Νέο brand στον ξενοδοχειακό χάρτη της Ελλάδας

18

Την είσοδό της στην Ελλάδα ετοιμάζεται να κάνει η Isrotel, παρουσιάζοντας τη νέα της διεθνή επωνυμία ξενοδοχείων, την ALUMA. Πρόκειται για μια θυγατρική μάρκα της αλυσίδας ξενοδοχείων Isrotel στο Ισραήλ, η οποία πρόκειται να επεκταθεί και στην Ιταλία.

Το πρώτο ξενοδοχείο, το SKYLARK, θα ανοίξει τον Μάρτιο του 2024 και θα ακολουθήσει το επόμενο ξενοδοχείο στην Αθήνα, το ANISE, το οποίο θα ανοίξει ένα μήνα αργότερα.

Ένα επιπλέον ξενοδοχείο στην Αθήνα αναμένεται να ανοίξει μέχρι το τέλος του έτους καθώς και ένα άλλο στη Θεσσαλονίκη.

Οι συνολικές ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα υπολογίζονται στα 70 εκατ. ευρώ, καθώς η ALUMA συνεχίζει να αναπτύσσει τις δραστηριότητές της σε επιπλέον χώρες σε όλη την Ευρώπη.

Με το λανσάρισμα του ALUMA, η Isrotel επεκτείνει το όραμα και την προσέγγισή της για τη «Φιλοξενία ως τρόπος ζωής» παγκοσμίως, εφαρμόζοντας τις βασικές αξίες και την κουλτούρα της φιλοξενίας, που έχουν καθορίσει τις εμπειρίες των ξενοδοχείων της στο Ισραήλ.

Επικεφαλής των προσπαθειών της ALUMA στην Ελλάδα θα είναι ο Moshe Ben Hayun, ο οποίος στο παρελθόν ήταν επικεφαλής του κέντρου κρατήσεων της Isrotel και Γενικός Διευθυντής πολλών από τα ξενοδοχεία της αλυσίδας.

Η ιστορία της ALUMA είναι μια ιστορία φιλοξενίας και δημιουργικότητας, καινοτομίας και έμπνευσης, ανθρώπων και τόπων. Από τις επιλεγμένες τοποθεσίες έως τις μοναδικές εμπειρίες διακοπών που προσφέρει, αυτή η νέα αλυσίδα ξενοδοχείων θα καλωσορίζει θερμά ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, προσπαθώντας συνεχώς να διασφαλίζει ότι κάθε επισκέπτης αισθάνεται πάντα άνετα και πραγματικά φροντισμένος.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!