ΠΑΝ. ΚΑΠΠΑΤΟΣ: Υποδοχή στη Βουλή των Ελλήνων, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ληξουρίου

276

Με χαροποιεί η μεγάλη συμμετοχή των σχολείων των νησιών μας στο πρόγραμμα των εκπαιδευτικών επισκέψεων που υλοποιεί το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα να υποδέχομαι στη Βουλή των Ελλήνων τους συμπολίτες μου από την Κεφαλονιά και την Ιθάκη.

Η χθεσινή επίσκεψη στο Μέγαρο της Βουλής των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των κηδεμόνων από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ληξουρίου αποτέλεσε μια όμορφη και ξεχωριστή στιγμή της κοινοβουλευτικής μου καθημερινότητας .

Οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στους χώρους του Κοινοβουλίου, ενημερώθηκαν για την ιστορία του και τη λειτουργία του.

Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής επίσκεψης, ξεναγήθηκαν στην έκθεση που φιλοξενείται στην Αίθουσα Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου εκτίθενται μοναδικά εικαστικά και κειμενικά τεκμήρια που αφηγούνται την πορεία των Ελλήνων προς την Ελευθερία.

Οι συνάδελφοι Βουλευτές τους καλωσόρισαν στην Αίθουσα της Ολομέλειας με θερμό χειροκρότημα, όπου παρακολούθησαν από τα θεωρεία μέρος των κοινοβουλευτικών συζητήσεων που έλαβαν χώρα, γεγονός που ενθουσίασε τους μικρούς επισκέπτες.

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω μαζί τους. Οι εύστοχες ερωτήσεις και απορίες τους, στάθηκαν αφορμή ώστε να τους ενημερώσω για τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα του βουλευτικού αξιώματος αλλά και για τις διαδικασίες που διεξάγονται στον χώρο του Κοινοβουλίου.

Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τους εκπαιδευτικούς και κηδεμόνες των μαθητών για την πραγματοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντικό η νέα γενιά να έρθει σε επαφή με τις αξίες της αντιπροσωπευτικής μας δημοκρατίας.

Ευελπιστώ η επίσκεψη των μικρών μας φίλων στη Βουλή να αποτελέσει εφαλτήριο για την συμμετοχή τους στα κοινά και να καταστούν ενεργοί δημοκρατικοί πολίτες.

Παναγής Καππάτος
Βουλευτής Κεφαλονιάς & Ιθάκης

 

 

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!