Πολλοί ταξιδιώτες δίνουν μεγάλο βάρος σε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τις διακοπές τους. Και οι τουρίστες περιπέτειας δεν αποτελούν εξαίρεση, σύμφωνα με μελέτη της Adventure Travel Trade Association (ATTA).
Οι περισσότεροι από αυτούς αφιέρωσαν πολύ χρόνο σε αναζητήσεις για τις αποδράσεις τους και στο πώς θα κάνουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες πιο περιπετειώδεις.
- Η πιο προτιμώμενη μορφή προετοιμασίας πριν από το ταξίδι περιλάμβανε διαδικτυακές αναζητήσεις ή τη συμβουλή της οικογένειας και των φίλων.
- Μόνο το 12% των ταξιδιωτών περιπέτειας απέτυχε να προετοιμαστεί για τα ταξίδια του σε σύγκριση με το 23% των ταξιδιωτών που δεν αγαπούν με περιπέτεια.
- Το 68% έχει κάνει εκ των προτέρων σχέδια για τα ταξίδια του τουλάχιστον τέσσερις μήνες πριν από την ημερομηνία αναχώρηση.
- Το 12% επιβεβαιώνει ότι έχει κάνει σχέδια λιγότερο από ένα μήνα πριν από την αναχώρηση του.
Σχετικά υψηλός ο αριθμός ταξιδιωτών περιπέτειας που πραγματοποιούν διαδικτυακές αναζητήσεις. Αυτό αποτελεί σαφή ένδειξη της σημασίας της διατήρησης μιας πολύ ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας και μιας κατάλληλης στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ για τους προορισμούς και τις επιχειρήσεις που εστιάζουν στην αγορά adventure.
Τουρισμός περιπέτειας και social media
Ενας μεγάλος αριθμός ταξιδιωτών περιπέτειας εκμεταλλεύεται τα social media. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι το 78% των ταξιδιωτών περιπέτειας έχουν επιβεβαιώσει συνδέσεις με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook.
Εκτός από το Facebook, μεγάλος αριθμός τουριστών περιπέτειας είναι επίσης ενεργός στο YouTube, το X, το Google κ.λπ.
Το Orkut, για παράδειγμα, ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που είναι πολύ δημοφιλής στη Βραζιλία, φέρεται να χρησιμοποιείται από το 21% των ταξιδιωτών περιπέτειας από τη Νότια Αμερική. Ωστόσο, δεν χρησιμοποιήθηκε ευρέως στην Ευρώπη ή τη Βόρεια Αμερική.
Η Βόρεια Αμερική είχε μεγαλύτερο ποσοστό ταξιδιωτών περιπέτειας που χρησιμοποιούσαν το Pinterest σε σύγκριση με τον αριθμό εκείνων που το χρησιμοποίησαν από την Ευρώπη ή τη Νότια Αμερική. Ωστόσο, μόνο το 2% ταξιδιωτών περιπέτειας από τη Νότια Αμερική δεν είχαν καμία απολύτως παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φορείς προώθησης δραστηριοτήτων και κορυφαίων προορισμών
- Οι ταξιδιώτες περιπέτειας αναδεικνύονται σε πολύ σημαντικούς φορείς προώθησης δραστηριοτήτων και κορυφαίων προορισμών απόδρασης με την αδρεναλίνη στα ύψη, με το 81% να έχει παραπέμψει φίλους και συγγενείς.
- Σημαντικός είναι ο ρόλος που έχει η τεχνολογία στα ταξίδια τους. Οι περισσότεροι από αυτούς θα συνιστούσαν ανοιχτά ένα ταξίδι σε άλλους μέσω των social media μόλις επέστρεφαν. Από την άλλη πλευρά, μόνο το 23% των μη περιπετειωδών ταξιδιωτών παραδέχτηκε ότι είναι πρόθυμο να συστήσει ένα ταξίδι σε άλλους κάνοντας αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόλις επιστρέψει στο σπίτι.
Οι τουρίστες περιπέτειας είναι πρόθυμοι να συστήσουν ταξίδια δημοσιεύοντας θετικές κριτικές σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους υψηλού προφίλ.
Το 18% θα έκανε συστάσεις για παρόμοια ταξίδια αναρτώντας θετικές κριτικές, σε σύγκριση με το 8% των τουριστών που δεν λατρεύουν την δράση.