούν είναι:

  • Ιδιοκτησία περιεχομένου: Διευκρινίστε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον επιρροή ανήκει στο ξενοδοχείο σας, παραχωρώντας σας δικαιώματα ιδιοκτησίας.
    Άδεια χρήσης εικόνας και ταυτότητας: Συμπεριλάβετε μια διάταξη που χορηγεί στο ξενοδοχείο σας την απαραίτητη άδεια χρήσης των εικόνων, των βίντεο και άλλου περιεχομένου του ατόμου επιρροής που περιλαμβάνει την ιδιοκτησία σας.
  • Καλλιτεχνικός έλεγχος: Προσδιορίστε ότι το ξενοδοχείο σας διατηρεί το δικαίωμα να κάνει εύλογες αλλαγές, περικοπές ή αποφάσεις σχετικά με τη χρήση του περιεχομένου που παρέχεται από τον επιρροή.
  • Καταγγελία Συμφωνίας: Καθορίστε με σαφήνεια τη διάρκεια της εταιρικής σχέσης και τους όρους υπό τους οποίους κάθε συμβαλλόμενο μέρος μπορεί να καταγγείλει τη συμφωνία.
  • Αποζημίωση: Αναφέρετε με σαφήνεια τη συμφωνημένη αποζημίωση για τις υπηρεσίες του επηρεαστή, συμπεριλαμβανομένων των όρων πληρωμής και τυχόν πρόσθετων κινήτρων ή οφελών.
  • Σχέση Μερών: Διευκρινίστε ότι ο επηρεαστής είναι ανεξάρτητος ανάδοχος και όχι υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ξενοδοχείου σας.
  • Ισχύον δίκαιο: Προσδιορίστε τη δικαιοδοσία και τους νόμους που διέπουν τη συμφωνία.
    Εμπιστευτικότητα: Συμπεριλάβετε μια ρήτρα εμπιστευτικότητας για την προστασία τυχόν ευαίσθητων ή αποκλειστικών πληροφοριών που μοιράζονται τα μέρη.

Η συνεργασία με influencers μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για τα ξενοδοχεία, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες για επέκταση της εμβέλειας της επωνυμίας, αλληλεπίδραση με νέο κοινό και δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου.
Μια καλά εκτελεσμένη συνεργασία μπορεί να δημιουργήσει μόνιμες εντυπώσεις και να συμβάλει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία του ξενοδοχείου σας.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις