ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «Επιχειρούμε Μαζί»

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ

  • Πλατφόρμες ανοικτής πρόσβασης για τις δράσεις, τα έσοδα, τα έξοδα και τις αποφάσεις του Επιμελητηρίου.
  • Δημοσιοποίηση πρακτικών και αποφάσεων.
  • Δημοσιοποίηση οικονομικών καταστάσεων.
  • Απολογισμός του έργου της Διοίκησης με χρήση συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης ανά τομέα.
  • Δημιουργία ανοικτών διαβουλεύσεων και αξιολογήσεων, συμβουλευτικά συμβούλια με συμμετοχή μελών.
  • Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση των δράσεων μέσω ανατροφοδότησης από τα μέλη.
  • Θέσπιση και προώθηση Κώδικα Δεοντολογίας.
  • Συνεχής ενημέρωση για παροχές και υπηρεσίες.

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ

  • Γραφείο Επιχειρηματικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων.
  • Νομική και φορολογική υποστήριξη.
  • Δημιουργία Κέντρου Διαμεσολάβησης.
  • Χρηματοοικονομική υποστήριξη και ενημέρωση για διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα.
  • Πρόσβαση σε ευρωπαϊκά προγράμματα για ενίσχυση των επιχειρήσεων.
  • Ημερίδες και σεμινάρια ορθών πρακτικών επιχειρηματικότητας, mentoring και coaching.
  • Υποστήριξη στη ψηφιακή μετάβαση.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 

  • Ψηφιακή στρατηγική για την προώθηση του προορισμού μέσω social media. 
  • Προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.
  • Προώθηση εναλλακτικών περιόδων τουρισμού (επέκταση τουριστικής περιόδου).
  • Αναβάθμιση του Website του Επιμελητηρίου.
  • Δημιουργία content (φωτογραφίες & video) για ελεύθερη χρήση από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
  • Συμβολή του Επιμελητηρίου στη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Marketing Προορισμού (DMO) και συμμετοχή στη λειτουργία του.  
  • Συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
  • Προγράμματα επιμόρφωσης των επαγγελματιών τουρισμού με έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
  • Στρατηγική προστασίας & ανάδειξης του περιβάλλοντος
  • Ανάδειξη των μοναδικών πλεονεκτημάτων της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης σε σχέση με άλλους τουριστικούς προορισμούς.

ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Προώθηση συνεργειών μεταξύ τουριστικών καταλυμάτων, εστιατορίων, εμπορικών καταστημάτων και άλλων τοπικών επιχειρήσεων για την παροχή ολοκληρωμένων πακέτων τουριστικών υπηρεσιών.
  • Προσέλκυση Low Cost εταιριών για επέκταση της τουριστικής περιόδου.
  • Επικοινωνία με τους Δήμους Κεφαλονιάς- Ιθάκης και την Περιφέρεια για τη συνολική προβολή των brand name «Κεφαλονιά» και «Ιθάκη».
  • Συνεργασία με κρατικούς φορείς και διεθνείς οργανισμούς.
  • Δημιουργία ψηφιακής κοινότητας με online πλατφόρμες συνεργασίας
  • Συνεργασία με άλλα Επιμελητήρια της Ελλάδας και της Ευρώπης για μεταφορά τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.
  • Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλους φορείς για τη δημιουργία πάρκου νεοφυών επιχειρήσεων.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!