Τις εξελισσόμενες τάσεις των ταξιδιωτών που επιλέγουν διαμονή σε βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, αποκαλύπτει μελέτη της Beyond.
Τα στοιχεία, υπογραμμίζουν την αυξανόμενη ανάγκη για δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τους διαχειριστές ακινήτων, τους οικοδεσπότες και άλλους επαγγελματίες της φιλοξενίας.
Οι εξατομικευμένες ανέσεις, η τεχνολογία, οι οικολογικές επιλογές και οι ξεχωριστοί χώροι ύπνου είναι ότι αναζητούν περισσότερο στην διαμονή σε ενοικιαζόμενα καταλύματα οι σύγχρονοι ταξιδιώτες.
Αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογία
- Υιοθέτηση AI: Ενώ το 56,1% διστάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για τον προγραμματισμό ταξιδιού, το 43,9% είναι ανοιχτό σε αυτό, υποδηλώνοντας μια σταδιακή αποδοχή της στα ταξίδια.
- Αναδυόμενες οικολογικές τάσεις: Οι νεότερες γενιές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για οικεία ταξίδια (εμπειρίες μικρότερης ομάδας) και φιλικά προς το περιβάλλον καταλύματα.
- Το 48,1% των ατόμων ηλικίας 18 – 24 ετών προτιμά τα οικεία ταξίδια.
- Η διαφάνεια είναι το κλειδί: Το 50,3% θα έχανε την εμπιστοσύνη στις ενοικιάσεις διακοπών εάν «έπεφτε θύμα» από ένα ακίνητο, τονίζοντας τη σημασία της σαφήνειας στις καταχωρίσεις και της διασφάλισης ποιότητας.
- Οι ανησυχίες για το απόρρητο παραμένουν: Το 24,9% έχει αναζητήσει κρυφές κάμερες σε βραχυπρόθεσμες μισθλωσεις, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για διαφάνεια και οικοδόμηση εμπιστοσύνης στον κλάδο.
Προσωπικές προτιμήσεις και ανέσεις
- Ξεχωριστοί χώροι ύπνου: Το 63,8% επιθυμεί ξεχωριστά υπνοδωμάτια όταν ταξιδεύει με τους συντρόφους του, υποδεικνύοντας μια αλλαγή στις παραδοσιακές συνήθειες των διακοπών.
- Οι ανέσεις κυριαρχούν: Το 53,2% θέλει κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα για να αντιμετωπίσει τη ζέστη του καλοκαιριού, επισημαίνοντας τη σημασία σε εξατομικευμένες ανέσεις.
«Με τους ταξιδιώτες να ακολουθούν μια ολοένα και πιο πρακτική προσέγγιση στις κρατήσεις, η κατανόηση της συμπεριφοράς τους είναι πιο σημαντική από ποτέ, δήλωσε η Julie Brinkman, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Beyond.
Αυτές οι πληροφορίες παρέχουν έναν οδικό χάρτη για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας για να βελτιώσουν τις προσφορές τους και τις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα, μπορούν να δημιουργήσουν πιο εξατομικευμένες και ελκυστικές εμπειρίες με απήχηση στους τουρίστες».