Οι μεγάλες αλυσίδες επενδύουν σε ξενοδοχεία με… θέα τα αστέρια

11

Οι διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες οδηγούν τις ταξιδιωτικές τάσεις ή οι ταξιδιωτικές τάσεις οδηγούν τις επενδύσεις των αλυσίδων; Μάλλον η σχέση είναι αμφίδρομη.

Μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε μια έντονη ανάγκη των ταξιδιωτών να έρθουν και πάλι σε επαφή με τη φύση. Οι αποδράσεις σε περιοχές που απέχουν από μεγάλες αστικές περιοχές και βρίσκονται κοντά σε εθνικά πάρκα, δάση και βουνά άρχισαν να αποκτούν ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι μεταξύ των πιο δημοφιλών καταλυμάτων στην Airbnb τα τελευταία 3 χρόνια φιγουράρουν σταθερά οι καλύβες (cabins), τα δενδρόσπιτα και οι πολυτελείς σκηνές (glamping).

Μπορεί η τάση αυτή να είναι πολύ πιο έντονη στις ΗΠΑ (όλες οι ταξιδιωτικές τάσεις από εκεί δεν ξεκινούν άλλωστε;) όμως σταδιακά επεκτείνεται και στην Ευρώπη, προσαρμοζόμενη φυσικά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Γηραιάς ηπείρου.

Οι διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεκμετάλλευτη αυτή την ευκαιρία. Μέσω εξαγορών άρχισαν να προσθέτουν στα χαρτοφυλάκιά τους επιλογές διαμονής «κάτω από τα αστέρια». Το 2024 ξεκίνησε η Hilton, ακολούθησε η Hyatt και τώρα η Marriott International μπήκε δυναμικά στην προσφορά εναλλακτικών καταλυμάτων εξωτερικού χώρου.

Η Marriott International εξαγοράζει τις Postcard Cabins και Trailborn

Η Marriott International απέκτησε δύο μάρκες καταλυμάτων εξωτερικού χώρου, τις Postcard Cabins και Trailborn, με σκοπό να αποτελέσουν τον πυρήνα μιας μεγαλύτερης συλλογής εξωτερικών χώρων που ο ξενοδοχειακός κολοσσός έχει υποσχεθεί ότι θα λανσάρει το 2025.

Η Postcard διαθέτει 29 καταλύματα στις ΗΠΑ, με συνολικά περίπου 1.200 καμπίνες σε 29 προορισμούς, οι οποίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να αποσυνδεθούν και να απολαύσουν τη φύση, σε τοποθεσίες που απέχουν δύο ώρες από μεγάλες αστικές περιοχές. Οι καμπίνες μέτριου μεγέθους διαθέτουν δική τους κουζίνα και ιδιωτικό μπάνιο, και υπάρχει άφθονος χώρος γύρω από κάθε μία για να διασφαλίζεται το απόρρητο των επισκεπτών.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα φέρουμε την εμπειρία των Postcard Cabins σε ένα παγκόσμιο κοινό που αναζητά ακριβώς αυτό που προσφέρουμε – έναν τόπο για να επιβραδύνουμε, να αποσυνδεθούμε από την καθημερινότητα και να επενδύσουμε στις σχέσεις που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία», δήλωσε ο ιδρυτής της Postcard, Jon Staff. «Αυτό που ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία με μια μικρή ομάδα πιστών στη δύναμη της ελεύθερης ώρας στη φύση, έχει εξελιχθεί σε ένα εθνικό κίνημα».

Τα boutique ξενοδοχεία της Trailborn που βρίσκονται σε εθνικά πάρκα των ΗΠΑ Πηγή φωτό: @news.marriott.com

Η Trailborn από την άλλη είναι μια μπουτίκ ξενοδοχειακή μάρκα με πέντε ιδιοκτησίες και 559 δωμάτια, σε τοποθεσίες εθνικών πάρκων, όπως οι Βραχώδεις Όρη και το Grand Canyon. Οι ιδιοκτησίες συνδυάζουν μια εμπειρία εξωτερικού χώρου με άνετη διαμονή σε στυλ ξενοδοχείου και υποστηρικτικές ανέσεις. Η μάρκα έχει δύο ακόμη καταλύματα υπό ανάπτυξη, στο Wrightsville Beach, στη Βόρεια Καρολίνα, και στο Mendocino, στην Καλιφόρνια.

Η Marriott έχει υποσχεθεί ότι η νέα της συλλογή θα επικεντρωθεί σε «καλύτερες και ανώτερες κατηγορίες καταλυμάτων σε προορισμούς προσανατολισμένους στη φύση». Για τους κατασκευαστές, τους επενδυτές και τους ιδιοκτήτες που η Marriott επιθυμεί να προσελκύσει ως συνεργάτες, ένα σημαντικό μέρος της ελκυστικότητας θα είναι η ευκαιρία να προωθήσουν αυτές τις τοποθεσίες εξωτερικών χώρων στα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης Bonvoy της Marriott, το οποίο σήμερα αριθμεί πάνω από 219 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως.

Οι κινήσεις της Hilton και της Hyatt

Στις αρχές του 2024, η Hilton συμφώνησε σε μια συνεργασία με την Autocamp, προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της διαμονή στα εμβληματικά τροχόσπιτα Airstream.

«Γνωρίζουμε ότι οι σημερινοί ταξιδιώτες λαχταρούν περιπέτειες κατά τον προγραμματισμό του επόμενου ταξιδιού τους και γι’ αυτό αναζητούμε καινοτόμους και ομοϊδεάτες συνεργάτες όπως η AutoCamp», δήλωσε τότε ο Chris Silcock, πρόεδρος Global Brands and Commercial Services της Hilton. Και σημείωσε ότι ήταν η πρώτη φορά που μια μεγάλη εταιρεία φιλοξενίας και μια εταιρεία εξωτερικής διαμονής συνεργάζονται με αυτόν τον τρόπο για να δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες επιλογές για τους ταξιδιώτες ενώ επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία φιλοξενίας σε εξωτερικούς χώρους.

Στρατηγική συνεργασία της Hilton με την AutoCamp. Πηγή: @hilton.com

Μια αυξανόμενη τάση μεταξύ των ομάδων μάρκας

Την πρωτοβουλία της Hilton ακολούθησε μερικούς μήνες αργότερα η Hyatt, η οποία ανακοίνωσε συνεργασία με τη μάρκα γκλάμπινγκ Under Canvas. Η συμφωνία πρόσθεσε 13 προορισμούς Under Canvas στο χαρτοφυλάκιο του ξενοδοχειακού ομίλου. Η μάρκα προσφέρει σκηνές σε στυλ σαφάρι στους επισκέπτες και δίνει έμφαση στο να μην προσφέρει Wi-Fi, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να απολαύσουν την εμπειρία «εκτός δικτύου».

Υπάρχουν όμως και άλλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι που αναζητούν τέτοιους είδους ευκαιρίες, όπως η Best Western που εξετάζει τις προοπτικές του glamping. Τον Μάρτιο του 2025, θα ανοίξει μια τέτοια εγκατάσταση στο Εθνικό Πάρκο Zion, ως μια άλλη επιλογή για ταξιδιώτες που αναζητούν κάτι ξεχωριστό από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!