Στροφή σε πιο προσεκτικά σχεδιασμένα ταξίδια και συγκέντρωση της προσφοράς ξενοδοχείων στο ανώτερο τμήμα πολυτελείας, κάνει το brand πολυτελών διακοπών της TUI, Airtours.
Εφόσον η αγορά πολυτελών ταξιδιών αναπτύσσεται δυσανάλογα, η Airtours επιδιώκει να προσελκύσει στο μέλλον περισσότερους επισκέπτες από το ανώτερο τμήμα πολυτελών ταξιδιών.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Airtours, Steffen Boehnke, στο κομμάτι της αγοράς πολυτελών ταξιδιών συνεχίζουμε να παρατηρούμε νέα και εντυπωσιακά προϊόντα στα οποία θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στο μέλλον. Τα ξενοδοχεία που ανήκουν κάτω από την κατηγορία premium δεν θα διατίθενται πλέον από την Airtours αλλά από το brand της TUI.
H υψηλότερη τοποθέτηση του brand της Airtours συνοδεύεται από μια ποικιλία βελτιωμένων υπηρεσιών και νέων χαρακτηριστικών, είπε ο κ. Boehnke. Εκτός από τις επιλογές ψηφιακής επικοινωνίας, θα προσφέρεται προσωπική υποστήριξη στους επισκέπτες στον προορισμό μέσω τηλεφώνου, ανά πάσα στιγμή. Τα πακέτα διακοπών περιλαμβάνουν ταξίδια με τρένο για την άφιθη στο αεροδρόμιο αναχώρησης σε πρώτη θέση καθώς και ιδιωτική μεταφορά στον προορισμό. Επιπλέον, λανσάρεται νέα υπηρεσία περισυλλογής αποσκευών για αναχώρηση από τα αεροδρόμια του Βερολίνου, της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, στα πακέτα με τιμή 15.000 ευρώ ανά κράτηση.
Στα πακέτα από 20.000 ευρώ περιλαμβάνεται ακόμη υπηρεσία σοφέρ για ταξίδια έως 100 χιλιομέτρων.
Για ταξίδια με κόστος 10.000 ευρώ δε, περιλαμβάνεται χρήση lounge σε αεροδρόμια. Προσφέρονται επίσης προνόμια στα ξενοδοχεία όπως δωρεάν αναβάθμιση δωματίου, προσκλήσεις σε δείπνο και θεραπείες σπα.