Γράφει ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥΚΗ
Aπό τα μέσα Νοεμβρίου θα ξεκινήσει να δέχεται τους πρώτους επισκέπτες το Οne & Only Aesthesis, το νέο υπερπολυτελές resort στην παραλία της Γλυφάδας, στη θέση των πρώην Αστεριών Γλυφάδας, μετά την επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ που έτρεξε η «Grivalia Hospitality», παρουσιάζοντας χθές το έργο λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό.
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε το νέο αστικό resort της πρωτεύουσας μαζί με τον κ. Γιώργο Χρυσικό, πρόεδρο και CEO της Grivalia Hospitality, την Αυτού Εξοχότητα Mohammed Al Shaibani, διευθύνοντα σύμβουλο ICD και πρόεδρο της Kerzner International και τον Philippe Zuber, CEO της Kerzner International, στην ομπρέλα της οποίας ανήκει το brand ‘’Οne & Only’’, ενώ επίτιμος καλεσμένος της τελετής ήταν ο Prem Watsa, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax Financial Holdings και βασικός μέτοχος της Grivalia Hospitality, συνδεόμενος φυσικά και με τον όμιλο της Eurobank.
Πέραν των ίδιων των στελεχών της Eurobank των κ.κ. Φωκίωνα Καραβία, Σταύρου Ιωάννου, Κώστα Βασιλείου κ.α., το «παρών» έδωσαν πλήθος εκπροσώπων του εγχώριου επιχειρείν, όπως οι κ.κ. Γιώργος Περιστέρης του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ευάγγελος Μυτιληναίος της MΥΤΙLINEOS που δέχθηκαν τα προσωπικά ευχαριστήρια του κ. Χρυσικού ως βασικοί συντελεστές του έργου, όπως και οι DIMAND με την ΕΘΝΟΚΑΤ, επίσης οι κ.κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου της Eurolife FFH Ασφαλιστικής, Οδυσσέας Αθανασίου της Lamda Development, Δημήτρης Ανδριόπουλος της Dimand, Απόστολος Ταμβακάκης, Νικόλαος Καραμούζης, Θοδωρής Κυριακού, Απόστολος Κάκκος κ.α., εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, της κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Αντώνης Σαμαράς, Αδωνις Γεωργιάδης, Χάρης Θεοχάρης, Δόμνα Μιχαηλίδου, Ολγα Κεφαλογιάννη,Τάκης Θεοδωρικάκος, Δημήτρης Φραγκάκης, ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου κ.α..
Το «στίγμα» για το έργο έδωσε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κάνοντας λόγο για ένα έργο «που αναβαθμίζει την ποιότητα του ελληνικού τουρισμού με παράλληλη εστίαση στη βιωσιμότητα. Στο τουριστικό μας προϊόν θα πρέπει να είμαστε πολύ φιλόδοξοι, να γίνει η Ελλάδα ο καλύτερος προορισμός όλου του κόσμου. Δεν μπορώ να φανταστώ πολλές μεγαλουπόλεις στο εξωτερικού που να προσφέρουν έναν τέτοιο προορισμό τόσο κοντά στο κέντρο της πόλης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης.
Aπό την πλευρά του, ο ίδιος ο επικεφαλής της Fairfax, ο κ. Watsa έκανε λόγο για ένα «φανταστικό και απίστευτο επίτευγμα» που ο ίδιος δεν μπορούσε να πιστέψει μία 5ετία πρίν, όταν επρόκειτο να ξεκινήσει η μεταμόρφωση των πρώην Αστεριών Γλυφάδας για το σημερινό One & Only Aesthesis, ενώ έδωσε τα εύσημα στη φιλο-επενδυτική πολιτική της κυβέρνησης.
Ιδιαίτερης σημασίας είναι η ψήφος εμπιστοσύνης από πλευράς του ομίλου Kerzner στην Ελλάδα, αφού σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου κ. Mohammed Al Shaibani, «η Ελλάδα θα είναι ο δεύτερος προορισμός μετά το Ντουμπάι, όπου ο όμιλος θα έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με τρία One & Only» (σ.σ. το πρώτο στην Αθήνα, ακολουθεί το 2024 αυτό στην Κέα και αργότερα στη Μύκονο). Ουσιαστικά σε αυτή τη φάση, το Οne & Only Aesthesis στη Γλυφάδα σηματοδοτεί την είσοδο και λειτουργία του One & Only, ενός από τα κορυφαία brands υπερπολυτελών θερέτρων στον κόσμο, στη χώρα μας.
«Ξεκινάει μία νέα εποχή για την Αθηναϊκή Ριβιέρα και αυτό το έργο θα είναι καταλύτης -game changer- για την περιοχή», δήλωσε σχετικά ο κ. Χρυσικός, αναφερόμενος στο σχεδιασμό της Grivalia Hospitality να μετατραπεί η Ελλάδα σε κορυφαίο προορισμό υπερπολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς. Ο ίδιος αναφέρθηκε επίσης στην πολύ σημαντική στήριξη από τον κ. Watsa και στο γεγονός ότι «καταφέραμε να ξεπεράσουμε κάθε πρόκληση που αντιμετωπίσαμε σε ένα πολύπλοκο και απαιτητικό έργο, γεμάτο προκλήσεις και δυσκολίες στην κατασκευή εν μέσω πανδημίας, σε επίπεδο αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων κ.ο.κ.».
Ως προς τα επιμέρους χαρακτηριστικά του έργου, βρίσκεται σε μια ειδυλλιακή έκταση 278.000 τμ. προστατευμένης δασικής περιοχής, με ακτογραμμή 2.2χλμ., στα πρώην Αστέρια Γλυφάδας. Το One & Only Aesthesis με δυναμική 127 κλειδιών και 14 ιδιωτικών κατοικιών, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, «δίνοντας έμφαση στην ιδιωτικότητα ως το απόλυτο παραθαλάσσιο καταφύγιο, αλλά και σε απαράμιλλες καινοτόμες εμπειρίες για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει με κάθε προορισμό που επιλέγει η One & Only σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στον κόσμο.
Επιπλέον, με την Grivalia Hospitality να εστιάζει σημαντικά σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας σε όλα τα έργα που διαθέτει υπό ανάπτυξη, το Οne & Only Aesthesis συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία και φέρει την πιστοποίηση Sustainable SITES και LEED βαθμίδας Silver».
Ιδιαίτερα σημαντικό, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι το γεγονός πως το έργο αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση της απασχόλησης, καθώς κατά την περίοδο της κατασκευής τα τελευταία 6 χρόνια εργάστηκαν πάνω από 450 άτομα, ενώ για τις ανάγκες λειτουργίας του resort έχουν ήδη δημιουργηθεί πάνω από 500 νέες θέσεις απασχόλησης.
Η One & Only, του ομίλου Kerzner, είναι από τα κορυφαία brands υπερπολυτελούς τουρισμού με μία συλλογή από μοναδικά resorts και ιδιωτικές κατοικίες που βρίσκονται σε μοναδικούς προορισμούς ανά τον κόσμο.
Κάθε resort έχει το δικό του ξεχωριστό «αφήγημα», με τη συλλογή να περιλαμβάνει το One & Only Reethi Rah στις Μαλδίβες, το Οne & Only Le Saint Géran στον Μαυρίκιο, το Οne & Only Royal Mirage και Οne & Only The Palm στο Ντουμπάι, το Οne & Only Palmilla και το Οne & Only Mandarina στο Μεξικό, το Οne & Only Cape Town στη Νότια Αφρική, το Emirates Οne & Only Wolgan Valley στα Blue Mountains στην Αυστραλία, το Οne & Only Desaru Coast στη Μαλαισία, το Οne & Only Nyungwe House και το Οne & Only Gorilla’s Nest στη Ρουάντα και το Οne & Only Portonovi στο Μαυροβούνιο, με τα Οne & Only Kéa Island και το Οne & Only Aesthesis στην Ελλάδα, το Οne & Only One Za’abeel στο Ντουμπάι και σύντομα το Οne & Only Moonlight Basin στο Big Sky Montana. Τα Οne & Only Private Homes είναι προς το παρόν διαθέσιμα για αγορά στον Μαυρίκιο, το Μεξικό, το Μαυροβούνιο, τη Μοντάνα και το Ντουμπάι.