Λιγότερο γνωστές τοποθεσίες και εμπειρίες αναζητούν όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες, με το ποσοστό αυτό να φτάνει στο 58% των ερωτηθέντων στην τελευταία έρευνα της Booking.com.

Μάλιστα 1 στους 2 (για την ακρίβεια το 48% των ταξιδιωτών) ανέφερε ότι θα εμπιστευόταν την τεχνητή νοημοσύνη για να σχεδιάσει το ταξίδι του, ώστε να εντοπισθούν εμπειρίες που είναι πιο ευθυγραμμισμένες με αυτήν την πρόθεση αναζήτησης του άγνωστου

Η Booking.com, βλέποντας αυτή την τάση, εφαρμόζει ήδη το AI Trip Planner στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, με πιο δημιουργικά μηνύματα συνομιλίας που αποτυπώσουν την πραγματική πρόθεση της αναζήτησής τους.

Όπως αναφέρει, μια αναζήτηση με τα κλασικά ερωτήματα του ταξιδιώτη π.χ. για προορισμούς με παραλία θα “βγάλει” καταλύματα στην Ιταλία, την Πορτογαλία ή την Ελλάδα, αλλά αυτό πιθανότατα δεν ανταποκρίνεται στις επιθυμίες του για κάτι πιο περιπετειώδες ή εκπληκτικό.

Ωστόσο, δημιουργικές προτροπές συνομιλίας, όπως: Δείξτε μου παραθαλάσσια σπίτια σε πόλεις της Ιταλίας που συχνάζουν λιγότεροι τουρίστες και είναι πιο δημοφιλή στους ντόπιους ή Δημιουργήστε ένα ταξιδιωτικό πακέτο για την Ιαπωνία δύο εβδομάδων με φυσιολατρικά αξιοθέατα φιλικά προς τα παιδιά,  θα ξεκλειδώσουν πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα – εμφανίζοντας μοναδικές προτάσεις και εκπληρώνοντας ανάγκες που συνήθως δεν εξυπηρετούνται από παραδοσιακά φίλτρα αναζήτησης.

Η έρευνα

Η έρευνα Travel Predictions 2024 ανατέθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε σε δείγμα ενηλίκων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή τους επόμενους 12-24 μήνες.

Συνολικά, ρωτήθηκαν 27.730 ερωτηθέντες σε 33 χώρες και μεμονωμένου προορισμούς από τις χώρες Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδά, Κίνα, Colombiaroati, Κίνα, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ινδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία,  Πορτογαλία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, 504 Ταϊβάν, Ταϊλάνδη, ΗΑΕ,  Ηνωμένο Βασίλειο και Βιετνάμ).

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!