Τις αναδυόμενες τάσεις φιλοξενίας, από την υπερτμηματοποίηση έως την εξέλιξη των ιδεών άτυπης διαμονής, που θα επηρεάσουν την Ασία-Ειρηνικό (APAC) από το 2025 και μετά, επισημαίνει η WATG.

Καθώς οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερα από τους προορισμούς τους, αυτές οι τάσεις δίνουν έμφαση στη βελτιωμένη εξατομίκευση και προσαρμογή για να αναβαθμίσουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών.

Οι αναδυόμενες τάσεις δεν αφορούν μόνο τον πλήρη μετασχηματισμό, αλλά και τη βελτίωση των στρατηγικών ανάπτυξης των προσφορών υπηρεσιών.

Υπερτμηματοποίηση – Ζώνη για την επιτυχία

Στο σημερινό τοπίο της φιλοξενίας, η υπερτμηματοποίηση έχει γίνει βασική στρατηγική για τη χωροθέτηση χώρων που μπορούν ταυτόχρονα να ανταποκριθούν στις διαφορετικές προτιμήσεις των επισκεπτών, να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη.

Σχεδιάζοντας ζώνες που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένα δημογραφικά, ψυχογραφικά στοιχεία, προτιμήσεις, ακόμη και συναισθηματικές καταστάσεις, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά εξατομικευμένα περιβάλλοντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

MICE – Επόμενη γενιά χώρων εκδηλώσεων

Οι χώροι MICE απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τους συμβατικούς χώρους μαύρων κουτιών για να υιοθετήσουν μια πιο ανεπίσημη προσέγγιση.

Τα διαλείμματα μεταφέρονται σε χώρους για συνομιλία, με έμφαση στους εξωτερικούς και ειδικά διαμορφωμένους.

Η κατάρρευση του παραδοσιακού επιχειρηματικού κέντρου είχε ως αποτέλεσμα την αναγέννηση του με τη μορφή παιχνιδιάρικων χώρων συνεργασίας με επίκεντρο το θέρετρο που υποστηρίζουν το «working from resort» (WFR), προσφέροντας ένα φιλόδοξο περιβάλλον που δεν συμβιβάζεται με την ικανότητα αποτελεσματικής εργασίας.

Υπάρχει μια αυξανόμενη εστίαση στη δημιουργία αποκλειστικών, εξαιρετικά Instagrammable «χώρων εμπειρίας» πολλαπλών χρήσεων που μπορούν να φιλοξενήσουν ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων.

Τοποθετημένοι στο τοπίο ή σε περίοπτες τοποθεσίες σε όλο το θέρετρο, αυτοί οι χώροι συχνά διαθέτουν επώνυμα γλυπτά σχέδια που προσελκύουν οπτικά τους επισκέπτες. και αναδυόμενες γευστικές εμπειρίες προορισμού.

Προαιρετική αποκλειστικότητα – Επιλέξτε το επίπεδο VIP σας

Υπάρχει μια μετατόπιση στις φιλοδοξίες ενός υποσυνόλου VIP και HNWI από την επιθυμία για αληθινή ιδιωτικότητα και αποκλειστικότητα, όπως ιδιωτικές περιοχές και εμπειρίες μυστικών αφίξεων, σε μια πιο κοινωνική και ορατή προσέγγιση όπου μπορούν να επιλέξουν να τους δουν και να τους αναγνωρίσουν.

Ταυτόχρονα, γινόμαστε επίσης μάρτυρες ενός ανοδικά κινούμενου και φιλόδοξου τμήματος επισκεπτών που αναζητά υψηλές και πιο μοναδικές εμπειρίες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτό.
Και τα δύο μπορούν να καλυφθούν με τη διαίρεση των χώρων σε μια σειρά υποχώρων με δυνατότητα ενοικίασης/κράτησης, προσφέροντας επίπεδα αποκλειστικότητας και πρόσβασης.

Αυτή η στρατηγική διασφαλίζει τη διατήρηση της αποκλειστικότητας, ενώ προσφέρει υψηλές εμπειρίες σε όσους ξοδεύουν περισσότερα, οδηγώντας επιπλέον έσοδα μέσω των τμημάτων F&B.

Πέρα από τις χρεώσεις κράτησης, τις ελάχιστες δαπάνες, την αύξηση των πωλήσεων και τη δημιουργία εσόδων, αυτοί οι χώροι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιβράβευση και την αναγνώριση μελών αφοσίωσης, επαναλαμβανόμενων επισκεπτών στον χώρο του θερέτρου.

Είτε πρόκειται για νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, F&B, κατάστρωμα πισίνας, ζώνη ευεξίας ή παραλία, αυτή η στρατηγική μπορεί να εφαρμοστεί για να αναβαθμίσει τις εμπειρίες των επισκεπτών σε έναν ενιαίο χώρο, οδηγώντας στην εξατομίκευση και στη δημιουργία πρόσθετων εσόδων.

Διαπλοκή σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους – Μια μεγάλη γιορτή της φύσης

Ο τομέας της φιλοξενίας αγκαλιάζει για άλλη μια φορά τη μεγάλη ύπαιθρο, με πολύ μεγαλύτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες μπορούν να ασχοληθούν με τη φύση μέσω των υπαίθριων χώρων, τόσο σε δημόσιους χώρους όσο και σε ιδιωτικά δωμάτια.

Εκτός από τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και την απόλαυση του περιβάλλοντος, αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να ξεφύγουν από εσωτερικούς κλιματιζόμενους χώρους για εξοικονόμηση κόστους.

Σε ένα περιβάλλον μεγάλης βίλας, τα ξεχωριστά υπνοδωμάτια συνδέονται συχνά μέσω υπαίθριων χώρων καθιστικού και τραπεζαρίας, προσφέροντας μια ισορροπία μεταξύ ιδιωτικών χώρων και κοινωνικών χώρων.

Τα μεγαλύτερα μπαλκόνια και οι βεράντες, τα υπαίθρια μπάνια και οι βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους στον τελευταίο όροφο δίνουν έμφαση.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι τα ισόγεια δωμάτια κολύμβησης, όπου οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση στην πισίνα του θερέτρου από την άνεση των δωματίων τους, έχουν αποδείξει ότι έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις τιμές των δωματίων κατά 30 τοις εκατό ή περισσότερο.

Για τους χώρους ευεξίας, παρατηρείται ολοένα και περισσότερο μια πιο ελαφριά προσέγγιση αφής όπου η φύση θεωρείται το πλεονέκτημα και όχι το σπα, υποστηρίζοντας μια «εξυγίανση του μυαλού» και μια απόδραση από την καθημερινή ζωή μέσω καθηλωτικών φυσικών εμπειριών.
Για παράδειγμα, οι καμπίνες περιποίησης, οι ιδιωτικοί κήποι onsen, τα δωμάτια διαλογισμού οδηγούν τους επισκέπτες στη φύση για την εμπειρία ευεξίας τους.

Βιωματικό άτυπο κατάλυμα – Glamping και πέρα από αυτό

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες σκέφτονται όλο και περισσότερο να επιλέξουν ξεχωριστές ιδέες διαμονής, λαχταρώντας προσωπικές ή ιδιόρρυθμες πινελιές που μετατρέπουν τη διαμονή σε περιπέτεια.

Αυτή η τάση προς την καινοτομία έχει οδηγήσει στη δημοτικότητα των εναλλακτικών καταλυμάτων, διευρύνοντας τις επιλογές των ταξιδιωτών πέρα ​​από τα παραδοσιακά ξενοδοχεία.

Η αγορά βιωματικών καταλυμάτων προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR 14,7% από το 2023 έως το 2033, φτάνοντας τα 627,8 δις δολάρια έως το 2033. Το Glamping έχει αναδειχθεί ως σημαντική τάση σε αυτό το τμήμα.

Οι προκατασκευασμένες λοβοί παρέχουν ένα πρόσθετο πλεονέκτημα μειώνοντας το κόστος κατασκευής και αποτελούν μια επίκαιρη λύση εν μέσω αυξανόμενου κόστους κατασκευής.

Προσφέροντας μια επανασύνδεση με τη φύση για να μεγιστοποιήσετε τις αναμνήσεις των επισκεπτών, το μοντέλο του χαμηλού αντίκτυπου και υψηλής απόδοσης έχει προσελκύσει σημαντικούς χειριστές σε αυτόν τον χώρο, όπως το Our Habitas της Accor και το Banyan Tree’s Escape.

Καμπίνες, λοβοί, σκηνές, γιούρτ και δεντρόσπιτα, απευθύνονται κυρίως σε όσους θέλουν να συνδυάσουν καθηλωτικές εμπειρίες με άνεση και σύνδεση με τη φύση.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!