Το “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” είναι ένα από τα καράβια που έχει γοητεύσει όχι μόνο τους ναυτικούς αλλά και τους ερασιτέχνες που ασχολούνται με τη θάλασσα και τα καράβια.. Σήμερα βρήκαμε στο facebook μια ανάρτηση του Αντώνη Λαζαρή με καταγωγή από τα Τζαννάτα και είναι ευκαιρία να ξεκινήσουμε ένα αφιέρωμα στο θρυλικό ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ της Levante Ferries.

Το “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” σε λίγους μήνες θα συμπληρώσει τριάντα χρόνια στις γραμμές του Ιονίου.

Εδώ το βλέπουμε να φτάνει στο λιμάνι της Πάτρας το 1999 με τα θρυλικά σινιάλα της STRINTZIS LINES.

Είναι ένα πλοίο που κατάφερε κάτι μοναδικό, να επιβιώσει και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που δημιουργούνταν κάθε φορά.

Μαζί με το “ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ” αποτελούν τα πλοία που ταξίδεψαν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα στις γραμμές του Ιονίου δίχως διακοπή.

Το “ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ” συμπλήρωσε αισίως είκοσι έξι – είκοσι επτά χρόνια στη γραμμή και αποχώρησε στο τέλος του 1991 με αρχές του 1992.

Στο μεταίχμιο των εποχών και των αλλαγών το “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ” ήταν πάντα παρών.
Το πλοίο ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στην γραμμή από Πάτρα για Σάμη – Βαθύ Ιθάκης το 1995 για την STRINTZIS LINES.

Ήταν κυριολεκτικά μία πολύ καλή εποχή και για το πλοίο κια για την ακτοπλοΐα μας.
Από την μεγάλη κεφαλλονίτικη οικογενειακή εταιρεία το πλοίο πέρασε στην αστραφτερή επιχείρηση του Περικλή Παναγόπουλου το 2000.

Το 2000 το πλοίο πέρασε στην πλοιοκτησία του Ομίλου Attica.
Το τίμημα ήταν εξαιρετικό και η πρόκληση μεγάλη

Για δυο χρόνια θα βλέπαμε γραμμένη με μικρά γράμματα την ονομασία της παλιάς εταιρείας:
“STRINTZIS LINES” δίπλα στο λογότυπο BLUE FERRIES.
Κάπως έτσι έσβησε το σινιάλο με το “Σ” πάνω στην τσιμινιέρα.
Από τότε πέρασαν κοντά είκοσι πέντε χρόνια.

Το 2005 το πλοίο επέστρεψε στην πλοιοκτησία της οικογένειας Στρίντζη.
Τα νέα του σινιάλα ήταν αυτά της STRINTZIS FERRIES.
Για έξι χρόνια τα πράγματα έμοιαζαν να είναι όπως παλιά.
Το καλοκαίρι του 2011 το πλοίο αντικατέστησε το “Επτάνησος” στη γραμμή του Πόρου, το οποίο με τη σειρά του ταξίδεψε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.

Το καλοκαίρι του 2011 καπετάνιος στο πλοίο ήταν ο καπετάν-Παναγής Νεόφυτος, ο οποίος τον Δεκέμβριο του 2011 έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά και λίγους μήνες αργότερα μετακινήθηκε στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας.

Το 2013 επανήλθε στα δρομολόγιά του με τα σινιάλα της Kefalonian Lines και λίγο αλλαγμένο όνομα.
Το πλοίο μετονομάστηκε σε “ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”.
Ξεκίνησε δρομολόγια με τον καπετάν-Άγγελο Αντωνάτο, τον οποίο διαδέχθηκε ο καπετάν-Χρήστος Μωραΐτης.
Ύπαρχος του πλοίου ήταν ο καπετάν-Διονύσης Μπαράκος και Πρώτος Μηχανικός ο μαστρο-Παναγιώτης Αντωνέλλος.

LEV

Ο πρόεδρος της Levante Ferries Γιώργος Θεοδόσης στο πρώτο δοκομαστικό ταξίδι του αναγεννημένου ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

To 2018 το πλοίο πέρασε στην LEVANTE FERRIES και πήρε ξανά το όνομα “ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ”.
Με τα κίτρινα σινιάλα της ζακυνθινής εταιρείας το πλοίο ταξιδεύει μέχρι σήμερα.

Γιώργος Θεοδόσης – Στρατης Απέργης . Η αλλαγή της σημαίας στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. Δεκέμβρης 2018

Oι σημερινοί Καπετάνιοι του πλοίου είναι ο καπετάν-Δημήτρης Βουτσινάς από την Σάμη και ο καπετάν-Γιώργος Νικολάτος από την Ζάκυνθο.

Σε λίγους μήνες το καράβι συμπληρώνει τριάντα χρόνια στη γραμμή.
Μοιάζει απίστευτο, αλλά είναι αληθινό!!!


Μέσα σε τριάντα χρόνια άλλαξε πέντε φορές σινιάλα.
Δεν έπαψε, όμως, ποτέ να αποτελεί το αγαπημένο πλοίο της γραμμής.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΖΑΡΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Aντώνης Λαζαρής, Μαρία Λαζαρή, αρχειο Kefaloniapress

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!