Σύμφωνα με την καταγγελία μιας νεαρής φοιτήτριας, της Μαίρης, στο newsit.gr, οδηγός αρνήθηκε να παραλάβει επιβάτες που περίμεναν μέσα στο κρύο και ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς… απολαμβάνοντας μέσα στο λεωφορείο 230 τα σουβλάκια του!
Η καταγγελία
«Ως φοιτήτρια στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια και ζώντας στην περιοχή Ζωγράφου, αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ αρκετά τα λεωφορεία για τη μετακίνησή μου, όπως και πολύς επίσης κόσμος. Αυτό που μου συνέβη το βράδυ της Παρασκευής 12 Ιανουαρίου και ώρα 21.30-21.45 ήταν τουλάχιστον εξωφρενικό. Περίμενα το λεωφορείο 230 από την αφετηρία (Παλιό τέρμα ή Νεκροταφείο) και έστω και καθυστερημένα φτάνει ο οδηγός του 230 στη στάση μας και μας λέει ότι θα έρθει άλλο λεωφορείο να μας πάρει και να περιμένουμε.
Να σημειωθεί ότι εκείνη τη στιγμή έξω έβρεχε ορμητικά και έκανε κρύο. Ο οδηγός άραξε με το κινητό του μέσα στο λεωφορείο χωρίς να μας ανοίξει φυσικά τις θύρες για να εισέλθουμε στο όχημα κατά την αναμονή μας ενόψει των κακών καιρικών συνθηκών. Το ακόμα πιο εξοργιστικό ήταν ότι παράγγειλε σουβλάκια και κατέφθασε ο ντελιβεράς μέσα στη βροχή και του τα παρέδωσε. Έτρωγε επιδεικτικά μπροστά μας και γελούσε μιλώντας ταυτόχρονα σε κάποιον οικείο του στο τηλέφωνο και κορόιδευε την κίνησή του αυτή, ότι έτρωγε δηλαδή σουβλάκια χαλαρά και τι είχαν μέσα και σε φάση »έχω αφήσει τους ηλίθιους έξω να περιμένουν».
Μετά από αρκετά λεπτά φτάνει δεύτερο λεωφορείο στο οποίο κάνουμε την κίνηση να εισέλθουμε (υποτίθεται ότι ήταν αυτό που μας είχε πει ο οδηγός προηγουμένως να περιμένουμε να μας πάρει) και ξανά «τρώμε άκυρο» από τον οδηγό, καθώς μας λέει και αυτός ότι τελείωσε τη βάρδια του.
Ξανακατεβαίνουμε λοιπόν και συνεχίζουμε να περιμένουμε μέσα στη βροχή για ένα θαύμα. Μετά από κάποια λεπτά ο οδηγός τελείωσε τα σουβλάκια του προφανώς, χάζεψε λίγο και τελικά αποφάσισε να μας κάνει τη χάρη και να ανοίξει τις πόρτες για να εισέλθουμε στο όχημα.
Μπαίνουμε στο όχημα λοιπόν, μια διάχυτη μυρωδιά τζατζικιού κατακλύζει τον αέρα, αλλά το προσπερνώ. Εκείνη τη στιγμή ήλπιζα ότι επιτέλους θα ξεκινήσει τη διαδρομή, αλλά έκανα λάθος. Μας είπε τελικά να ξανακατέβουμε και να μπούμε σε ένα τρίτο λεωφορείο που μόλις είχε φτάσει στο σημείο. Κατά τη διάρκεια όλου αυτού του περιστατικού βρισκόμουν σε τηλεφωνική επαφή με τον φίλο μου ο οποίος με περίμενε και είχα καθυστερήσει και στον οποίο μετέφερα κατευθείαν το σκηνικό αυτό. Εκείνη τη στιγμή τηλεφώνησε στα κεντρικά του ΟΑΣΑ για να διηγηθεί το απαράδεκτο περιστατικό.
Τον αγνόησαν και του είπαν πως δεν έχουν καμιά τέτοια πληροφορία για τη γραμμή στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και στη συγκεκριμένη περιοχή και ότι αν θέλει μπορεί να παραπονεθεί με ηλεκτρονικό μήνυμα. Κοινώς τον »έγραψαν» και αδιαφόρησαν».
ΟΑΣΑ: Ο οδηγός ελέγχεται από τηλεματική
Το newsit.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων οδηγών ΟΑΣΑ, Λεωνίδα Σκουλό να απαντάει ότι δεν γνωρίζει για το περιστατικό. Ο ίδιος τόνισε ότι ο οδηγός πλέον δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει μιας και ελέγχεται από τηλεματική και κάλεσε την νεαρή κοπέλα να κάνει αναφορά στον ΟΑΣΑ για να ψάξει το θέμα.
«Δεν γνωρίζω το συμβάν αλλά ο οδηγός πλέον ελέγχεται από τηλεματική. Δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, να φάει σουβλάκια να βάλει τον κόσμο μέσα και να τους ξανά βγάλει, άρα ο κύριος ή κυρία πρέπει να κάνει μια αναφορά στον ΟΑΣΑ. Να το ψάξουμε και εμείς το θέμα. Αλλά ο οδηγός παρακολουθείται από την τηλεματική, όποτε πρέπει να πάρει εντολή από τον προϊστάμενο του. Δεν είναι όπως παλιά, που ο οδηγός έλεγε κάνω διάλειμμα. Τώρα τα βλέπει η τηλεματική όλα. Η τηλεματική είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα, σαν gps περίπου, που του δίνει εντολή (ο σταθμάρχης δηλαδή). Ο κύριος ή κυρία αν έχει το οτιδήποτε μπορεί να κάνει μια αναφορά και ο ΟΑΣΑ θα το ψάξει το θέμα» ανέφερε μιλώντας στο newsit.gr.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΛΗ