Ιταλία: Εστιατόριο στο Αρέτσο χρέωσε 58 ευρώ σε εορτάζουσα πελάτισσα για να κόψει τούρτα που είχε αγοράσει… αλλού

103

Η ανάρτηση της γυναίκας, που περιλάμβανε και την απόδειξη, προκάλεσε έντονη συζήτηση στα social media – Tι λέει ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου

Τον γύρο των ιταλικών ΜΜΕ κάνει εδώ και μερικά 24ωρα η αμφιλεγόμενη απόφαση ενός εστιατορίου στην πόλη Αρέτσο, στην Τοσκάνη, να χρεώσει 58 ευρώ σε εορτάζουσα πελάτισσα, για να κόψει μια τούρτα γενεθλίων που είχε αγοράσει… αλλού.

Σύμφωνα με τη La Stampa, το παράξενο – και εξοργιστικό για κάποιους – περιστατικό έγινε γνωστό μέσα από την καταγγελία που έκανε πρόσφατα ένας επιχειρηματίας σε ιστότοπο αφιερωμένο στο Αρέτσο.

Η καταγγελία βασιζόταν στην ανάρτηση που είχε κάνει η εν λόγω πελάτισσα στο Facebook, η οποία μάλιστα περιλάμβανε, για του λόγου το αληθές, και την απόδειξη που έλαβε από το προσωπικό μετά την πληρωμή του λογαριασμού.

logariasmos

H γυναίκα επισκέφθηκε την περασμένη Πέμπτη το εστιατόριο, το οποίο βρίσκεται στα περίχωρα του Αρέτσο, μαζί με τους 12 καλεσμένους της για να γιορτάσει τα γενέθλιά της. Μαζί της είχε φέρει και μια τούρτα που είχε αγοράσει από ζαχαροπλαστείο και της είχε κοστίσει 45 ευρώ.

Προφανώς ανυποψίαστη, η γυναίκα έδωσε την τούρτα στο προσωπικό και τους ζήτησε να την κόψουν και να τη σερβίρουν στο τέλος του γεύματος, πράγμα που έγινε. Αυτό που σίγουρα δεν περίμενε ήταν ότι θα αντίκριζε στον λογαριασμό μια χρέωση ύψους 58,5 ευρώ (4,5 ευρώ το άτομο) για την κοπή και το σερβίρισμα της τούρτας.

Παρότι η τούρτα της κόστισε τελικά… ο κούκος αηδόνι, αφού έδωσε συνολικά 103 ευρώ, η πελάτισσα πλήρωσε κανονικά τον λογαριασμό αλλά θέλησε να μοιραστεί την εμπειρία της στα social media, με την ανάρτησή της να συγκεντρώνει πλήθος σχολίων.

Όσο για το εστιατόριο, αυτό επιβεβαίωσε ότι τα πράγματα εκτυλίχθηκαν ακριβώς έτσι όπως τα περιέγραψε η γυναίκα και ότι υπάρχει στάνταρ χρέωση για το σερβίρισμα τουρτών και άλλων εδεσμάτων που φέρνουν μαζί τους οι πελάτες.

Πάντως ο ιδιοκτήτης, που υποστήριξε ότι ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό, παραδέχτηκε ότι πρέπει να δίνεται προτεραιότητα στο να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης και ότι οι υπάλληλοί του θα μπορούσαν να είχαν δείξει περισσότερη… ελαστικότητα στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!