Ποιοι προορισμοί οδηγούν την άνοδο εξαμήνου της Hostelworld

Σύνταξη: tourismtoday.gr

4

Η ισχυρή ζήτηση από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη για προορισμούς χαμηλού κόστους στην Ασία αύξησε τις κρατήσεις σε Hostelworld -OTA με έδρα την Ιρλανδία για οικονομικά καταλύματα- το πρώτο εξάμηνο του έτους.

  • Ανοδο κατέγραψαν οι καθαρές κρατήσεις 9% από έτος σε έτος σε 3,7 εκατομμύρια. Αυτό οφείλεται στις επιδόσεις ρεκόρ στην Ασία και την Κεντρική Αμερική.
  • Η αξία των κρατήσεων μειώθηκε 10% κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2023 στα 13,60 ευρώ. Αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο ποσοστό κρατήσεων για ασιατικούς προορισμούς και στην μικρή αύξηση του ποσοστού σε solo ταξιδιώτες.
  • Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 1% στα 46,4 εκατ. ευρώ καθώς η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικά κέρδη 4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οπως υπογραμμίζει η πλατφόρμα με ξενώνες, καταγράφεται «ισχυρή άνοδος σε καθαρές κρατήσεις από Βρετανούς και άλλους Ευρωπαίους που ταξιδεύουν σε low cost προορισμούς στην Ασία».

Αυτό, σύμφωνα με την Hostelworld, οδήγησε σε σημαντική αύξηση σε κρατήσεις χαμηλότερης μέσης τιμής (ABV).
Συνεπώς, οι καθαρές κρατήσεις ABV με υψηλότερο κόστος σε προορισμούς στην Ευρώπη μειώθηκαν από έτος σε έτος.

«Οι κρατήσεις για προορισμούς χαμηλότερου κόστους για το εξάμηνο συνολικά είχε ως αποτέλεσμα οι ABV να συρρικνωθούν 10% από έτος σε έτος, λόγω της μείωσης των μέσων τιμών κρεβατιών σε βάση κρατήσεων.

Κατά το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχίσουμε να βλέπουμε ισχυρή ζήτηση πελατών για προορισμούς χαμηλότερου κόστους στην Ασία και σε άλλες περιοχές».

Σχετικά με το μέλλον, η εταιρεία δήλωσε ότι «παραμένει σίγουρη για τη διαφοροποιημένη στρατηγική ανάπτυξης».

Η Hostelworld επαναβεβαίωσε την καθοδήγηση για τα κέρδη ολόκληρου του έτους, απουσία οποιασδήποτε «επιδείνωσης του μακροοικονομικού κλίματος ή εμφάνισης σημαντικών διαταραχών που σχετίζονται με τα αεροπορικά ταξίδια».

Ο Gary Morrison, Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε πως «συνεχίσαμε να παρέχουμε στους πελάτες μας βελτιωμένες δυνατότητες προϊόντων.
Προσθέσαμε περισσότερο απόθεμα ξενώνων και συνεχίσαμε να αναβαθμίζουμε την πλατφόρμα μας προς μια εγγενή αρχιτεκτονική πλήρως cloud.

Σε ό,τι αφορά την επίτευξη των βασικών στρατηγικών στόχων μας για την αειφορία, ξεκινήσαμε την πλατφόρμα μας «Staircase to Sustainability» για να παρέχουμε συνεχείς βελτιώσεις βιωσιμότητας στους ξενώνες».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!