More
    Αρχική LIFESTYLE Ταξίδια

    Μέχρι κι η Τούνη πήγε εκεί: Το τουριστικό hotspot δίπλα στην Ελλάδα που κοιτούσες αφ’ υψηλού – Υπέροχα νερά και φθηνή πολυτέλεια

    Δημοσθένης Χρήστου

    135
     Από το 2019 μέχρι σήμερα, οι «Μαλδίβες των Βαλκανίων» έχουν κάνει άλματα τουριστικής ανάπτυξης με 56% άνοδο σε αφίξεις!

    Η Ιωάννα Τούνη είναι μια influencer/επιχειρηματίας που θα μπορούσε να κάνει διακοπές όπου θέλει στον κόσμο. Μόνο φέτος την έχουμε δει στη Νέα Υόρκη και στις Σεϋχέλλες και σε κάμποσα καλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Για να πηγαίνει λοιπόν η Τούνη με την παρέα της σε αυτό το θέρετρο που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τη χώρα μας, σημαίνει πως πλέον έχει μπει γερά στον χάρτη του τουρισμού και ελκύει πολλούς Έλληνες έχοντας αυτό που λέμε προσιτή πολυτέλεια. Ο λόγος για το Εξαμίλι και τους Άγιους Σαράντα στην Αλβανία.

    Το είχαμε γράψει πριν μερικές εβδομάδες εδώ, χωρίς να έχουμε στοιχεία μπροστά μας για την τουριστική άνοδο αυτής της χώρας. Οι νέες «Μαλδίβες των Βαλκανίων» βρίσκονται δίπλα μας, συνορεύουμε μαζί τους και από εκεί που μέχρι πριν 2-3 χρόνια τις σνομπάραμε, από πέρσι έχουν αρχίσει να μας γοητεύουν.

    Η Αλβανία έχει κάνει άλματα προόδου στην τουριστική της ανάπτυξη στην ριβιέρα της, στις παραθαλάσσιες περιοχές της που κοιτάζουν την Αδριατική, έχει βάλει στο οπλοστάσιό της πολυτελή ξενοδοχεία με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και κερδίζει το μεγάλο στοίχημα του τουρισμού, μπαίνοντας κάθε χρόνο όλο και περισσότερο στις προτάσεις μεγάλων ιστοσελίδων και εντύπων του εξωτερικού και φτάνει να προσελκύει και influencers με το μέγεθος της Τούνη.

    Από το 2019, αυτή η επένδυση και το μάρκετινγκ, έχει φέρει αύξηση τουρισμού στην Αλβανία, που το 2022 είχε 7.5 εκατομμύρια επισκέπτες και το 2023 πήγε στα 10,1%, όντας 4η στον κόσμο σε επίπεδο αύξησης αφίξεων, ενώ από το 2019 αυτή η αύξηση βρίσκεται στο 56%!

    Είναι αυτό το μάρκετινγκ που πλασάρει την Αλβανία ως «Μαλδίβες των Βαλκανίων», ποντάροντας στις υπέροχες παραλίες που θα συναντήσει κανείς στους Άγιους Σαράντα, το Εξαμίλι και τη Βλόρα που είναι το «διαμάντι» της Αλβανικής Ριβιέρας.

    Μέχρι κι η Τούνη πήγε εκεί: Το τουριστικό hotspot δίπλα στην Ελλάδα που κοιτούσες αφ' υψηλού - Υπέροχα νερά και φθηνή πολυτέλεια
    Η Τούνη έπεισε και τους πιο δύσπιστους

    Σε ρεπορτάζ του Live News πριν μερικές εβδομάδες, ο κ. Πασχάλης Γερεμπακάνης, τουριστικός πράκτορας, ανέφερε ότι «Έχουν αναβαθμιστεί αρκετά τα Τίρανα, σίγουρα η Αλβανία τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει αρκετά χρήματα στην ανάπτυξη των υποδομών. Είναι πλέον ένας προορισμός ο οποίος επιλέγεται από όλη την Ευρώπη». Στο ρεπορτάζ αυτό αναφέρεται κι ότι οι Έλληνες όλο και περισσότερο στρέφονται προς τα εκεί, θέλοντας να γλυτώσουν την ελληνική ακρίβεια, με κάποιους να δηλώνουν ότι βρίσκουν ως και 50% κάτω στα καταλύματα.

    Τα Τίρανα βέβαια είναι ο ενδιάμεσος σταθμός για την Αλβανική Ριβιέρα, όπου κάποιος θα συναντήσει πολυτελή ξενοδοχεία με τιμές ως και 300 ευρώ πιο κάτω σε σχέση με αντίστοιχα ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά που έχουν τον περισσότερο τουρισμό κάθε χρόνο.

    Με μια πρόχειρη αναζήτηση στη Booking, θα βρει κανείς για το διάστημα 9-14 Αυγούστου, δηλαδή στη high season, δωμάτια σε ξενοδοχεία με πισίνα, wellness centre και πρωινό, από 800 μέχρι 1100 ευρώ για δύο άτομα στα 5 αυτά βράδια, ενώ υπάρχουν και all inclusive όπου μια οικογένεια με 2 παιδιά μπορεί να δώσει μέχρι 1.200 ευρώ και να έχει πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό και πρόσβαση σε πισίνα, γυμναστήριο και σπα.

    Στις Μαλδίβες των Βαλκανίων λοιπόν, εκεί όπου η πολυτέλεια είναι προσιτή και θα συναντήσεις και κάμποσες παραλίες που εσχάτως δέχονται επευφημίες, όπως αυτή και αυτή.

    Και το ότι πήγε η Τούνη είναι ίσως κι ένα διαπραγματευτικό ατού για να κερδίσει η περιοχή όλο και περισσότερους Έλληνες, δεδομένης της δύναμης που έχει η Τούνη στο να επηρεάζει το κοινό της (δείτε εδώ τα σχετικά stories της).

    Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Captcha verification failed!
    CAPTCHA user score failed. Please contact us!