Πώς ο Μπράιαν Τσέσκι θα αλλάξει ριζικά την πλατφόρμα Airbnb

Η Airbnb χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της

38

Ο CEO της Airbnb IncΜπράιαν Τσέσκι, δεν είχε και ένα τόσο εύκολο έτος. Πρώτα αντιμετώπισε το φαινόμενο «Airbnbust» στο οποίο οι κάτοχοι ακινήτων είχαν παραπονεθεί για τη μείωση των κερδών τους και την πιθανή «φούσκα» στη συγκεκριμένη αγορά.

Μετά, η Vrbo κατάφερε να λανσάρει πρώτη πρόγραμμα ανταμοιβής χρηστών της πλατφόρμας, ενώ τον Σεπτέμβριο, η πόλη της Νέας Υόρκης αποφάσισε να θέσει αυστηρότερους κανονισμούς όσον αφορά για τα Airbnb, σχεδόν εξαλείφοντας την εταιρεία από την αγορά η οποία αποτελούσε το 80% των εσόδων της. Εκτός αυτού, η απόφαση του Τσέσκι να επιβάλλει την επιστροφή στο γραφείο έχει περιορίσει την ελαστικότητα η οποία χαρακτήρισε την εταιρεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, ο Τσέσκι είχε βρεθεί παγιδευμένος ανάμεσα στις ανάγκες των πελατών και τις απαιτήσεις των χρηστών.

Οι νέες αναβαθμίσεις στην υπηρεσία και τον τρόπο λειτουργίας του Airbnb, περιστρέφονται γύρω από πέντε κοινά σημεία αναφοράς, από τις προσιτές τιμές μέχρι την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Παράλληλα, θέλει να βελτιώσει την διαφάνεια σε ό,τι αφορά το κόστος διαμονής ενώ θέλει να το κάνει και πιο ανταγωνιστικό. Επιπροσθέτως, ένα σύστημα προστασίας θα αποσύρει τα ψεύτικα ενοικιαστήρια, ενώ έχει βελτιωθεί και η μηχανή αναζήτησης στην ιστοσελίδα.

Ο Τσέσκι ο οποίος πολλές φορές παρουσίαζε τα μικρά updates ως νέα, καινοτόμα συστήματα, τώρα πια φαίνεται έτοιμος να αλλάξει τα πάντα: «Πρέπει να βάλουμε μια τάξη στα πράγματα. Πρέπει να επιβεβαιώνουμε τα ενοικιαστήρια και να έχουμε ανταγωνιστικές τιμές».

Ιδού τα κύρια σκέλη της επιχείρησης τα οποία αποσκοπεί στο να βελτιώσει ο Τσέσκι, σύμφωνα με το Bloomberg:

Συνέπεια και αξιοπιστία

Είτε πρόκειται για πισίνες γεμάτες με άλγη, είτε κτίρια με χαλασμένη θέρμανση, είτε για κρατήσεις οι οποίες ακυρώνονται την τελευταία στιγμή δημιουργώντας πανικό στους χρήστες, ο Τσέσκι αποσκοπεί στο να βελτιώσει τη συνέπεια και την αξιοπιστία των Airbnb, κάτι το οποίο έχει πλήξει σημαντικά τόσο την εικόνα όσο και την κερδοφορία της επιχείρησης.

Ανταγωνιστικές τιμές

Οι ενοικιαστές μεν μπορεί πολλές φορές να είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολλά αλλά κανένας οικοδεσπότης δεν μπορεί να χρεώνει $300 για «καθαρισμό» τη στιγμή που οι καταναλωτές πρέπει να καθαρίσουν την τουαλέτα, να βγάλουν τα σκουπίδια έξω και να πλύνουν τα ρούχα τους.

Ο Τσέσκι κατ’ αυτόν τον τρόπο καλείται να παρέχει μία «χρυσή τομή» μεταξύ των ενοικιαστών και των ιδιοκτητών κρατώντας, παράλληλα, τις τιμές ανταγωνιστικές για την ευρύτερη αγορά. Η λύση, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η παροχή ζωντανών στατιστικών στοιχείων όσον αφορά τις τιμές των ξενοδοχείων στις περιοχές τους προς τους ιδιοκτήτες των ακινήτων έτσι ώστε να μετατρέψουν κατάλληλα τις τιμές τους.

Τεχνητή νοημοσύνη

Η Airbnb χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της. Όπως αναφέρει ο Τσέσκι, οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να παρέχουν φωτογραφίες από το εσωτερικό και εξωτερικό και οι οποίες θα μπαίνουν σε μία βάση δεδομένων οι οποίες θα συγκρίνονται αυτόματα με το Google Earth και θα παρέχουν βαθμό αξιοπιστίας της προσφοράς.

Η ξεκαθάριση των ψευδών αναρτήσεων θα βοηθήσει και στην αντιμετώπιση ενός σημαντικού προβλήματος το οποίο αντιμετωπίζει η πλατφόρμα.

Πρόγραμμα ανταμοιβής

«Πάντα πίστευα πως το καλύτερο πρόγραμμα ανταμοιβής των πελατών είναι η δημιουργία ενός προϊόντος το οποίο αγαπούν οι χρήστες. Όταν το επιτύχουμε, θα μελετήσουμε και τη δημιουργία νέου προγράμματος το οποίο θα είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα πόντων και θα βελτιώνει τις υπηρεσίες».

Νέα Υόρκη

«Η Νέα Υόρκη αποτέλεσε την πρώτη πόλη στην οποία αρχίσαμε να έχουμε προβλήματα. Ήλπιζα πως θα ήταν και μία από τις πρώτες που θα έβρισκε κάποια καλή λύση. Μέχρι τώρα, όμως, έχει αποδειχθεί πως είναι μία από τις τελευταίες. Το 2009 και το 2010, η Νέα Υόρκη αποτελούσε το 70% – 80% των εσόδων μας. Τώρα, καμία πόλη δεν αποτελεί πάνω από το 50% της δραστηριότητάς μας», σημείωσε ο Τσέσκι.

«Υπάρχουν άλλες υπηρεσίες τις οποίες μπορούμε να λανσάρουμε στη Νέα Υόρκη, όπως τις ‘εμπειρίες’ που προσφέρουμε, μέσω των οποίων κανείς μπορεί να ξεναγηθεί ή να επισκεφτεί συγκεκριμένα μέρη με ντόπιους», προσέθεσε.

«Είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε μεγάλες αλλαγές», ανέφερε ο Τσέσκι, συμπληρώνοντας πως «φέτος θα είναι η χρονιά κατά την οποία θα βελτιώσουμε τις κύριες υπηρεσίες μας. Κάναμε 50 αναβαθμίσεις τον Μάιο, πέντε μεγάλα updates τώρα και σκοπεύουμε να κάνουμε και άλλες τον Νοέμβριο. Μέχρι την επόμενη ταξιδιωτική σεζόν, αποσκοπούμε στο να έχουμε μεταβληθεί σε μία καλύτερη υπηρεσία».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις