Οι νεαροί Γερμανοί, η λεγόμενη Generation Z (Gen Z), που περιλαμβάνει τα άτομα ηλικίας 16 έως 27 ετών, αναζητούν πρωτίστως αυθεντικές εμπειρίες όταν ταξιδεύουν.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της διαδικτυακής πλατφόρμας HolidayCheck.
Σύμφωνα με την έρευνα:
- Οι μισοί από αυτούς τους νέους ανέφεραν στην έρευνα ότι βασίζονται σε συμβουλές από την οικογένεια και τους φίλους τους όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους.
- Το 44% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί διαδικτυακές πλατφόρμες ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Οι ταξιδιωτικοί Influencers επηρεάζουν μόνο το 20% των νεαρών καταναλωτών.
Η αξιοπιστία είναι σημαντική για τη Gen Z
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες αμφιβάλλουν για την αξιοπιστία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πιο αξιόπιστες πηγές για τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό αναφέρονται:
- Το κοινωνικό περιβάλλον (96%),
- Οι διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών και τα ταξιδιωτικά γραφεία.
- Σύμφωνα με την έρευνα, τρία κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τη νέα γενιά: το Instagram, το YouTube και το Tiktok.
Η Gen Z θέλει, εξάλλου, να παράγει το δικό της περιεχόμενο για τα social media όταν βρίσκεται σε διακοπές. Περίπου οι μισοί νεαροί παραθεριστές μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους σε διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Η πλειονότητα σχεδιάζει εκ των προτέρων πού θα μπορούσε να δημιουργηθεί καλό περιεχόμενο. Έτσι, το 70% των ερωτηθέντων παραδέχονται ότι αναζητούν κατάλληλα μέρη γι αυτό το σκοπό πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους.
Οι διακοπές είναι καλές μόνο εάν δημιουργείται περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Σχεδόν συγκλονιστικό: Το ένα τρίτο της Generation Z δήλωσε στην έρευνα ότι το ταξίδι/διακοπές έχουν επιτυχία μόνο εφόσον δώσουν τη δυνατότητα να μοιραστούν περιεχόμενο από την εμπειρία με τους δικούς τους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, οι νέοι Γερμανοί παραθεριστές προτιμούν τις αυθεντικές εμπειρίες (76% των ερωτηθέντων). Ωστόσο, μόνο οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποδίδουν σημασία στην προστασία του περιβάλλοντος. Για τους άλλους μισούς, η προστασία του περιβάλλοντος δεν παίζει σημαντικό ρόλο.
- Η έρευνα της Holidaycheck ήταν διαδικτυακή, πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο και, μετείχαν περίπου 1.000 άτομα ηλικίας μεταξύ 16 και 27 ετών.