Η Mέγκαν Μαρκλ παρουσίασε μία νέα μάρκα lifestyle και άνοιξε νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική της ζωή
Η Mέγκαν Μαρκλ επέστρεψε με ένα νέο project, μια νέα μάρκα lifestyle, ονόματι American Riviera Orchard. Τα αποκαλυπτήρια-έκπληξη έγιναν την Πέμπτη με ένα νέο λογαριασμό και μία «φρέσκια» σελίδα στο Instagram που περιέχει λίγες λεπτομέρειες.
Η δούκισσα του Σάσεξ είχε κλείσει το πρώην lifestyle brand της, με τίτλο The Tig, μετά τον αρραβώνα της για να παντρευτεί τον πρίγκιπα Χάρι. Από τότε που αποχώρησε από τα επίσημα βασιλικά της καθήκοντα, έχει εγκαινιάσει διάφορα εγχειρήματα μέσων ενημέρωσης, πολλά από τα οποία απευθύνονται στο γυναικείο κοινό. Υπάρχουν λίγες διαθέσιμες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα μάρκα.
Στο λογαριασμό του American Riviera Orchard στο Instagram υπάρχει ένα σύντομο, κοκκώδες βίντεο που δείχνει χέρια να τακτοποιούν λουλούδια, τη Mέγκαν να ανακατεύει μια γλάστρα σε μια κουζίνα και μια γυναίκα με ένα μπαλάκι να στέκεται στην άκρη μιας μακριάς κιονοστοιχίας. Ο ιστότοπος περιλαμβάνει το λογότυπο της επωνυμίας και μια προτροπή για εγγραφή στη λίστα αναμονής.
Το brand έχει ήδη δεκάδες χιλιάδες followers και αναφέρει απλώς «από τη Μέγκαν, τη Δούκισσα του Σάσεξ. Κατασκευάστηκε το 2024». Η περιοχή της Καλιφόρνια όπου ζουν η Μέγκαν, ο πρίγκιπας Χάρι και τα παιδιά τους αναφέρεται συχνά ως «Αμερικανική Ριβιέρα» επωνυμία που πιθανότατα ενέπνευσε τη Μέγκαν για το νέο της επιχειρηματικό πλάνο.
Η Μέγκαν με τον πρίγκιπα Χάρι και τα δύο παιδιά τους, τον 4χρονο γιο Πρίγκιπα Άρτσι και την 2χρονη κόρη Πριγκίπισσα Λίλιμπετ ζουν στη Σάντα Μπάρμπαρα της Καλιφόρνια, από τότε που εγκατέλειψαν το Λονδίνο και τον επίσημο ρόλο τους στη βασιλική οικογένεια της Βρετανίας.
Σύμφωνα με το Travel & Leisure, η Σάντα Μπάρμπαρα είναι γνωστή ως η «Αμερικανική Ριβιέρα» εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα «λόγω του εύκρατου κλίματος και των καταπράσινων τοπίων της, καθώς και της κουλτούρας ευζωίας της που δίνει έμφαση στο καλό φαγητό και το κρασί.
Τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι εκκρεμεί μια αίτηση εμπορικού σήματος για το «American Riviera Orchard», που δείχνει ότι η επωνυμία σχεδιάζει να πουλάει οικιακά προϊόντα, όπως καράφες και λευκά είδη κουζίνας, καθώς και κονσέρβες όπως ζελέ. Η εφαρμογή αναφέρει και βιβλία μαγειρικής.
Η 42χρονη πρώην σταρ των Suits πρόσφατα εμφανίζεται ολοένα και πιο συχνά στις ΗΠΑ. Την περασμένη εβδομάδα μίλησε για τον εκφοβισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο φεστιβάλ SXSW, λίγες μέρες πριν ένας Αμερικανός δικαστής απορρίψει τη μήνυση της ετεροθαλούς αδερφής της για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον της.