Γιατί η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να επικεντρωθεί στις γυναίκες

17

Τη σημαντική συμμετοχή των γυναικών στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της WayAway σε 2.477 Αμερικανίδες.

Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα ενθαρρύνει τον ταξιδιωτικό τομέα να αναγνωρίσει και να εκτιμήσει πληρέστερα τις γυναίκες πελάτισσες.

Η έρευνα υπογράμμισε ότι οι γυναίκες είναι οι κύριοι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στο 82% των ταξιδιωτικών ρυθμίσεων, με μόλις το 10% να δείχνει ότι οι σύντροφοί τους ανέλαβαν πλήρως τον προγραμματισμό του ταξιδιού.

Αυτό το εύρημα ευθυγραμμίζεται με άλλες αξιόπιστες έρευνες, υπογραμμίζοντας τον κεντρικό ρόλο των γυναικών στην οργάνωση ταξιδιών, γεγονός που εξακολουθεί να υποεκπροσωπείται στις στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντων και μάρκετινγκ του κλάδου.

  • Το 50% των ερωτώμενων γυναικών έκανε τουλάχιστον ένα ταξίδι πέρυσι με τα παιδιά ή/και τον σύντροφό τους.
  • Το 29% ταξίδεψε μόνη της.
  • Παρά τις γενικά θετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, η έρευνα αποκάλυψε ορισμένους τομείς ανησυχίας:
  • Το 17% των ερωτηθέντων θεώρησε ότι δεν τους έλειπε επαρκής προσωπικός χρόνος.
  • Το 13% θεώρησε ότι χρειάζονταν άλλες διακοπές για να αναρρώσουν.
  • Το 8% δεν συμμετείχαν σε προσωπικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!