Κίνα: Πελάτες… ούρησαν σε μπολ με σούπα και το εστιάτοριο αποζημιώνει 4.000 καταναλωτές – Βίντεο

36

Το εστιατόριο ζήτησε συγγνώμη, ενώ το βίντεο έχει γίνει viral.

Η δημοφιλής κινέζικη αλυσίδα εστιατορίων hotpot, Haidilao, ανέφερε ότι θα αποζημιώσει περισσότερους από 4.000 πελάτες που είχαν επισκεφθεί ένα από τα μαγαζιά στη Σαγκάη, αφού δύο πελάτες… ούρησαν μέσα στο μπολ με τη σούπα.

Βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τα τέλη του περασμένου μήνα και κάνει τον «γύρο» του διαδικτύου, δείχνει δύο άνδρες να ουρούν μέσα στο μπολ με το φαγητό ενώ δειπνούσαν σε ιδιωτικό δωμάτιο σε εστιατόριο της Haidilao.

 

Η Haidilao γνωστοποίησε ότι το περιστατικό συνέβη την 24η Φεβρουαρίου, αλλά ότι έλαβε γνώση του θέματος τέσσερις ημέρες αργότερα και δεν μπορούσε αρχικά να προσδιορίσει την ώρα και την τοποθεσία.

Ακόμη, στάθηκε στην έλλειψη υλοποίησης των απαραίτητων διαδικασιών εκπαίδευσης, η οποία οδήγησε στην αποτυχία του προσωπικού να εντοπίσει την κατάσταση έγκαιρα. Η εταιρεία επιβεβαίωσε την τοποθεσία στο κέντρο της Σαγκάης, την 6η Μαρτίου.

«Αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι η απογοήτευση που προκλήθηκε στους πελάτες μας από αυτό το περιστατικό, δεν μπορεί να αντισταθμιστεί πλήρως και με κανέναν τρόπο. Φυσικά, είμαστε πρόθυμοι να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για τους πελάτες μας και να αναλάβουμε την ευθύνη», επεσήμανε η εταιρεία.

Η εταιρεία δεν ανέφερε το ποσό που θα δαπανήσει για τις αποζημιώσεις. Μέχρι στιγμής, η αστυνομία της Σαγκάης έχει συλλάβει δύο άνδρες, ηλικίας 17 ετών. Τη Δευτέρα (10/03), η Haidilao κατέθεσε αγωγή εναντίον τους.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!