Booking.com: Αυτές είναι οι 5 κορυφαίες πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες

Photo by Vanessa Sezini on Pexels

11

Πέντε είναι οι κορυφαίες πηγές που αξιοποιούν οι ταξιδιώτες για να εμπνευστούν για τα ταξίδια τους, όπως αποκάλυψε έρευνα που διενήργησε η Booking.com.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 32.300 ατόμων, σε 32 αγορές, αναζητώντας τι θέλουν περισσότερο οι ταξιδιώτες από τα ταξίδια τους το 2024, οι ταξιδιώτες βασίζονται κυρίως στις πληροφορίες από στόμα σε στόμα (45%), στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (39%), στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (35%), στους ιστότοπους κρατήσεων (35%) και στους ταξιδιωτικούς οδηγούς (29%) για να τροφοδοτήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η Booking.com δείχνει στα ξενοδοχεία πως μπορούν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους, παροτρύνοντάς τα να προβούν στις ακόλουθες ενέργειες:

– Κάντε τους ανθρώπους να μιλούν για το ξενοδοχείο σας
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συμβουλές των φίλων και της οικογένειας είναι η νούμερο ένα πηγή έμπνευσης για ταξίδια. Κατέλαβε την πρώτη θέση πέρυσι, την οποία διατηρεί κι εφέτος.

Το απλό συμπέρασμα από αυτό είναι ότι κάθε στάδιο της εμπειρίας του επισκέπτη στο ξενοδοχείο  είναι σημαντικό. Εκπλήξτε και ενθουσιάστε τους επισκέπτες σας με ένα απρόσκοπτο ταξίδι και προσεγμένες επιπλέον παροχές και θα διηγούνται στους αγαπημένους τους τα πάντα για τις διακοπές τους.

Με το 45% των ταξιδιωτών παγκοσμίως να αναζητούν καθοδήγηση από τους συνομηλίκους τους όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι, το ξενοδοχείο σας θα βρίσκεται στο προσκήνιο όταν κάποιος από το δίκτυο των επισκεπτών σας αναζητά την επόμενη ταξιδιωτική απόλαυσή του.

Ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στιγμές που μπορούν να γίνουν “Instagrammable” και πιθανότατα θα κερδίσετε τη θέση σας και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης των επισκεπτών σας.

– Μετουσιώστε τις θετικές εμπειρίες σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η έρευνά μας δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να λαμβάνονται σοβαρή υπόψη όταν επιχειρείτε να ενισχύσετε το brand του ξενοδοχείου σας.

Εκτός του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση στην πρώτη πεντάδα για τους  ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο, τα δεδομένα υποδηλώνουν επίσης ότι θα μπορούσαν να καταλάβουν την πολυπόθητη πρώτη θέση αρκετά σύντομα. Οι ταξιδιώτες της γενιάς των Millennials και της Gen Z τοποθετούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως την υπ’ αριθμόν ένα επιρροή τους.

Ας δούμε, λοιπόν, λίγο πιο προσεκτικά αυτά τα δεδομένα. Οι φίλοι και η οικογένεια εξακολουθούν να ασκούν επίδραση εδώ, με το 63% των ταξιδιωτών που εμπιστεύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αντλήσουν έμπνευση, να αναφέρουν ως λόγο το περιεχόμενο των αγαπημένων τους προσώπων. Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα ακολουθούν στη δεύτερη θέση με 46%. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι μικρότεροι, πιο εξειδικευμένοι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτά είναι σπουδαία νέα. Υποδηλώνουν ότι θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με ένα μικρότερο όνομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να έχετε μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά σας από ό,τι αν είχατε προσελκύσει έναν δημοφιλή influencer. Αποδεικνύει, επίσης, ότι η επένδυση σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ενθάρρυνση των ευχαριστημένων επισκεπτών να δημοσιεύουν κριτικές στα δικά τους κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι πιθανό να δώσει περαιτέρω ώθηση στην κίνηση στην ξενοδοχειακή σας επιχείρηση.

– Βρείτε μια σύντομη διαδρομή προς την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης
Για το 35% των ταξιδιωτών παγκοσμίως, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης παίζουν καθοριστικό ρόλο στο ταξίδι τους για τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους. Έτσι, το μεγάλο ερώτημα είναι, πώς μπορείτε να κερδίσετε μια θέση στην κατάταξη που θα τους κάνει να σας προσέξουν; Ως ανεξάρτητο ξενοδοχείο ή ακόμη και ως αλυσίδα ξενοδοχείων, ο ανταγωνισμός είναι έντονος και μπορεί να αποτελεί κυριολεκτικά αγώνα.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, το 27,6% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα μιας αναζήτησης στο Google. Ενώ η αλληλεπίδραση με τα αποτελέσματα στις θέσεις 8-10 της κατάταξης είναι αρκετά σταθερή, μειώνεται αρκετά γρήγορα από εκεί και πέρα. Όλα αυτά σημαίνουν ότι, αν δεν βρίσκεται κοντά στην κορυφή, το ξενοδοχείο σας είναι απίθανο να προσελκύσει το 35% των χρηστών σε αυτή την πλατφόρμα.

Να είστε σίγουροι ότι, ως συνεργάτης της Booking.com, επωφελείστε αυτόματα από όλες τις τακτικές μάρκετινγκ επιδόσεων που εφαρμόζουμε. Από τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO) έως δραστηριότητες για διαφημίσεις pay per click (PPC), κάνουμε τα πάντα για να κατευθύνουμε περισσότερη επισκεψιμότητα στις καταχωρήσεις σας, προσφέροντας στο ξενοδοχείο σας την προβολή που του αξίζει.

– Επωφεληθείτε από την προβολή του ονόματος της Booking.com
Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως (35%) αναζητούν έμπνευση για το ταξίδι τους σε ιστοσελίδες ταξιδιωτικών κρατήσεων. Και σε αυτό το σημείο ιδιαίτερη σημασία έχουν οι προσπάθειες μάρκετινγκ της επωνυμίας μας.

Για να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος μεταξύ των ταξιδιωτών παγκοσμίως, συνδυάζουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ επιδόσεων με εκστρατείες μεγάλης κλίμακας, σε κομβικές χρονικές στιγμές. Η μεγιστοποίηση της παρουσίας του εμπορικού μας σήματος και η οικοδόμηση μιας σχέσης με τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο θα αποτελεί πάντα προτεραιότητα για εμάς, καθώς γνωρίζουμε πόσο σημαντική μπορεί να είναι αυτή η επίδραση για εσάς, τους συνεργάτες μας.

– Εισέλθετε στους ταξιδιωτικούς οδηγούς
Παρά το γεγονός ότι είναι η πέμπτη πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης για τους ταξιδιώτες παγκοσμίως, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί εξακολουθούν να έχουν σημαντική επίδραση, με πάνω από το ένα τέταρτο (29%) των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι βασίζονται σε αυτούς.

Πώς μπορείτε να κερδίσετε τη θέση σας σε έναν οδηγό; Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να αποφασίσετε αν ο στόχος σας είναι κάποιο αναλογικό ή ψηφιακό μέσο. Θέλετε να συμπεριληφθείτε σε κάποιον έντυπο οδηγό του Lonely Planet ή να κερδίσετε έναν απευθείας σύνδεσμο από το τελευταίο βίντεο ενός καταξιωμένου ταξιδιωτικού vlogger; Ίσως θέλετε να καλύψετε και τις δύο πλευρές. Φυσικά, υπάρχουν διάφορα άλλα κανάλια ταξιδιωτικών οδηγών, που θα μπορούσατε επίσης να εξερευνήσετε.

Όποια κανάλια και αν εξετάζετε, είναι σημαντικό να ελέγξετε αν το κοινό τους ταιριάζει με την επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε τι είναι αυτό που προσελκύει τους ανθρώπους στο ξενοδοχείο σας, σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Τι το κάνει ξεχωριστό και μοναδικό; Προσδιορίστε το καλύτερο σημείο επικοινωνίας για το κανάλι που επιλέξατε και ξεκινήστε με αυτές τις πληροφορίες.

Τι άλλο πρέπει να λάβετε υπόψη σας

Η έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 προσφέρει μια σειρά από περαιτέρω πληροφορίες, που μπορεί να θέλετε να αξιοποιήσετε για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, οι τηλεοπτικές εκπομπές και οι ταινίες εμπνέουν το 21% των παγκόσμιων ταξιδιωτών.

Τα podcasts, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκριτική νηπιακή τους ηλικία, εξακολουθούν να εμπνέουν το 10% των ταξιδιωτών παγκοσμίως. Είναι ενδιαφέρον ότι η δημοτικότητα των podcasts αυξάνεται στις νεότερες γενιές. Το 14% των Millennials και το 15% των Gen Zs τα ανέφεραν ως πηγή έμπνευσης. Αυτό υποδηλώνει ότι, τα επόμενα χρόνια, το μέσο είναι πιθανό να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη επιρροή.

Θα πρέπει, επίσης, να γνωρίζετε ότι βασικό κριτήριο αποτελεί η τοποθεσία ενός ξενοδοχείου. Η έρευνά μας δείχνει ότι υπάρχει μια τάση οι ταξιδιώτες να εξερευνούν έναν προορισμό μέσω του Google Maps ή του Google Street View ως μέρος του ερευνητικού σταδίου του ταξιδιού τους. Στην πραγματικότητα, το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως ισχυρίστηκαν ότι το πράττουν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά παραγγελία της Booking.com και διεξήχθη ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που είχαν πραγματοποιήσει ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδίαζαν άλλο ένα ταξίδι το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες, από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες απάντησαν σε μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!