Το 2024, καθώς οι ταξιδιωτικές συνήθειες συνεχίζουν να αλλάζουν, οι ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν προκλήσεις εν μέσω κυμαινόμενης ζήτησης και αυξανόμενου πληθωρισμού.
Ωστόσο, δίνοντας προτεραιότητα στις μοναδικές εμπειρίες, στοχεύοντας σε διαφορετικές αγορές και προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, τα ξενοδοχεία θα ξεχωρίσουν σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο.
Φέτος, το κυνήγι της ζήτησης θα είναι κορυφαία προτεραιότητα για τον ταξιδιωτικό κλάδο, καθώς θα είναι έτος μέτριας ανάπτυξης, σύμφωνα με την πλατφόρμα φιλοξενίας Revfine.com.
Αν και οι προοπτικές είναι ελπιδοφόρες, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας καλούνται να αυξήσουν το RevPAR αλλά με προσοχή στις τιμές, καθώς η ζήτηση αναμένεται να παραμείνει σχετικά σταθερή και οι ρυθμοί πληθωρισμού είναι υψηλοί παγκοσμίως.
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να ενημερώνονται για τις αλλαγές της αγοράς, να ενεργούν γρήγορα για να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες και να παρέχουν στους επισκέπτες μοναδικές εμπειρίες για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους. Οι τρόποι για να αξιοποιήσουν οι ξενοδόχοι τις μεγαλύτερες φετινές τάσεις, είναι τρεις.
Κάντε τα βιωματικά ταξίδια να δουλέψουν για εσάς
Οι ταξιδιώτες δεν επηρεάζονται πια μόνο από τους προορισμούς. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια στροφή προς τις εμπειρίες.
Από ταξίδια περιπέτειας και γκουρμέ γεύματα μέχρι συναυλίες και μουσικά φεστιβάλ, οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον μοναδικές εμπειρίες που τους επιτρέπουν να βυθιστούν πραγματικά στον προορισμό.
Ως ξενοδόχος, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα δυνατά σημεία του καταλύματος σας για να προσφέρετε αξέχαστα βιωματικά ταξίδια.
Ενημερώστε τους δυνητικούς επισκέπτες για την εγγύτητα σας σε τυχόν εκδηλώσεις στην περιοχή και εκμεταλλευτείτε τις προσφορές της.
- Για παράδειγμα, αν το κατάλυμα σας βρίσκεται κοντά σε συναυλιακό χώρο, σκεφτείτε να προσφέρετε πακέτα διανυκτέρευσης με μεταφορά ή εισιτήρια για μια συναυλία.
- Θα μπορούσατε επίσης να συνεργαστείτε με τοπικούς πωλητές για την παροχή δραστηριοτήτων και εκδρομών, όπως περιηγήσεις στην αγορά ή επισκέψεις σε αγροκτήματα και αμπελώνες.
- Για να επωφεληθείτε από την τάση της βιωματικής φιλοξενίας, είναι καλή ιδέα να παρακολουθείτε τις επερχόμενες συναυλίες, αθλητικές εκδηλώσεις και φεστιβάλ.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσαρμόσετε τις τιμές σας και να εφαρμόσετε περιορισμούς διαμονής όταν αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση.
Η στήριξη σε ένα σύστημα διαχείρισης εσόδων μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις τιμές σε πολλαπλά κανάλια διανομής για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας.
Φυσικά, δεν μπορείτε να ξεχνάτε τα βασικά στοιχεία της σύγχρονης εμπειρίας του επισκέπτη. Θα πρέπει να διατηρείτε σταθερά εξαιρετικές υπηρεσίες σε όλη τη διαδρομή του επισκέπτη, από μια εμπειρία check-in χωρίς τριβές έως την αποστολή μηνυμάτων μετά τη διαμονή και την προσφορά ειδικών ανταμοιβών σε επαναλαμβανόμενους επισκέπτες.
Ακόμη και οι πιο μικρές λεπτομέρειες μπορούν να προσθέσουν αξία και να δείξουν ότι εσείς και το προσωπικό σας νοιάζεστε.
Επέκταση πέρα από τα ταξίδια αναψυχής
Μετά από μερικά χρόνια εκθετικής ανάπτυξης μετά την πανδημία, τα ταξίδια αναψυχής φτάνουν σε στασιμότητα. Ενώ αυτό μπορεί να αποτελεί πρόκληση για τα ξενοδοχεία, τρία άλλα τμήματα που έχουν αργήσει να ανακάμψουν θα αναπτυχθούν φέτος. Τα αναψυχής, τα επαγγελματικά και τα ομαδικά ταξίδια.
Τόσο τα αναψυχής όσο και τα επαγγελματικά ταξίδια αναμένεται να επιστρέψουν πλήρως στα προ της πανδημίας επίπεδα και ακόμη και να τα ξεπεράσουν, ενώ η δυναμική των ομαδικών ταξιδιών θα συνεχιστεί και το 2024.
Τα ακίνητα που απευθύνονται σε διάφορα τμήματα της αγοράς έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν υψηλές πληρότητες και τιμές δωματίων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι γενικά πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλές τιμές, ενώ οι ομάδες τείνουν να κάνουν κράτηση για τις διαμονές τους πολύ νωρίτερα. Ως εκ τούτου, η ικανότητα εντοπισμού και στόχευσης διαφορετικών τμημάτων είναι ζωτικής σημασίας.
Η χρήση διαφόρων εργαλείων, όπως το σύστημα διαχείρισης ακινήτων (PMS), για την ανάλυση των δεδομένων κρατήσεων και τη δημιουργία ενός λεπτομερούς σχεδίου τμηματοποίησης θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα ιδανικό επιχειρηματικό μείγμα και να βελτιστοποιήσετε τα έσοδα σας.
Ας υποθέσουμε ότι στοχεύετε στην προσέλκυση επαγγελματιών ταξιδιωτών. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο σύνδεσης με ένα παγκόσμιο σύστημα διανομής (GDS) για να παρουσιάσετε το διαθέσιμο απόθεμα και τις τιμές του καταλύματός σας σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και εταιρικούς πράκτορες.
Με ένα σύστημα κρατήσεων GDS, το ξενοδοχείο σας μπορεί να αποκτήσει έκθεση σε μια συγκεκριμένη και επαγγελματική ταξιδιωτική κοινότητα, η οποία μπορεί να μην είναι εύκολο να προσεγγιστεί μέσω του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας ή των online ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA).
Τελικά, αυτό το σύστημα μπορεί να οδηγήσει σε νέες ευκαιρίες εσόδων, όπως αυξημένες επιστροφές, μεγαλύτερες διαμονές και ελκυστικές συμφωνίες πακέτων με αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες ενοικίασης.
Ακίνητα που συνήθως δεν φιλοξενούν ομαδικούς ή επαγγελματικούς ταξιδιώτες μπορούν ακόμη να επωφεληθούν από την αυξημένη ζήτηση στην περιοχή. Παραμένοντας ενήμεροι για τα επερχόμενα συνέδρια και εκδηλώσεις μέσω του τοπικού γραφείου συνεδρίων και επισκεπτών (CVB) θα πρέπει να δείτε προσεκτικά και τις ευκαιρίες αύξησης των τιμών σας.
Προσφέρετε περισσότερα με λιγότερα
Παρά τον υψηλό πληθωρισμό, οι ταξιδιώτες δεν είναι διατεθειμένοι να παραιτηθούν από την επιθυμία τους να εξερευνήσουν νέα μέρη. Το 64% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να περικόψει άλλα προσωπικά έξοδα για να δώσει προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής το 2024.
Πολλοί επισκέπτες βρίσκουν τώρα δημιουργικούς τρόπους για να καταπολεμήσουν την αύξηση του κόστους και να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα τους, όπως η επιλογή λιγότερο δημοφιλών προορισμών και η χρήση πρακτικών εξοικονόμησης χρημάτων, όπως τα ταξίδια εκτός αιχμής τις καθημερινές και η διαμονή πιο κοντά στο σπίτι.
Τα ξενοδοχεία, από την άλλη πλευρά, έχουν λειτουργικά έξοδα που πρέπει να καλύψουν. Ακόμη και αν οι ταξιδιώτες είναι απρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, αυτό δεν σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει απλώς να μειώσουν τις τιμές των δωματίων τους ή να προσφέρουν διαρκείς εκπτώσεις.
Τα καταλύματα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους προσφέροντας εκπτώσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, ενθαρρύνοντας τους φιλόδοξους ταξιδιώτες να ανταλλάξουν υψηλότερες τιμές, προωθώντας premium δωμάτια σε μειωμένες τιμές, και χρεώνοντας πριμοδοτήσεις για πρόσθετες ευκολίες, όπως ευέλικτη ακύρωση και καθυστερημένο check-out.
Μπορείτε επίσης να προσφέρετε μια υπέροχη εμπειρία στους καλεσμένους σας με μικρές χειρονομίες που δεν κοστίζουν πολλά χρήματα.
Για παράδειγμα, οι προσθήκες αξίας, όπως μια αναβάθμιση, ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος ή ειδικές παροχές δωματίου, μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην εμπειρία του επισκέπτη.
Επιπλέον, θα μπορούσατε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες σας επιλογές “buy now, pay later” (BNPL).
Αυτή η ταχέως αναπτυσσόμενη μορφή πληρωμής επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους χωρίς να πληρώνουν προκαταβολικά, κατανέμοντας το κόστος σε αρκετές εβδομάδες ή μήνες. Οι επισκέπτες μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για επιπλέον διαμονές, να επιλέξουν αναβαθμίσεις και να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής μέσω της BNPL, ειδικά αν αυξηθεί ο πληθωρισμός.