Ο περιφερειακος Αργοστολιου που εχει ολοκληρωθει μονο το ενα τμημα του, προβλεπεται στην Μελετη, η διανοιξη και των τμηματων απο Φαραω μεχρι Ορφανοτροφειο και απο Αστυνομια μεχρι κομβο Βαλλιανατου στην Κρανια.
Αυτος ο ολοκληρωμενος περιφερειαμος δρομος θα εδινε μια μεγαλη ανασα στην πολη και μια λυση στο μεγαλο κυκλοφοριακο προβλημα που την ταλανιζει χρονια τωρα.
Ο περιφερειακος ειναι ενας δρομος ταχειας κυκλοφοριας και ως τετοιος δεν επιτρεπεται να παρκαρουν παντος τυπου οχηματα εκατερωθεν στο οδοστρωμα, την στιγμη μαλιστα που το ενα πεζοδρομιο απο την πλευρα της πολης ειναι τεραστιο και απο την αλλη πλευρα ειναι εκτος σχεδιου.
Τωρα με λυπη μου πιστοποιω οτι εχει αρχισει να γινεται χωρος παρκαρισματος δημιουργωντας κυκλοφοριακα προβληματα, που θα καταληξουν και σε ατυχηματα και μαλιστα με την ανοχη των Αρχων.
Ενας αλλος δρομος μεγαλης σημασιας ειναι ο δρομος της Λασσης. Οι μεγαλυτεροι σε ηλικια ξερουμε πως ηταν αυτος ο δρομος στην αρχη της “Τουριστικής Αναπτυξης”, ενας στενος φιδοειδους μορφης δρομος με τεραστια προβληματα κυκλοφοριας και αρκετα ατυχηματα.
Ευτυχως που η τοτε Δημοτικη Αρχη εδωσε Λυση φτειαχνοντας εναν δρομο με εκατερωθεν πεζοδρομια για την κυκλοφορια των πεζων, βαζοντας και κολονακια μεταλλικα οχι μοναχα για την προστασια των πεζων, αλλα και για να εμποδιζουν το παρκαρισμα των αυτοκινητων.
Αυτος ο δρομος λοιπον ειχε διαγραμμιση με διπλη γραμμη και συγκεκρμενη ταχυτητα, ειναι ο κυριος οδικος αξονας που συνδεει το Αργοστολι και σχεδον ολη την Κεφαλονια με το αεροδρομιο και στην διαρκεια της τουριστικης περιοδου, ο ηδη τεραστιος κυκλοφοριακος φορτος με καθε ειδους αυτοκινητα σε καθημερινη βαση, αυξανεται κατακορυφα.
Και την περιοδο αυτη βλεπουμε οτι:
-Δεν ξαναχρωματιστηκε η διαγραμμιση που ξεθωριασε μεχρι που εξαφανιστηκε.
-Ειναι παρκαρισμενα μονιμως αυτοκινητα χωρις λογο και καμια δικαιολογια και δημιουργουν τεραστιο κυκλοφοριακο προβλημα, την στιγμη που για να προσπερασεις τα αυτοκινητα αυτα, πρεπει να βγεις στο αντιθετο ρευμα.
Οι ιδιοκτητες των πασης φυσεως δραστηριοτητων κατα μηκος του δρομου, θα μπορουσαν να εχουν προβλεψει παρκινγκ στο εσωτερικο μερος των αγροτεμαχιων.
-Η ταχυτητα εινα μεγαλυτερη της επιτρεπομενης. Παλια επεφταν και προστιμα για την ταχυτητα.
-δεν υπαρχουν διαβασεις πεζων!!!!!
Δυο δρομοι μεγαλης σημασιας που βασικα υποβαθμιζονται με την Ανοχη η την Αδιαφορια των Αρχων, των Δημοτικων και Περιφερειακων Παραταξεων, των Εμπορικων-Επαγγελματικων Συλλογων αλλα και στον Ωχμωρεαδελφισμο των εμπλεκομενων.
Γεράσιμος Βασιλάτος