Φορώντας αρχικά πουλόβερ, τα έβγαλαν λόγω της έλλειψης κλιματισμού στο αεροπλάνο, μένοντας με τα crop tops που φορούσαν από μέσα. Σύμφωνα με τη New York Post, ένας άνδρας αεροσυνοδός τις πλησίασε, δίνοντάς τους εντολή να «βάλουν κάτι». Όταν ρωτήθηκε για την πολιτική του ενδυματολογικού κώδικα, ο αεροσυνοδός απομακρύνθηκε, σύμφωνα με τις καταγγέλλουσες που λένε ότι δεν τους δόθηκε ποτέ η πολιτική ούτε κάποια σαφής εξήγηση.
Η Araujo ισχυρίζεται ότι η επόπτης υποσχέθηκε να τους κάνει εκ νέου κράτηση, αλλά αργότερα αρνήθηκε, αναφέροντας ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμες πτήσεις. Ετσι κατέφυγε στα social media, δημοσιεύοντας μια σειρά από βίντεο με τα όσα εκτυλίχθηκαν μέσα στο αεροπλάνο.
Η Araujo υποστηρίζει ότι χρειάστηκε να ξοδέψει 1.000 δολάρια για να κλείσει ξανά άλλη πτήση με διαφορετική αεροπορική εταιρεία. Οι δύο φίλες ισχυρίζονται ακόμη ότι προσφέρθηκαν να φορέσουν ξανά τα πουλόβερ τους πολλές φορές, αλλά η αεροσυνοδός τους είπε ότι ήταν πολύ αργά.
Το περιστατικό έχει πυροδοτήσει συζητήσεις σχετικά με τους κώδικες ενδυμασίας των αεροπορικών εταιρειών και τις πιθανές προκαταλήψεις ορισμένων εξ αυτών. Η πολιτική της Spirit Airlines ορίζει ότι οι επιβάτες πρέπει να ντύνονται «κατάλληλα», αλλά δεν καθορίζει κατευθυντήριες γραμμές για το ποιες μπλούζες επιτρέπονται και ποιες όχι.
Σε μια δήλωση που εστάλη στον Independent, εκπρόσωπος της Spirit Airlines είπε: «Το συμβόλαιο μεταφοράς μας, ένα έγγραφο στο οποίο συμφωνούν όλοι οι πελάτες κατά την κράτηση, περιλαμβάνει ορισμένα πρότυπα ένδυσης για όλους που ταξιδεύουν μαζί μας. Ερευνούμε το θέμα και είμαστε σε επαφή με τους επιβάτες σχετικά με την εμπειρία τους».
Το «Συμβόλαιο Μεταφοράς», όπως δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της Spirit Airlines, δηλώνει ότι οποιοσδήποτε επιβάτης μπορεί να χρειαστεί να εγκαταλείψει το αεροσκάφος εάν ο εν λόγω ταξιδιώτης είναι «ακατάλληλα ντυμένος ή τα ρούχα του είναι πρόστυχα, άσεμνα ή προσβλητικά».