Booking.com | Πώς ένα ξενοδοχείο θα γίνει πιο ελκυστικό για τους νεαρούς επισκέπτες της Γενιάς Ζ

11

Οι ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ, ηλικίας 18-27 ετών, αντιπροσωπεύουν πλέον μεγάλο ποσοστό της ταξιδιωτικής ζήτησης. Καθώς η δυνατότητά τους να ξοδεύουν συνεχίζει να αυξάνεται, η κάλυψη των απαιτήσεων και των προτιμήσεων αυτής της ομάδας πελατών θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα για τους ξενοδόχους.

Mε αυτό το σκεπτικό η Booking.com διαμόρφωσε έναν οδηγό με το τι πρέπει να έχει ή να κάνει ένα ξενοδοχείο για να προσελκύσει τη Γενιά Ζ. Οι συστάσεις αυτές προέκυψαν από την έρευνα Ταξιδιωτικές τάσεις 2024, που πραγματοποιήθηκε σε 6.457 ερωτηθέντες που ανήκουν στη Γενιά Z από 32 αγορές και περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με το τι περιμένουν οι επισκέπτες της Γενιάς Ζ από ένα ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιώτες ηλικίας 18-27 ετών είναι πιο πιθανό να μείνουν σε ξενοδοχείο παρά σε οποιοδήποτε άλλον τύπο καταλύματος, επομένως είναι χρήσιμο να μάθετε τι ακριβώς αναζητούν αυτοί οι επισκέπτες.

Αναλυτικά οι οδηγίες της Booking.com προς τους ξενοδόχους….

Ο κλιματισμός και το check-in όλο το 24ωρο είναι απαραίτητα

Όσον αφορά τις παροχές, η δροσιά αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους επισκέπτες της Γενιάς Ζ. Το 68% των ταξιδιωτών ηλικίας 18-27 ετών έχουν αξιολογήσει τον κλιματισμό ως το πρώτο πράγμα που βεβαιώνονται ότι υπάρχει σε ένα ξενοδοχείο κατά την κράτηση, τόσο στο κατάλυμα συνολικά όσο και στο δικό τους δωμάτιο. Εάν τα δωμάτιά σας διαθέτουν κλιματισμό, αναφέρετέ το σαφώς στο διαφημιστικό υλικό σας καθώς και στην καταχώριση του καταλύματος.

Η δεύτερη μεγαλύτερη προτεραιότητα για τους επισκέπτες της Γενιάς Ζ όταν φτάσουν σε ένα ξενοδοχείο είναι η πλήρης ευελιξία αναφορικά με την άφιξη. Στη σημερινή κοινωνία που λειτουργεί όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα, δεν πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι το 61% των ερωτηθέντων αυτής της ηλικιακής ομάδας αναμένουν να υπάρχει 24ωρη υπηρεσία check-in. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχετε ένα μέλος του προσωπικού στη ρεσεψιόν όλη την ημέρα και όλη τη νύχτα. Θα μπορούσατε να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία check-in χρησιμοποιώντας θυρίδα και κωδικό πρόσβασης για τα κλειδιά στα δωμάτια ή μια έξυπνη κλειδαριά που λειτουργεί με εφαρμογή smartphone, ειδικά για τους επισκέπτες που φτάνουν αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί.

Οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για πρωινό και παροχές σπα/σάουνας

Καλό είναι, επίσης, να γνωρίζετε ότι υπάρχουν αρκετές παροχές και υπηρεσίες για τις οποίες αυτοί οι επισκέπτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο. Μεταξύ των δημοφιλέστερων υπηρεσιών για τις οποίες η Γενιάς Ζ (46%) είναι πρόθυμη να πληρώσει επιπλέον είναι το πρωινό, στην πρώτη θέση, με δεύτερη, με μικρή διαφορά, την πρόσβαση σε σπα και σάουνα (31%). Για τους νεαρούς ταξιδιώτες, το να έχουν τη δυνατότητα να κακομαθαίνουν λίγο τον εαυτό τους είναι πολύ σημαντικό. Συνεπώς, η προσθήκη σάουνας, υδρομασάζ ή άλλων εγκαταστάσεων περιποίησης στο κατάλυμα θα μπορούσε να αποτελέσει έναν εξαιρετικό τρόπο προσέλκυσης περισσότερων επισκεπτών της Γενιάς Ζ. Εάν δεν έχετε παροχές σπα στον χώρο σας, μπορείτε να συνεργαστείτε με ντόπιους μασέρ και αισθητικούς, που θα επισκέπτονται το ξενοδοχείο σας για να περιποιούνται τους επισκέπτες.

Οι επισκέπτες της Γενιάς Ζ αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

Είναι απολύτως σαφές ότι οι επισκέπτες που ανήκουν στη Γενιά Ζ αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους κυρίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (58%). Οι επόμενες πιο δημοφιλείς πηγές για συστάσεις είναι οι φίλοι/συγγενείς και οι ιστότοποι ταξιδιωτικών κρατήσεων, όπως η Booking.com. Έχετε λοιπόν την ευκαιρία να προσελκύσετε περισσότερους ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ διαφημίζοντας αποτελεσματικά το κατάλυμά σας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok και βελτιστοποιώντας το προφίλ του καταλύματός σας στην Booking.com και σε άλλες ιστοσελίδες.

Οι παροχές ψυχαγωγίας και οι εγκαταστάσεις για όλη την οικογένεια προσελκύουν επισκέπτες 

Όταν πρόκειται να διαλέξουν τους συντρόφους τους για διακοπές, οι ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ προτιμούν την οικογένεια. Σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν να πηγαίνουν διακοπές με μέλη της οικογένειας (58%), γονείς (47%) και συντρόφους (41%), ενώ οι φίλοι και τα αδέλφια είναι οι επόμενοι στις προτιμήσεις τους. Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση διαφημίζοντας σαφώς τις παροχές, τις περιηγήσεις και τις δραστηριότητες που θα μπορούσαν να προσελκύσουν οικογένειες. Για παράδειγμα, συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν ενοικίαση ποδηλάτων, αθλητικές εγκαταστάσεις ή εμπειρίες φαγητού, οτιδήποτε δίνει στους επισκέπτες της Γενιάς Ζ και στην παρέα τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ιδιαίτερες αναμνήσεις.

Ικανοποιήστε την όρεξή τους για συναρπαστικές περιπέτειες και ψώνια

Παρότι τα τρία κορυφαία είδη διακοπών που προτιμούν είναι η παραλία, η πόλη και οι εκδρομές στη φύση, οι ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ είναι επίσης η ομάδα που αγαπά τη διασκέδαση με υψηλή αδρεναλίνη μαζί με τους Millennial, με το 24% να επιθυμεί να επισκεφτεί ένα θεματικό πάρκο και το 23% να προγραμματίζει ένα ταξίδι με δραστηριότητες όπως η πεζοπορία, το σκι ή το ψάρεμα.

Όσον αφορά τις προγραμματισμένες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι επισκέπτες της Γενιάς Ζ λατρεύουν τα ψώνια, με το 43% να τα αναφέρει ως πρώτη προτεραιότητα και να τα κατατάσσει σε υψηλότερη θέση από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα. Παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τα εμπορικά κέντρα και τις επιχειρήσεις μπουτίκ της περιοχής, θα μπορούσατε να προσελκύσετε τους επισκέπτες αυτούς που ενδιαφέρονται για shopping και να βελτιώσετε την εμπειρία τους.

Μπορεί να μην είστε σε θέση να προσφέρετε όλες τις παροχές και τις υπηρεσίες που αναζητούν οι ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ, αλλά το να διαφημίζετε εκείνες που έχετε αναδεικνύοντάς τες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε τους επισκέπτες αυτής της ηλικιακής ομάδας και να τους παρέχετε μια αξέχαστη εμπειρία που θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!