Νέες λειτουργίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη διαθέτει η Booking.com, μία από τις κορυφαίες, ψηφιακές, ταξιδιωτικές πλατφόρμες στον κόσμο, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες λύσεις για τους ταξιδιώτες.

Με τα Smart Filter, Property Q&A και Review Summaries, η Booking.com συνεχίζει να αξιοποιεί τη Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) για να απλοποιήσει βασικά βήματα στη διαδικασία προγραμματισμού ενός ταξιδιού, διευκολύνοντας τους ενδιαφερόμενους να εντοπίσουν το τέλειο μέρος για να μείνουν, να αναλύσουν τις κριτικές των επισκεπτών και να είναι σίγουροι για την κράτησή τους.

Νέες λειτουργίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη διαθέτει η Booking.com, μία από τις κορυφαίες, ψηφιακές, ταξιδιωτικές πλατφόρμες στον κόσμο, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες λύσεις για τους ταξιδιώτες.

Με τα Smart Filter, Property Q&A και Review Summaries, η Booking.com συνεχίζει να αξιοποιεί τη Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) για να απλοποιήσει βασικά βήματα στη διαδικασία προγραμματισμού ενός ταξιδιού, διευκολύνοντας τους ενδιαφερόμενους να εντοπίσουν το τέλειο μέρος για να μείνουν, να αναλύσουν τις κριτικές των επισκεπτών και να είναι σίγουροι για την κράτησή τους.

Απλή αναζήτηση

Οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο Smart Filter για να περιγράψουν το ιδανικό κατάλυμα με τα δικά τους λόγια. Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι που ταξιδεύει στο Άμστερνταμ για τον μήνα του μέλιτος μπορεί να πληκτρολογήσει: “Ξενοδοχεία στο Άμστερνταμ με εξαιρετικό γυμναστήριο, μπαρ στον τελευταίο όροφο και θέα στο κανάλι από το δωμάτιο”.

Στη συνέχεια, το GenAI σαρώνει ολόκληρο το υλικό της Booking.com και εφαρμόζει αυτόματα τα πιο σχετικά φίλτρα, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια, ενώ παρέχει μια προσαρμοσμένη λίστα με καταλύματα, που ταιριάζουν στις προτιμήσεις τους. Αυτή η λειτουργία καταργεί την ανάγκη για χειροκίνητο φιλτράρισμα, διευκολύνοντας τους ταξιδιώτες να βρουν την τέλεια διαμονή.

Απαντήσεις στα χέρια σας

Με το Property Q&A, οι ταξιδιώτες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με ένα κατάλυμα, όπως “Υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα στον χώρο του ξενοδοχείου;” ή “Η πολιτική του ξενοδοχείου για τα κατοικίδια επιτρέπει τη διαμονή σε μεγαλόσωμους σκύλους;”. Η GenAI ανακτά άμεσα σχετικές πληροφορίες από την καταχώριση του καταλύματος, τις κριτικές των ταξιδιωτών και τις φωτογραφίες. Συγκεντρώνοντας επιμελημένες, συνοπτικές απαντήσεις σε ένα μέρος, αυτή η λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αξιολογήσουν γρήγορα αν ένα κατάλυμα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Κριτικές GenAI

Για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να λάβουν ακόμη πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις, η Booking.com δοκιμάζει τις συνοπτικές κριτικές, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν βασικές πληροφορίες σχετικά με ένα κατάλυμα χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσουν πολυάριθμες κριτικές. Μετά από περαιτέρω βελτίωση, το εργαλείο θα διαχωρίσει περαιτέρω τις κριτικές σε εξατομικευμένες περιλήψεις για να τονίσει αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς, είτε αυτό είναι η διαθεσιμότητα θέσεων στάθμευσης είτε η προσβασιμότητα σε αναπηρικό αμαξίδιο.

Τα χαρακτηριστικά Smart Filter και Property Q&A είναι επί του παρόντος ενεργά και διαθέσιμα στους πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Σιγκαπούρη μέσω της εφαρμογής για κινητά, ενώ οι περιλήψεις κριτικών θα επεκταθούν κατόπιν περαιτέρω δοκιμαστικής λειτουργίας.

“Το ταξίδι μας με την τεχνητή νοημοσύνη για πάνω από μια δεκαετία είχε πάντα ως στόχο την αξιοποίηση της τεχνολογίας για να κάνουμε τα ταξίδια πιο φιλικά και εξατομικευμένα, βοηθώντας μας να εκπληρώσουμε την αποστολή μας να διευκολύνουμε οποιονδήποτε να γνωρίσει τον κόσμο”, δήλωσε ο Joe Futty, VP of Product Marketplace στην Booking.com.

“Με το GenAI, δεν βελτιώνουμε απλώς τη διαδικασία προγραμματισμού ενός ταξιδιού -διευκολύνουμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες που προσαρμόζονται και ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ταξιδιωτών πιο γρήγορα από ποτέ”, πρόσθεσε.

Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος με τα μελλοντικά σχέδια της Booking, όπου η GenAI θα διαδραματίσει προληπτικό ρόλο στη διαχείριση των ταξιδιών, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να αντιμετωπίσουν διαταραχές όπως οι ακυρώσεις πτήσεων, με λύσεις σε πραγματικό χρόνο, καθιστώντας ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία πιο ομαλή και απρόσκοπτη.

Το AI Trip Planner της Booking.com έχει διευρυμένη εμβέλεια

Από την κυκλοφορία του AI Trip Planner στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιούνιο του 2023, το εργαλείο είναι πλέον διαθέσιμο στους πελάτες, μέσω της εφαρμογής για κινητά, στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και πρόσφατα στη Σιγκαπούρη. Τους επόμενους μήνες, θα επεκταθεί στην Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Πολωνία και την Ολλανδία στις γλώσσες των χωρών αυτών. Σύντομα θα ακολουθήσει και μια έκδοση του εργαλείου για υπολογιστές.

Η συνεχής επέκταση του AI Trip Planner αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση για εργαλεία AI στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, καθώς το 41% όλων των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα τους ενδιέφερε να χρησιμοποιήσουν ένα εξατομικευμένο, επιμελημένο δρομολόγιο με βάση την AI, σύμφωνα με την έρευνα “Travel Predictions 2025”.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να υποβάλλουν στο AI Trip Planner, τόσο γενικές, όσο και συγκεκριμένες ερωτήσεις που σχετίζονται με το ταξίδι τους για να υποστηρίξουν οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού του ταξιδιού. Αυτό περιλαμβάνει την αναζήτηση πιθανών επιλογών προορισμού ή διαμονής, τη δημιουργία δρομολογίων για μια συγκεκριμένη πόλη, χώρα ή περιοχή ή ακόμη και τον εντοπισμό των καλύτερων αξιοθέατων.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!